Послуги телемаркетингу – це організація прямих продажів товарів чи послуг в телефонному режимі в рамках співпраці бізнесу з колл-центром на аутсорсингу. Вирішенням задачі ефективних телефонних продажів займаються спеціалісти, які знають техніки продажів. І як зробити так, щоб Ваша компанія була першою, про кого згадає клієнт, коли буде потребувати якісного продукту.
- 15 % до 30% продажі по теплій базі
- 900 операторів
- 250 000 дзвінків на день
- 18 років досвіду
Ціль на результат
Швидкий запуск проекту колл-центром
Якість
Професіоналізм наших операторів – запорука успіху
Збільшення доходу
Масовий продзвін призводить до збільшення продажів
Швидкість
Вчасні пропозиції нових товарів та послуг
Телемаркетинг в Україні
100% дозвін по теплій базі клієнтів
За умови наявності актуальних контактів послуга телемаркетинг забезпечить додзвін до клієнтів та проведення консультацій і пропозицій
Можливість вносити зміни
Завдяки постійному моніторингу Ви зможете під час роботи внести правки в існуючий скрипт чи, навіть, змінити послідовність
Визначення цільової аудиторії
Телемаркетинг на аутсорсингу фільтрує клієнтську базу на холодну, теплу та гарячу для подальшого опрацювання тільки необхідних контактів
Економія часу
Оператори не будуть витрачати час на пошуки клієнтів. Телемаркетинг продажі виконуються тільки по теплій та гарячій базі
Компанія автомобільного обслуговування
Замовник спостерігав зниження запиту на послуги автосервісу при наявності великої клієнтської бази. В ході дослідження виявилось, що внутрішній колл-центр недостатньо підготовлений. Виникла потреба провести перепідготовку операторів.
Задача:
покращити продажі послуг, налагодити зв'язок зі споживачами та провести підвищення кваліфікації для штатного відділу продажів.
Запропоновано:
замовити в call центр телемаркетинг, провести групування існуючих клієнтів та виділити найбільш потрібні контакти. Також було вирішено провести частковий аутсорсинг відділу продажів.
Результати:
послуга телемаркетингу підвищила рівень продажів уже до кінця першого місяця користування. Наш колл-центр взяв частину зобов'язань на себе. Час, який звільнився, оператори приділили підготовці. Це призвело до покращення консультацій та збільшення доходу компанії
Наші клієнти
Телемаркетингові послуги
Опрацювання великої кількості клієнтів за короткий час
Збільшення доходу компанії за рахунок активних пропозицій
навыки уверенного пользователя ПК
Виявлення запиту на товар чи послуги та підбір альтернативи
Вчасне виявлення та усунення незадоволеності клієнтів
Економія ресурсів на організації внутрішнього відділу продажів
Види телемаркетингу
В колл-центр телемаркетинг можливий вхідний та вихідний
Вхідні послуги телемаркетингу
Під час розмови оператори зможуть одночасно задовольнити потребу в информації, а також запропонувати нові послуги та товари.
Чи просто донести їх важливість клієнту. Це закладе основу для подальших покупок. А в ідеалі призведе до укладення угоди.
Вихідні послуги телемаркетингу
Виділивши холодну, теплу та гарячу бази. Послуги вихідного телемаркетингу здійснюються тільки по теплій та гарячій базі для найбільш результативних консультацій.
Складність цієї послуги в тому, що вона потребує професійних операторів з досвідом та підготовкою.
Як це працює
Аналіз
Спочатку проводиться аналіз ринку
Стратегія
Потім обговорюємо стратегію роботи з урахуванням особливостей Вашої компанії
Пошук
Проводимо пошук лідів і трансформуємо їх в контакти
Переговори
Ведемо конструктивні переговори до укладання угоди
Договір
Допомагаємо пройти процес підписання договору
Супровід
Супроводжуємо клієнта упродовж співпраці
Вихідні сервіси
Додаткові сервіси
- Омніканальність
- IVR
- Автоінформатор
- Оплата за результат
- Виявлення лояльності (NPS)
- Автододзвін
Телефон
Електронна пошта
Центральный офис
вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
Київ, Україна