Сьогодні достукатися до цільової аудиторії буває дуже складно: технології стрімко розвиваються та регулярно створюють нові формати для спілкування та взаємодії. Увага аудиторії «розпорошена», тому бізнесу важко правильно підібрати ті канали, які можуть привернути найбільшу увагу до бренду та максимально збільшити конверсії.
Телефонне опитування – це метод збору інформації, при якому дослідники опитують респондентів по телефону. Один з найефективніших інструментів маркетингових досліджень. Мета – зібрати дані для вивчення та оцінки:
Ще в середині 20-го століття компанії прийшли до висновку, що активне звернення до потенційних покупців може бути ефективним методом залучення нових клієнтів. З плином часу холодні дзвінки стали невід’ємною частиною маркетингу, залишаються актуальними і для сучасного бізнесу.
У процесі роботи з клієнтами, незалежно від того, чи ваша компанія є великим міжнародним гравцем чи орієнтується на локальний ринок, обробка заявок стає ключовою складовою успішних взаємин. Функції обслуговування заявок – від оперативного реагування на запити до вміння ефективно працювати зі скаргами та забезпечувати потреби клієнтів. Цей процес вимагає уваги до деталей, сучасних підходів та висококваліфікованих фахівців.
У сучасному діловому середовищі, де своєчасна комунікація з клієнтами відіграє найважливішу роль, обробка дзвінків стає ключовою складовою успішного бізнесу.
Компанії створюють величезні бази клієнтів, збирають тонни даних, починаючи від дати народження і закінчуючи кольором фіранок на кухні. Але все одно не стають володарями світу продажів. Чому?
Можливо, причина криється в неактуальності та застарілості зібраної інформації? У когось війна забрала бізнес, дохід чи навіть життя. Клієнт змінив номери телефону, пошту або виїхав за кордон. Усі ці зміни мають бути зафіксовані у вашій базі.