banner

Колл-центр для клініки

Бажаєте підвищити показники ефективності своєї компанії?
Замовте послуги еCall!
Вже через декілька днів у вашій клініці буде працювати колл-центр, який позитивно впливатиме на лояльність та продажі.
img

Колл-центр для клініки

Залучення нових клієнтів, збільшення продажу, зростання лояльності постійних відвідувачів – це завдання, які вирішує професійний колл-центр. Сьогодні споживач не буде довго очікувати на лінії для з’єднання з оператором, тому eCall є актуальним рішенням складних завдань, що постійно виникають у роботі реєстратури. Сервіс забезпечує високий рівень обслуговування на вхідних і вихідних лініях у будь-який час дня і ночі.

  • Працюємо 24/7
  • 18 років досвіду
  • 900+ операторів
  • 100% прийом заявок
100% опрацювання всіх викликів

Кожен виклик буде прийнятий колл-центром у будь-який час дня і ночі та якісно опрацьований.

icx21
900+ Операторів в штаті

З допомогою колл-центру ви повністю вирішите проблему втрачених записів до лікарів

icx13
250 000 дзвінків на день

Злагоджений робочий процес дає можливість опрацьовувати практично необмежену кількість викликів.

icx18
6 майданчиків по всій Україні

Цілодобова інформаційна підтримка клієнтів забезпечить стрімкий зріст основних показників бізнесу.

ic13

90 секунд

на прозвон заказа для max аппрува

ic19

95 %

Call Abandonment Rate

ic15

15 % до 80%

Продажи по теплой базе

ic17

3 % до 5%

Продажи по холодной базе

ЩО ПРОПОНУЄ

Колл-центр для клініки

Колл-центр для клініки працює на залучення нових і підвищення лояльності вже існуючих пацієнтів, покращуючи ефективність та прибутковість. Ви повністю забудете про плинність кадрів колл-центру, навчання персоналу, тощо.

z25-110
Організація вхідних викликів

Колл-центр буде працювати як годинник, відповідаючи на всі дзвінки. Наші оператори завжди на зв’язку, підтвердять записи або проведуть опитування, проконсультують стосовно графіку та робочих днів лікаря, який їх цікавить.

z14-100
Контроль черги очікування

Навіть якщо зайнятість операторів на межі, споживачу не доведеться довго очікувати. Клієнти, у яких немає можливості чекати на лінії, можуть залишити повідомлення для подальшого зв’язку.

z31-110
Організація вихідної лінії

Забезпечимо ефективний продзвін клієнтів, підтвердивши записом кожного, організуємо опитування та дзвінки по базі холодних контактів. Це дозволить суттєво зменшити кількість пропущених візитів до лікаря та збільшити прибуток.

z21-110
Автоматична маршрутизація.

Заощадимо час вашим клієнтам, збільшимо лояльність до клініки та знизимо втрату заявок. Споживач може обрати розділ у меню і в цей час відповідний оператор отримає виклик.

Element-1-2-1-110
Омніканальність

Покращимо досвід взаємодії пацієнтів з вашою клінікою за допомогою персоналізації. Оператор одразу ідентифікує постійних клієнтів та враховує попередні записи. Відповідає на всі питання на протязі робочого дня.

z9-110
Контроль звітності та запис усіх звернень.

Практикуємо в роботі запис викликів. Це дає можливість відслідковувати ефективність роботи операторів та покращувати її. Ви також можете в будь-який час прослухати дзвінки в колл-центрі.

ПЕРЕВАГИ СПІВПРАЦІ

Колл-центр клініки

Колл-центр для клініки здатний вирішити одразу декілька задач: постійна підтримка зв’язку, зріст прибутку, лояльність пацієнтів та повторні звернення.

z15-80

Персональний супервайзер

Головний менеджер вашого колл-центру буде контролювати навчання, організацію процесу роботи, розмови та всі ключові моменти, важливі для клініки. Він прослідкує, щоб клієнти були задоволені, та забезпечить зріст показників.

z7-80

100% інтеграція з CRM-системою клініки

Для багатьох компаній нововведення – це справжнє випробування. Особливо це стосується кардинально нових процесів, де є специфічні вимоги. Повна сумісність з усіма CRM-системами полегшує впровадження інновацій та початок роботи, роблячи співпрацю максимально ефективною.

z13-80

Запуск від 1 до 7 днів

Час – гроші, тому затримка організації колл-центру для клініки призводить до втрати прибутку. Ми володіємо необхідним досвідом, обладнанням і кваліфікованим персоналом для швидкого запуску, починаючи від 1-го дня.

IVR-система самообслуговування

Швидкість та якість обробки всіх дзвінків у колл-центрі – це наші основні пріоритети в роботі. Тому ми пропонуємо IVR-меню, що дозволить клієнтам від самого початку обирати причину звернення. Прийом заявки відповідним консультантом істотно збільшує ефективність.

z10-80

Розробка скриптів

Створюємо сценарії будь-якої складності, дотримуючись вимог клієнта, тестуємо їх. Це дає можливість підтвердити або спростувати гіпотези, скласти найефективніший скрипт, щоб прийом заявок був результативним. Вам не потрібно втрачати час і кошти на навчання.

z16-80

Підвищення рентабельності

Грамотно розподіляємо зайнятість операторів відповідно до стандартів обслуговування споживачів. Як результат, наші співробітники збільшать лояльність імідж, а прийом заявок буде займати мінімальну кількість часу.

Наші клієнти

  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
Що впливає на ціну

Послуг колл-центру для клініки

На ціну послуг впливає безліч факторів. В першу чергу – це специфіка установи і метод обробки дзвінків. Щоб дізнатися точну вартість, вам необхідно звернутися за допомогою до нашого фахівця. Оператор здійснить розрахунок з урахуванням таких особливостей, як специфіка компанії, потреби її клієнтів та технічні вимоги.

Тривалість розмов

Тривалість розмов - ключовий критерій ціноутворення.

Додаткові сервіси

При розрахунку вартості береться до уваги використання додаткових інструментів.

Складність проєкту

Індивідуальність кожного проекту потребує персонального розрахунку.

Напрямок дзвінків

Тарифи на міжнародні та внутрішні дзвінки суттєво відрізняються.

досягайте поставлених цілей

Колл-центр для приватних клінік

Зверніться в eCall, замовте послуги і забудьте про невиконані плани продажу та втрачені записи до лікарів! Всього декілька днів і ваш медичний заклад буде забезпечений професіональним колл-центром!

Element-1-2
Відділ контролю якості

Аналізуючи роботу оператора, ми спираємося на факти і цифри, а не на слова. Відстеження показників дає можливість підвищувати якість обслуговування.

Безпека даних

Захист даних клієнтів – це основна задача, яку перед собою ставить наша компанія. Ми ретельно слідкуємо за виконанням усіх зобов’язань політики конфіденційності.

z23
Ефективні скрипти

Для нашої компанії не існує заявок, які могли б загнати в глухий кут хоча б одного оператора. Роки роботи колл-центрів дозволили створити і протестувати скрипти і техніки їх створення. Спеціалісти колл-центру для приватних клінік використовують найбільш ефективні варіанти підвищення продажу.

z24
Оператори-продавці

Грамотна організація колл-центру перетворює кожного оператора в ефективного менеджера з продажу. Кваліфікований працівник не тільки підвищить середній чек та забезпечить збільшення кількості відвідувачів лікаря, але й зробить нового клієнта постійним.

z16
Максимальне занурення

Наша робота грунтується на детальній інформації щодо потреб клієнта, яку ми отримуємо на початковому етапі співпраці. Знання ринку, продукту і конкурентів дає нам можливість відповісти на будь-які питання по телефону.

Технічне забезпечення

Співпрацюючи з нами, ви отримаєте готовий колл-центр. Ми надаємо обладнання, програмне забезпечення та кваліфікованих співробітників, що дозволяє почати роботу всього за декілька днів!

Сall-центр для приватних клінік

Основні етапи початку роботи:
img
img
Заявка

Приймаємо заявку, відповідаємо на всі запитання відносно послуг по телефону.

img
020-report
img
Розрахунок вартості

Вивчаємо потреби, технічні вимоги клієнта і на їх основі розробляємо схему співпраці та кошторис.

009-friend
img
Переговори

Обговорюємо з клієнтом цілі та нюанси, плануємо роботу.

img
contract-2
img
Договір

Підписуємо договір.

img
img
Інсталяція

Складаємо нові скрипти, тестуємо їх на ефективність.

img
Робота над проєктом

Робочий процесс, направлений на досягнення поставлених цілей.

КОЛЛ-ЦЕНТР ECALL ПРОПОНУЄ

Готові рішення

для різних типів бізнесу

страхові компанії
служби доставки

    Залишити заявку


    Електронна пошта

    [email protected]

    Центральний офіс

    вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
    Київ, Україна