Зміст: Обробка заявок: основні способи та правила Обробка заявки: які методи можна використовувати? Як обробляти заявки: 3 правила ефективного виконання Прийом та обробка заявок від клієнтів: помилки та проблеми Від чого залежить якість обробки заявок клієнтів Обробка заявок: аутсорсинг чи внутрішній кол-центр? Висновки У процесі роботи з клієнтами, незалежно від того, чи ваша компанія є […]
Зміст: Обробка вхідних дзвінків Що таке обробка дзвінків від клієнтів? Обробка телефонних дзвінків: основні правила Проблеми прийому та обробки вхідних дзвінків Фактори ефективності обробки дзвінків Прийняття рішення: як вибрати оптимальний варіант У сучасному діловому середовищі, де своєчасна комунікація з клієнтами відіграє найважливішу роль, обробка дзвінків стає ключовою складовою успішного бізнесу. Що таке обробка дзвінків від […]
Зміст: Актуалізація клієнтської бази Як здійснюється актуалізація бази клієнтів? Інформативна функція: для чого потрібна актуалізація бази даних клієнтів Маркетингова функція: значення актуалізації клієнтської бази для маркетологів Аналітична функція: актуалізація бази клієнтів – запорука правильного аналізу Варіанти ефективної актуалізації контактних даних клієнтів АКТУАЛІЗАЦІЯ КЛІЄНТСЬКОЇ БАЗИ Компанії створюють величезні бази клієнтів, збирають тонни даних, починаючи від дати […]