banner

Колл-Центр Для Товарного Бізнесу

Аутсорсинг послуги
для підвищення продажів

Колл-центр для товарки від eCall

Комплексна послуга для товарного бізнесу, яка вирішує питання комунікації з клієнтами на протязі всіх етапів продажу.

Аутсорсинг колл-центр ефективно пропрацьовує кожен етап, обробляючи 100% заявок зі швидкістю продзвону нових звернень до 90 секунд і подальшим їх супроводом, піднімаючи таким чином результативність і лояльність клієнтів. eCall – кращий колл-центр для товарки.

  • Працюємо 24/7
  • Мультимовні оператори
  • 250 000 дзвінків за добу
  • 18 років досвіду
900 операторів

Великий штат ретельно підібраних та навчених операторів.

icx21
16 років досвіду

Обробляємо тисячі викликів згідно європейських стандартів обслуговування.

icx13
250 000 дзвінків за добу

Сотні постійних замовників на ринках України та інших країн світу.

icx18
6 площадок по всій Україні

Забезпечує стабільну роботу та якісний розподіл навантажень.

ic13

90 секунд

на обдзвін замовлення для max аппруву

ic19

95 %

Call Abandonment Rate

ic15

15 % до 80%

Продажі по теплій базі

ic17

3 % до 5%

Продажі по холодній базі

Наші клієнти

  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
ЩО ПРОПОНУЄ

Колл-центр для товарки в Україні

z25-110
90 секунд для АППРУВу

Кількість підтверджених замовлень напряму залежить від швидкості обдзвону: чим швидше зроблений перший дзвінок, тим більше шансів укласти угоду.

z31-110
Розробка скриптів

Індивидуально прописані скрипти дозволяють швидко зорієнтуватися при опрацюванні будь-яких заперечень з урахуванням різних варіантів поведінки.

z4-110
Обробка запитань

Наші оператори мають досвід обробки запитань і скарг від клієнтів, щоб вирішити найскладніші ситуації та зберегти хороші відносини.

z5-110
Запис всіх дзвінків

В будь-який час маєте можливість прослухати записи розмов та вивчити статистику – ми надаємо доступ до нашої системи, котра фіксує всі дзвінки.

z23-110
Повна звітність

Отримана інформація автоматично збирається та аналізується. В результаті Ви отримуєте повний звіт з аналізом виконаної роботи.

z9-110
Дожимаємо до викупу

Якщо абонент довго вагається з викупом товару, використовуємо спеціальні скрипти для продзвону та SMS-розсилки. Ми завжди налаштовані на продажі!

ВИГОДА СПІВПРАЦІ З

Колл-центром для landing page та товарки

z15-80

Омніканальна комунікація

Використовуємо різні канали комунікації для забезпечення якісного сервісу. Необхідно надати клієнту можливість зв’язатись з Вами так, як йому зручно.

z16-80

Повний супровід замовлень

Ми ведемо і контролюємо весь процес роботи з заявками: починаючи від поступлення замовлення, його обробки і до викупу з відділення перевізника.

z7-80

100% інтеграція з CRM-системою замовника

Дозволяє максимально швидко отримувати інформацію про реалізацію товарів, контролювати дзвінки та повідомлення від покупців.

z13-80

Запуск проєктів від 1 дня

Успіх проєкту значно залежить від підготовки. Підключення технічної бази, навчання персоналу, скрадання скриптів – готуємось максимально якісно та оперативно.

z10-80

Up-sell и Cross-sell

В залежності від пропозицій замовника наші оператори успішно мотивують клієнтів зробити необхідну купівлю, працюючи за чітким алгоритмом.

Мультимовні оператори

Ми із задоволенням допоможемо в обслуговуванні іншомовних клієнтів. Колл-центр eCall має досвід успішної співпраці англійською, німецькою, французською, італійською та іншими мовами.

УСПІШНИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ

Експортер товарів з Китаю

Компанія однією з перших в Україні надала найкращу пропозицію по безпровідних навушниках. Після запуску реклами різко зросла кількість вхідних звернень. Менеджери не встигали опрацьовувати всі замовлення та надавати консультації якісно. Було прийнято рішення скористатись послугами колл-центру для товарного бізнесу від eCall.

Задача:

Опрацювати весь вхідний потік заявок, підняти % аппрува, збільшити швидкість пітвердження ліда та підвищити показник Cross-Sell.

Аппрув

За рахунок великої кількості операторів було швидко досягнуто 100% обробки всіх заявок. Швидкість підтверждення замовлення покращили з 6 хвилин до 90 секунд. Показник Аппрув покращився з 54% до 78%.

Cross-Sell

Завдяки чітко розробленим скриптам скоротилась тривалість дзвінків на 37%, показник замовлень з допродажами виріс з 23% до 65%. Всі заходи значно збільшили виручку та прибуток товарного бізнесу.

img
УСПІШНИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ

Трендові товари через landing page

Компанія реалізує трендові товари через односторінкові сайти. Термін життя товару 3-6 місяців. Проблеми виникли при збільшенні асортименту. Новий товар створив пікову нагрузку і внутрішній колл-центр не справився з кількістю прихідних заявок. Спостерігалось пониження основних показників ефективності.

Задача:

Зняти навантаження з внутрішнього колл-центру та опрацювати 100% заявок. Збільшити наступні показники: аппрув, середній чек, % викупу товару.

Запропоновано:

Розробити скрипт для збільшення розміру середнього чека, покращити показник аппрув. Прописати ланцюжок дотиків з клієнтом для збільшення % викупу товару.

Результати:

Аппрув: 52% (ріст у 2 рази); Середній чек: 1220 грн. (збільшення на 38%); Викуп: 82% (збільшення на 24%).

ВІД ЧОГО ЗАЛЕЖИТЬ ЦІНА НА ПОСЛУГИ

Аутсорсинг колл-центр для товарного бізнесу

Ціну формують різноманітні фактори, які індивідуальні для кожного проєкту. Залиште заявку на консультацію – наш менеджер відповість на всі запитання та зробить попередній прорахунок особисто для Вас.

Тривалість розмов

Кількість дзвінків та тривалість спілкування впливають на вартість проєкту

Додаткові сервіси

Використання додаткових сервісів, обслуговування чатів та месенджерів відображаються на ціноутворенні.

Складність проєкту

Вартість буде залежати від тривалості підготовки операторів, складності необхідних інтеграцій.

Направлення дзвінків

Ціна залежить від місцезнаходження ваших абонентів у тарифній сітці, міжнародні дзвінки – особливий фактор.

СПІВПРАЦЮВАТИ З НАЙКРАЩИМИ

Покращення при работі
з колл-центром для товарки

Ми пропонуємо взаємовигідне використання наших ресурсів для Ваших продажів.
У Вас – товар, у нас – кращий персонал та обладнання, зручний графік та аналітика.

z24
Оператор - продавець

Ми продаємо та при необхідності консультуємо. А не навпаки! Персонал регулярно проходить тренінги для покращення навиків.

z16
Максимальне заглиблення

Неможливо збільшити прибуток компанії, не знаючи продукту, котрий продаєш. Тому на етапі інсталяції ми уважно вивчаємо Ваш товар.

z23
Контроль скриптів

eCall має великий досвід продажів у e-commerсe. В процесі работи скрипти коригуються для максимальної конверсії та Up-Sell.

Безпечність даних

Гарантуємо безпечне зберігання контактних баз наших клієнтів. Надаємо доступ до інформації працівникам тільки під час работи над проєктом.

Element-1-2
Контроль якості

Відділ контролю якості регулярно проводить внутрішній моніторинг: прослуховує розмови, аналізує та оцінює операторів.

Технічне забезпечення

В еCall використовують сучасне та технологічне устаткування, оскільки від цього залежить функціональність та масштабування колл-центру.

Відгуки

Що говорять наші клієнти

Колл-центр для товарного бізнесу

ОСНОВНІ ЕТАПИ ПОЧАТКУ РОБОТИ:
img
img
Заявка

Отримання заявки та опрацювання отриманої інформації

img
020-report
img
Прорахунок проєкту

Попередній розрахунок вартості майбутнього проєкту

009-friend
img
Перемовини

Переддоговірні контакти сторін для розгляду задач проєкту

img
contract-2
img
Договір

Підписання договору після погодження всіх питань

img
img
Інсталяція

Складання скриптів, навчання операторів та тестові дзвінки

img
Работа над проєктом

Виконання поставлених задач та досягнення необхідних показників

Колл-центр eCall пропонує

Готові рішення

для різних типів бізнесу

страхові компанії
служби доставки
колл-центр для бізнесу
колл-центр для товарки

    Залишити заявку


    Електронна пошта

    [email protected]

    Центральний офіс

    вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
    Київ, Україна