banner

Call-центр: юридичні послуги

Замовте послуги eСall і отримайте професіональний аутсорсинг колл-центр для ефективної комунікації вашої юридичної компанії з клієнтами!
img

Колл-центр для юридичної компанії

Сфера діяльності юридичних фірм дуже широка. До них за допомогою звертаються приватні особи та великі корпорації. У кожної категорії свої потреби, питання, проблеми. Залучити клієнта з першої розмови або консультації по телефону – це завдання для професійного юридичного колл-центру. Можливість отримати кваліфіковану допомогу оперативно та в необхідному обсязі допомагає збудувати довірчі відносини між постачальниками і споживачами юридичних послуг. Забезпечте наявність постійного зв’язку та збільшіть ключові показники, звернувшись в eCall.

  • Робота в режимі 24/7
  • Більше 16 років досвіду роботи
  • 900 операторів
  • Обробка абсолютно усіх дзвінків
Приймемо кожен дзвінок

Оператори забезпечують 100% опрацювання всіх викликів у будь-який час.

icx21
250 000 викликів за добу

Досвід і ресурси дозволяють приймати та здійснювати дзвінки практично в необмеженій кількості.

icx13
Більше 16 років досвіду

Понад півтора десятка років роботи – це досвід, який служить вашим клієнтам.

icx18
900 операторів

Штат професіональних співробітників завжди готовий приймати виклики, вирішувати задачі, відповідати на запитання, надавати інформацію.

ic13

90 секунд

на прозвон заказа для max аппрува

ic19

95 %

Call Abandonment Rate

ic15

15 % до 80%

Продажи по теплой базе

ic17

3 % до 5%

Продажи по холодной базе

ЩО ПРОПОНУЄ

Колл-центр для юристів

Замовте послуги юридичного колл-центру та назавжди забудьте про плинність кадрів та інші організаційні питання. Зосередьтесь на результатах і отримайте більше можливостей для компанії.

z25-110
Організація вхідних дзвінків

Забезпечимо call-центр, який не пропустить жодного дзвінка. Часто компанії втрачають клієнта через тривале очікування на лінії або відсутності потрібної відповіді. З нами Ви забудете про такі проблеми.

z14-100
Розширення клієнтської бази

Оператори юридичного call-центру володіють всіма навичками продавців. Ми збільшимо кількість потенційних клієнтів за допомогою холодних дзвінків, а першокласний сервіс перетворить нових замовників у постійних.

z31-110
Віддалений юридичний call-центр заощадить ресурси

Оренда приміщення, заробітня плата, придбання та обслуговування обладнання – цього неможливо уникнути зі штатним персоналом. Звернувшись до нас, ви отримаєте професіональний сервіс та істотно мінімізуєте витрати.

z21-110
Віртуальний офіс

Потрібен секретар, але Ви не хочете наймати штатного співробітника? Не проблема! Наш оператор юридичного call-центру стане надійним помічником для вашого бізнесу. Ведення документообігу, запис на консультацію, робота з базою даних – організуємо все на вищому рівні.

Element-1-2-1-110
Маркетингові дослідження

Хочете отримати первинну інформацію та дізнатись думку про послуги? Юридичний call-центр проведе опитування споживачів і зробить звіт про виконану роботу. Запускайте нові продукти, нововведення і завжди тримайте руку на пульсі з маркетинговими дослідженнями.

z9-110
Організація вихідних ліній

Нагадаємо про прийом, проінформуємо про зміни у законодавстві, повідомимо про перенесення судового засідання і т.п. Завжди будемо на зв’язку та підтримаємо якісну комунікацію, збільшуючи лояльність та продажі.

ПЕРЕВАГИ СПІВПРАЦІ

Колл-центр для юридичних послуг

Call-центр для юристів – це постійний зв’язок, збільшення показників прибутковості бізнесу, зріст кількості потенційних та лояльних споживачів.

z15-80

Персональний супервайзер

Ми виділимо для вашої компанії відповідального менеджера call-центру, який буде контролювати всі етапи проєкту: навчання фахівців, організацію робочого процесу, відповіді на дзвінки. Кожен ключовий момент знаходитиметься під контролем, адже це важливо для кваліфікованої роботи та зростання показників бізнесу.

z7-80

100% інтеграція з CRM-системою замовника

Навіть для юридичної компанії, яка здійснює свою діяльність в умовах постійної зміни законодавства, нововведення – це стресовий фактор. Call-центр для юридичної фірми, сумісний з CRM-системою, полегшує процес інтеграції та підвищує ефективність співпраці.

z13-80

Запуск проєктів від 1 дня

Ми володіємо необхідними ресурсами для запуску системи call-центру в найкоротші терміни. Обладнання, співробітники та досвід працюють на те, щоб не був втрачений зайвий час, а значить і прибуток.

IVR-система самообслуговування

Для збільшення швидкості якості обробки дзвінків call-центром ми впровадили IVR-меню. Це система, яка дозволяє клієнту, що телефонує, визначити категорію свого запиту. На наступному етапі дзвінок переводиться на оператора з відповідною кваліфікацією. Ефективність IVR-меню доведена на практиці.

z10-80

Омніканальність

Запити в контакт-центр приходять з різних каналів? Це перевага для клієнта, яка інколи стає проблемою для своєчасного і якісного обслуговування. Наш юридичний call-центр вирішує питання з будь-яким каналом зв’язку, включаючи чати веб-сайтів і месенджери. Таким чином підвищується якість сервісу.

z16-80

Контроль звітності та запис усіх звернень.

Ми фіксуємо всі розмови співробітників та надаємо звіти. Контроль операторів підвищує ефективність і швидкість роботи. Дзвінки доступні для прослуховування у будь-який час.

Наші клієнти

  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
Що впливає на ціну

Послуг call-центру

Вартість послуг формується на основі багатьох факторів: від специфіки діяльності до методу, який використовується для обробки дзвінків. Просто зв’яжіться з нами, щоб отримати консультацію по запитаннях, які вас цікавлять. Розрахунок здійснюється на основі вже озвучених факторів, потреб клієнтів та вимог до технічної частини.

Тривалість розмов

Кількість затраченого на спілкування з клієнтами часу – важливий параметр, що враховується при розрахунку ціни на послугу.

Додаткові інструменти

Інколи для повноцінної роботи колл-центру необхідно використовувати допоміжні сервіси, застосування яких впливає на ціну.

Складність проєкту

Ми практикуємо персональний підхід, тому розрахунок кожного проєкту також робимо індивідуально.

Напрямок дзвінків

Облік тарифікації міжнародних і внутрішніх дзвінків – обов'язкова умова для визначення вартості.

СПІВПРАЦЮВАТИ З НАЙКРАЩИМИ

Покращуйте показники, збільшуючи попит на юридичні послуги

eCall – це готове рішення по організації call-центру для компаній юридичної сфери. Наш пріорітет – безперебійна робота операторів, від запису на прийом до первинних консультаций.

Element-1-2
Відділ контролю якості

Контроль роботи менеджера – це аналіз фактів та показників, а не порожніх слів. Цифри та точні дані дозволяють нам гарантувати якість обслуговування. Замовники наступного разу обов’язково оберуть юридичне обслуговування від вашої компанії, адже вони отримають першокласний сервіс.

z16
Максимальне занурення

Кожна юридична компанія має свою вузьку або широку спеціалізацію, в яку вписуються потреби її клієнтів. На початковому етапі наш колл-центр отримує всю необхідну інформацію про організацію. На її основі вибудовується процес роботи.

z23
Ефективні скрипти

Ми безупинно вдосконалюємо роботу в call-центрі, тому наші оператори можуть вирішити будь-яке питання в рамках запиту клієнта. Розробка скриптів ведеться професіоналами з величезним досвідом. Кожен сценарій спрямований на підвищення продажу послуги та розширення клієнтської бази.

z24
Консультанти – продавці

Оператор колл-центру = менеджер з продажу. Така формула лежить в основі діяльності нашої компанії. Спеціалісти eCall можуть не тільки утримувати постійних клієнтів, підвищуючи рівень їхньої лояльності, але й залучати нових, збільшуючи продажі.

Безпека персональних даних

Інформація про всіх ваших споживачах знаходиться в надійних руках. Політика конфіденційності – кредо нашого колл-центру з початку його діяльності.

Технічне забезпечення

Співпрацюючи з нами, ви отримуєте готовий call-центр для юридичної компанії. Ми надаємо обладнання, програмне забезпечення та кваліфікованих співробітників, що дозволяє почати роботу всього за декілька днів!

Юридичний call-центр

ОСНОВНІ ЕТАПИ ПОЧАТКУ РОБОТИ
img
img
Звернення

Ви залишаєте заявку, озвучуєте всі запитання стосовно послуг колл-центру, що Вас цікавлять,.

img
020-report
img
Розрахунок вартості

Ми складаємо кошторис на основі отриманої інформації. Розробляємо оптимальну схему співпраці.

009-friend
img
Переговори

Обговорюємо цілі та нюанси, плануємо роботу.

img
contract-2
img
Договір

Підтверджуємо співпрацю договором.

img
img
Інсталяція

Складаємо скрипти під ваші потреби, перевіряємо їх актуальність на практиці.

img
Реалізація проєкту

Приступаємо до роботи, досягаємо поставлених цілей.

КОЛЛ-ЦЕНТР ECALL ПРОПОНУЄ

Готові рішення

для різних типів бізнесу

автосервіси
юридичні компанії
страхові компанії
служби доставки

    Залишити заявку

    Електронна пошта

    [email protected]

    Центральний офіс

    вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
    Київ, Україна