banner

Колл-центр для Таксі

Замовте послуги якісного call-центру, щоб налагодити ефективну комунікацію з клієнтами
img

Колл-центр для таксі

Колл-центр для таксі – це ключовий канал взаємодії з клієнтами. Він напряму впливає на кількість повторних замовлень, продаж, лояльність та імідж служби таксі. Сучасні споживачі не звикли довго чекати на лінії і не роздумуючи йдуть до конкурента, якщо їм не сподобалось обслуговування. Тому важливо організувати ефективную роботу вхідної та вихідної ліній.

Аутсорсинговий колл-центр eCall володіє великим досвідом і знає, як забезпечити якісну обробку замовлень та збільшити бізнес-показники служби таксі.

  • Працюємо 24/7
  • 18 років досвіду
  • 900+ операторів
100% обробка всіх дзвінків

Кожен виклик буде прийнятий та якісно опрацьований.

icx21
Максимальна швидкість відповіді на замовленя

Не втрачайте клієнтів через тривале очікування на лінії.

icx13
250 000 дзвінків за день

Ви не залишитесь без вільного оператора в період пікових навантажень.

icx18
6 майданчиків по всій Україні

Забезпечимо цілодобову підтримку ваших клієнтів.

ic2

80 /20

SLA

ic2

80 /20

Service Level

ic19

95 %

Call Abandonment Rate

ic13

2 минуты

Average Handle Time

ЩО ПРОПОНУЄ

Call-центр для таксі

Замовте послуги професіонального колл-центру та почніть покращувати якість обслуговування прямо зараз!

z25-110
Організація прийому вхідних дзвінків

Зайнятість операторів приводить до того, що вони не справляються з піковими навантаженнями? З eCall ви більше не будете втрачати клієнтів через нестачу диспечерів. Наявність професіонального обладнання та 900+ операторів дозволяє нам приймати від 30 дзвінків одночасно.

z14-100
Інформування клієнтів від диспечера

Оператори будуть своєчасно надавати актуальну інформацію про вашу компанію по телефону та через смс-повідомлення. Клієнти завжди будуть знати про діючі акції, спеціальні пропозиції, час прибуття водія.

z31-110
Збільшення швидкості обробки звернень

У нас є все для того, щоб оптимізувати час опрацювання кожного виклику. Для цього ми пропонуємо миттєве переадресування дзвінка пасажиру. Інформування про час подачі авто відбувається автоматично, працює виділена лінія зв’язку диспечер - водій.

z21-110
Актуалізація бази даних та опитування

Перевіримо актуальність клієнтської бази та обновимо старі контакти. Також ми організовуємо опитування, які дозволяють тримати руку на пульсі та зібрати цінні маркетингові дані.

Element-1-2-1-110
Омніканальність

Ваша служба не буде втрачати зв’язок з клієнтом з функцією омніканальності. Спосіб дозволяє збирати всі точки контакту від одного користувача в одному місці. Це допомогає споживачу спростити процес взаємодії зі службою, а вам - швидко ідентифікувати клієнта з будь-якого каналу.

z9-110
Своєчасна звітність

Щомісячно ми надаємо детальні звіти про виконану роботу. Контролюйте кількість дзвінків та оцінюйте ефективність роботи eCall. З нами ви отримаєте продуктивний та прозорий call-центр, котрий буде працювати на благо вашого бізнесу.

ПЕРЕВАГИ ВІД СПІВПРАЦІ

Call-центр таксі

Професіональний колл-центр – це стратегічне рішення для вашої служби

z13-80

Запуск проєкту від 1 дня

У нас є все для того, щоб організувати професіональні колл-центри за мінімальну кількість часу, незалежно від складності задачі. Достатньо розповісти нам про свої потреби.

z7-80

100% інтеграція з будь-якою CRM-системою

Ми турбуємось про те, щоб робота з нами була зручною та ефективною. Тому забезпечуємо 100% інтеграцію з CRM-системою замовника. Як результат дані кожного замовлення знаходяться в одному місці.

Контроль якості обслуговування

Ми регулярно оцінюємо якість обслуговування пасажирів. Для цього всі дзвінки записуються. Ви можете самостійно в будь-який час перевірити, як опрацьовує заявки кожен оператор call-центру.

z10-80

Автоматизація обробки дзвінків

Скорочуємо час обробки замовлення до мінімуму. Для цього ми використовуємо найсучасніші інструменти такі, як миттєве переадресування дзвінка пасажиру, автоінформування та інше.

Наші клієнти

  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img

Call-центр таксі

ЕТАПИ ПОЧАТКУ СПВПРАЦІ
img
img
Заявка

Опрацьовуємо вашу заявку, надаємо повну консультацію

img
020-report
img
Розрахунок вартості

Виходячи з потреб, обчислюємо тариф на пакет послуг

009-friend
img
Уточнення деталей

Визначаємо показники ефективності, графік, уточнюємо умови співпраці, складаємо план роботи

img
contract-2
img
Договір

Після погодження всіх робочих моментів підписуємо договір

img
img
Інсталяція

Готуємось до продуктивної роботи. Навчаємо операторів, розробляємо скрипти та робимо тестові дзвінки

img
Процес роботи

Виконуємо всі проговорені та прописані у договорі завдання

КОЛЛ-ЦЕНТР ECALL ПРОПОНУЄ

Готові рішення

для різних типів бізнесу

страхові компанії
служби доставки
колл-центр для бізнесу
служби таксі

    Залишити заявку


    Електронна пошта

    [email protected]

    Центральний офіс

    вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
    Київ, Україна