Телефонне опитування – це метод збору інформації, при якому дослідники опитують респондентів по телефону. Один з найефективніших інструментів маркетингових досліджень. Мета – зібрати дані для вивчення та оцінки:
Ще в середині 20-го століття компанії прийшли до висновку, що активне звернення до потенційних покупців може бути ефективним методом залучення нових клієнтів. З плином часу холодні дзвінки стали невід’ємною частиною маркетингу, залишаються актуальними і для сучасного бізнесу.
У процесі роботи з клієнтами, незалежно від того, чи ваша компанія є великим міжнародним гравцем чи орієнтується на локальний ринок, обробка заявок стає ключовою складовою успішних взаємин. Функції обслуговування заявок – від оперативного реагування на запити до вміння ефективно працювати зі скаргами та забезпечувати потреби клієнтів. Цей процес вимагає уваги до деталей, сучасних підходів та висококваліфікованих фахівців.
У сучасному діловому середовищі, де своєчасна комунікація з клієнтами відіграє найважливішу роль, обробка дзвінків стає ключовою складовою успішного бізнесу.
Компанії створюють величезні бази клієнтів, збирають тонни даних, починаючи від дати народження і закінчуючи кольором фіранок на кухні. Але все одно не стають володарями світу продажів. Чому?
Можливо, причина криється в неактуальності та застарілості зібраної інформації? У когось війна забрала бізнес, дохід чи навіть життя. Клієнт змінив номери телефону, пошту або виїхав за кордон. Усі ці зміни мають бути зафіксовані у вашій базі.