banner
переваги користування

Послуги телемаркетингу – це організація прямих продажів товарів чи послуг в телефонному режимі в рамках співпраці бізнесу з колл-центром на аутсорсингу. Вирішенням задачі ефективних телефонних продажів займаються спеціалісти, які знають техніки продажів. І як зробити так, щоб Ваша компанія була першою, про кого згадає клієнт, коли буде потребувати якісного продукту.

  • 15 % до 30% продажі по теплій базі
  • 900 операторів
  • 250 000 дзвінків на день
  • 18 років досвіду
icx22
Ціль на результат

Швидкий запуск проекту колл-центром

icx20
Якість

Професіоналізм наших операторів – запорука успіху

icx18
Збільшення доходу

Масовий продзвін призводить до збільшення продажів

icx14
Швидкість

Вчасні пропозиції нових товарів та послуг

процедура виконання

Телемаркетинг в Україні

100% дозвін по теплій базі клієнтів

За умови наявності актуальних контактів послуга телемаркетинг забезпечить додзвін до клієнтів та проведення консультацій і пропозицій

Можливість вносити зміни

Завдяки постійному моніторингу Ви зможете під час роботи внести правки в існуючий скрипт чи, навіть, змінити послідовність

Визначення цільової аудиторії

Телемаркетинг на аутсорсингу фільтрує клієнтську базу на холодну, теплу та гарячу для подальшого опрацювання тільки необхідних контактів

Економія часу

Оператори не будуть витрачати час на пошуки клієнтів. Телемаркетинг продажі виконуються тільки по теплій та гарячій базі

успішний досвід використання

Компанія автомобільного обслуговування

Замовник спостерігав зниження запиту на послуги автосервісу при наявності великої клієнтської бази. В ході дослідження виявилось, що внутрішній колл-центр недостатньо підготовлений. Виникла потреба провести перепідготовку операторів.

Задача:

покращити продажі послуг, налагодити зв'язок зі споживачами та провести підвищення кваліфікації для штатного відділу продажів.

Запропоновано:

замовити в call центр телемаркетинг, провести групування існуючих клієнтів та виділити найбільш потрібні контакти. Також було вирішено провести частковий аутсорсинг відділу продажів.

Результати:

послуга телемаркетингу підвищила рівень продажів уже до кінця першого місяця користування. Наш колл-центр взяв частину зобов'язань на себе. Час, який звільнився, оператори приділили підготовці. Це призвело до покращення консультацій та збільшення доходу компанії

img

Наші клієнти

  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
Які завдання вирішують

Телемаркетингові послуги

Продаж без продажу… Професійний телемаркетинг аутсорсинг означає ведення розмови без прямого заклику зробити покупку. Клієнт повинен бути настільки зацікавлений розмовою про товар, щоб він почав думати, що ця пропозиція – рішення його проблем. Але, при цьому, ціна на послуги телемаркетингу в Києві і навіть за межами столиці дешевша, ніж на холодні дзвінки.
z24

Опрацювання великої кількості клієнтів за короткий час

z16

Збільшення доходу компанії за рахунок активних пропозицій

z23

навыки уверенного пользователя ПК

Виявлення запиту на товар чи послуги та підбір альтернативи

Element-1-2

Вчасне виявлення та усунення незадоволеності клієнтів

Економія ресурсів на організації внутрішнього відділу продажів

Види телемаркетингу

В колл-центр телемаркетинг можливий вхідний та вихідний

Вхідні послуги телемаркетингу

Телемаркетинг послуга, яка  створює можливість додзвонитися за вказаним номером в будь-який час доби.Клієнт зможе не тільки вчасно отримати відповіді на всі питання.

Під час розмови оператори зможуть одночасно задовольнити потребу в информації, а також запропонувати нові послуги та товари.

Чи просто донести їх важливість клієнту. Це закладе основу для подальших покупок. А в ідеалі призведе до укладення угоди.

Вихідні послуги телемаркетингу

Вихідний телемаркетинг – це складний процес, оскільки перед здійсненням обдзвону потрібно розділити існуючу клієнтську базу на групи.

Виділивши холодну, теплу та гарячу бази. Послуги вихідного телемаркетингу здійснюються тільки по теплій та гарячій базі для найбільш результативних консультацій.

Складність цієї послуги в тому, що вона потребує професійних операторів з досвідом та підготовкою.
Замовити послуги телемаркетингу

Як це працює

img
img
Аналіз

Спочатку проводиться аналіз ринку

img
img
Стратегія

Потім обговорюємо стратегію роботи з урахуванням особливостей Вашої компанії

img
Пошук

Проводимо пошук лідів і трансформуємо їх в контакти

img
009-friend
img
Переговори

Ведемо конструктивні переговори до укладання угоди

img
contract-2
img
Договір

Допомагаємо пройти процес підписання договору

img
Супровід

Супроводжуємо клієнта упродовж співпраці

    Залишити заявку


    Електронна пошта

    [email protected]

    Центральный офис

    вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
    Київ, Україна