banner
Послуга Mystery call

Таємний дзвінок


Послуга таємний покупець по телефону чи mystery call – ефективний інструмент в оцінці якості роботи цілого сектору чи конкретного співробітника. Перевага послуги «Таємний телефонуючий» в тому, що вона допомагає виявити проблемні місця і швидко їх усунути.

  • 900 операторів
  • 250 000 дзвінків на день
  • 16 років досвіду
  • Покращує сервіс
icx11
Стресостійкість

Mystery call допомагає визначити рівень стресостійкості персоналу

icx14
Оперативність

Допомагає виявити слабкі місця в роботі операторів та швидко їх виправити

icx15
Інформованість

Таємний телефонуючий визначає повноту володіння інформацією про товар

Стандартизація

Таємний дзвінок дозволяє вдосконалити стандарти консультування клієнтів

Таємний дзвінок

Вирішує такі задачі:

Послуга «таємний покупець по телефону» покаже одночасно ваші сильні та слабкі сторони. Це чудова можливість покращити правильні моменти в роботі та позбавитись від шкідливих.

img

Спостереження

Таємний дзвінок допомагає зекономити час на пошуки пробілів в обслуговуванні

Аналізування

Допомагає вести якісну та результативну аналітику спілкування зі споживачами

z1

Стандартизація

За допомогою Mystery call ви з легкістю побудуєте стандарти обслуговування клієнтів

z28

Результативність

Виправивши проблемні моменти в роботі з клієнтами, ви зможете покращити сервіс

z29

"Розвідка"

Mystery call часто використовується як інструмент в розумній конкурентній розвідці

Складнощі

Послуга таємний дзвінок покаже готовність персоналу працювати зі "складними клієнтами"

Таємний дзвінок

Як це працює:

Послуга mystery call від eCall допоможе знайти причини незадоволеності клієнтів чи негативних відгуків, тим самим усунути причини низького рейтингу компанії.
Оцінка проведеної розмови буде залежати від поставлених цілей, але зазвичай таємний телефонуючий звертає увагу на два пункти:

Простота додзвону

В сьогоднішньому потоці справ клієнти мають все менше часу, тому очікування на з’єднання може бути нестерпним.

А якщо людина вам телефонує зі скаргою, то за час очікування відповіді розмова може цілком перейти в негативне русло.

Ще гірший варіант, коли клієнт зовсім не додзвонився – його вже не повернути, і рекомендацію від нього ви навряд чи отримаєте.

Під час mystery call оцінюється не тільки час додзвону, а й витрачений час на переадресацію дзвінка, якщо менеджер виявився недостатньо компетентним в певних питаннях.

Ввічливість та зацікавленість

Виконуючи mystery call, таємний телефонуючий, як і звичайний покупець, очікує зацікавленості в його питанні.

Адже для клієнта його ситуація може бути проблемною.

Таємний покупець по телефону оцінює наскільки менеджер активно та ефективно бере участь в розмові, чи пропонує він додаткові послуги чи інші варіанти вирішення проблеми та багато іншого.
УСПІШНИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ПОСЛУГИ Mystery call

Логістична компанія

У замовника багато представництв у різних містах, також велика кількість точок видачі та замовивозу. Виникло питання про підтримку стабільно високої якості роботи в кожному офісі.

Задача:

організувати регулярний контроль за дотриманням стандартів обслуговування персоналом у віддалених офісах по всіх філіалах.

Запропоновано:

декілька разів на місяць здійснювати таємний дзвінок в офіси різними операторами колл-центру з номеру, який постійно змінюється. Розробити методику розподілу питань за темами, щоб за місяць перевіряти 100% відділень на знання 100% інформації.

Результати:

за допомогою послуги «таємний телефонуючий» вдалось виявити проблемні місця в обслуговуванні в кожному філіалі. Замовник зміг оновити стандарти обслуговування, що привело до покращення сервісу та збільшення доходу. На даний момент повністю контролюється якість роботи у всіх предстаництвах.

Наші клієнти

  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
Mystery call

Послідовність виконання:

img
z1
Ознайомлення

«Таємний телефонуючий» знайомиться з потрібним товаром чи послугою

z18
Вивчення

Оператор вивчає заздалегідь підготовлений сценарій розмови

Тестування

Таємний телефонуючий здійснює пробний дзвінок для визначення готовності

Перевірка

Безпосереднє виконання таємного дзвінка у вибране відділення

Аналіз

Ми готуємо розширений і задокументований аналіз проведення mystery call

z4
Звіт

Передаємо Вам повний аналіз виконаної перевірки упродовж 24 годин

Таємний дзвінок

Як почати з нами роботу?

img
img
Залишити заявку

Залишіть заявку і ми з Вами зв'яжемось чи зателефонуйте нам просто зараз

img
img
Розробити план

Ми спільно розробляємо та узгоджуємо план роботи за проектом

img
Налаштування

Проводимо технічні налаштування, вибираємо шляхи передачі баз даних

img
img
Персонал

Підбираємо чи навчаємо персонал, враховуючи особливості товару

img
020-report
img
Звітність

Надаємо Вам поточну звітність за проектом в зручному форматі

img
Контроль

Здійснюємо контроль задач в зазначені терміни, аналізуємо результативність

    Залишити заявку

    Електронна пошта

    [email protected]

    Центральний офіс

    вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
    Київ, Україна