Таємний дзвінок
Послуга таємний покупець по телефону чи mystery call – ефективний інструмент в оцінці якості роботи цілого сектору чи конкретного співробітника. Перевага послуги «Таємний телефонуючий» в тому, що вона допомагає виявити проблемні місця і швидко їх усунути.
- 900 операторів
- 250 000 дзвінків на день
- 18 років досвіду
- Покращує сервіс
Стресостійкість
Mystery call допомагає визначити рівень стресостійкості персоналу
Оперативність
Допомагає виявити слабкі місця в роботі операторів та швидко їх виправити
Інформованість
Таємний телефонуючий визначає повноту володіння інформацією про товар
Стандартизація
Таємний дзвінок дозволяє вдосконалити стандарти консультування клієнтів
Вирішує такі задачі:
Послуга «таємний покупець по телефону» покаже одночасно ваші сильні та слабкі сторони. Це чудова можливість покращити правильні моменти в роботі та позбавитись від шкідливих.
Спостереження
Таємний дзвінок допомагає зекономити час на пошуки пробілів в обслуговуванні
Аналізування
Допомагає вести якісну та результативну аналітику спілкування зі споживачами
Стандартизація
За допомогою Mystery call ви з легкістю побудуєте стандарти обслуговування клієнтів
Результативність
Виправивши проблемні моменти в роботі з клієнтами, ви зможете покращити сервіс
"Розвідка"
Mystery call часто використовується як інструмент в розумній конкурентній розвідці
Складнощі
Послуга таємний дзвінок покаже готовність персоналу працювати зі "складними клієнтами"
Як це працює:
Послуга mystery call від eCall допоможе знайти причини незадоволеності клієнтів чи негативних відгуків, тим самим усунути причини низького рейтингу компанії.
Оцінка проведеної розмови буде залежати від поставлених цілей, але зазвичай таємний телефонуючий звертає увагу на два пункти:
Простота додзвону
А якщо людина вам телефонує зі скаргою, то за час очікування відповіді розмова може цілком перейти в негативне русло.
Ще гірший варіант, коли клієнт зовсім не додзвонився – його вже не повернути, і рекомендацію від нього ви навряд чи отримаєте.
Під час mystery call оцінюється не тільки час додзвону, а й витрачений час на переадресацію дзвінка, якщо менеджер виявився недостатньо компетентним в певних питаннях.
Ввічливість та зацікавленість
Адже для клієнта його ситуація може бути проблемною.
Таємний покупець по телефону оцінює наскільки менеджер активно та ефективно бере участь в розмові, чи пропонує він додаткові послуги чи інші варіанти вирішення проблеми та багато іншого.
Логістична компанія
У замовника багато представництв у різних містах, також велика кількість точок видачі та замовивозу. Виникло питання про підтримку стабільно високої якості роботи в кожному офісі.
Задача:
організувати регулярний контроль за дотриманням стандартів обслуговування персоналом у віддалених офісах по всіх філіалах.
Запропоновано:
декілька разів на місяць здійснювати таємний дзвінок в офіси різними операторами колл-центру з номеру, який постійно змінюється. Розробити методику розподілу питань за темами, щоб за місяць перевіряти 100% відділень на знання 100% інформації.
Результати:
за допомогою послуги «таємний телефонуючий» вдалось виявити проблемні місця в обслуговуванні в кожному філіалі. Замовник зміг оновити стандарти обслуговування, що привело до покращення сервісу та збільшення доходу. На даний момент повністю контролюється якість роботи у всіх предстаництвах.
Наші клієнти
Послідовність виконання:
Ознайомлення
«Таємний телефонуючий» знайомиться з потрібним товаром чи послугою
Вивчення
Оператор вивчає заздалегідь підготовлений сценарій розмови
Тестування
Таємний телефонуючий здійснює пробний дзвінок для визначення готовності
Як почати з нами роботу?
Залишити заявку
Залишіть заявку і ми з Вами зв'яжемось чи зателефонуйте нам просто зараз
Розробити план
Ми спільно розробляємо та узгоджуємо план роботи за проектом
Налаштування
Проводимо технічні налаштування, вибираємо шляхи передачі баз даних
Персонал
Підбираємо чи навчаємо персонал, враховуючи особливості товару
Звітність
Надаємо Вам поточну звітність за проектом в зручному форматі
Контроль
Здійснюємо контроль задач в зазначені терміни, аналізуємо результативність
Вихідні сервіси
Додаткові сервіси
- Омніканальність
- IVR
- Автоінформатор
- Оплата за результат
- Виявлення лояльності (NPS)
- Автододзвін
Телефон
Електронна пошта
Центральний офіс
вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
Київ, Україна