banner
ВІДКРИТА ВАКАНСІЯ

ОПЕРАТОР КОЛ-ЦЕНТРУ (ВІДДАЛЕНО)

  • РОБОТА ВДОМА
  • ЗРУЧНИЙ ГРАФІК
  • ПОГОДИННА ОПЛАТА
  • БЕЗ ДОСВІДУ РОБОТИ

Коротко про eCall

eCall – це сучасний аутсорсинговий контакт-центр з багаторічним досвідом. Ми обслуговуємо багато відомих компаній України. Кількість наших клієнтів стабільно збільшується, тому ми розширюємо нашу команду та шукаємо нових співробітників на посаду оператора вхідної лінії.

900 +

операторів

7

офісів в Україні

110

менеджерів

18

років на ринку
РОБОТА ОПЕРАТОР КОЛ-ЦЕНТРУ ВІДДАЛЕНО

Ми пропонуємо

Плаваючий графік та можливість працювати онлайн дозволяють успішно поєднувати роботу, навчання та особисті справи. Зберігай баланс між життям і трудовими буднями – обирай зручний для себе час.

Робота вдома

Бажаєш працювати, не виходячи з дому? Не проблема! Наші IT-фахівці віддалено встановлять необхідні програми для роботи в кол-центрі дистанційно, нададуть логін та пароль для входу до системи .

Зручний графік

Ми розуміємо, що стандартний робочий розклад підходить не всім, тому надаємо можливість нашим операторам формувати власний графік самостійно. Повна чи часткова зайнятість, плаваючі вихідні, комфортні для роботи години – обирай і працюй, коли зручно!

Навчання

Відсутність досвіду роботи оператором кол-центру не стане на заваді. Наші тренери проведуть первинне навчання до початку роботи. Також практикуємо додаткові тренінги для підвищення цільових показників та особистісного розвитку фахівців.

ДІЗНАЙСЯ БІЛЬШЕ

Інформація про вакансію

img

У чому полягає робота?

Обов’язки оператора - консультування по одному з напрямків: мобільний зв’язок та інтернет або доставка відправлень. Ми навчимо правильно спілкуватись з клієнтами для максимально якісного вирішення питань та допомоги людям, які до нас звернуться.

z4-110

Що потрібно, щоб почати працювати?

Залиште заявку, щоб ми могли зв’язатись та поспілкуватись стосовно роботи. Після цього наші IT-спеціалісти встановлять все необхідне для проходження навчання онлайн. Впевнено спілкуватись та добиватись свого – ці навики будемо виробляти разом.

z28

Чи є можливість кар’єрного росту?

Кожен оператор eCall може отримати підвищення. Можна стати, наприклад, спеціалістом з контролю якості або помічником керівника - все залежить від того, як ти себе зарекомендуєш та від результатів твоєї роботи.

Як формується заробітна плата?

Ми практикуємо погодинний метод оплати праці операторів. Чим більше відпрацьовано годин, тим більше бонусів додається до твоєї фінальної цифри. Кожен сам формує власну підсумкову зарплату.

НАМ ПОТРІБНІ

Вимоги до кандидатів

Ми шукаємо в нашу команду товариських та активних людей з бажанням працювати.
Щоб стати оператором кол-центру дистанційно, потрібні:

хороша дикція

Element-1-2

грамотне володіння українською мовою

z9-110

наявність ПК з Windows

z23

навики впевненого користувача ПК

z4-110

інтернет зі швидкістю не нижче 10 МБ

z14

наявність навушників з мікрофоном

ЕТАПИ ПОЧАТКУ ВІДДАЛЕНОЇ РОБОТИ

Навчання

В залежності від проєкту навчання триває від 5 до 15 днів.

1

Вивчення теорії

Освоюємо інформацію про продукт клієнта, слухаємо розмови операторів та проходимо тестування для оцінки знань.

2

Старт роботи та атестація

Під контролем наставника приймаємо перші дзвінки та аналізуємо. Після цього можна приступати до роботи.

3

Адаптація на лінії

Повноцінна самостійна робота. Якщо виникають запитання, наставник завжди готовий допомогти їх вирішити.

Кращий старт для твоєї кар’єри

Хто вміє правильно вести діалог, той частіше досягає поставлених цілей. Навчимо впевнено розмовляти та переконувати навіть незговірливих співбесідників – сформуємо навики, які будуть корисними для будь-якої сфери, де б ти не працював!

  • комунікація
  • ведення переговорів
  • дисципліна
  • тайм-менеджмент
  • загальний розвиток
  • навички продажу
КАР’ЄРА CALL CENTER

Розвиток у професії

Вже через 3 місяці роботи оператори КЦ з високими показниками мають можливість отримати підвищення на посаді!

65 %

ТОП-менеджменту

починали свою кар’єру з позиції оператора

90 %

менеджерів компанії

працювали операторами на лінії

3 місяці

мінімальний термін

роботи в компанії для отримання нової посади

Напрямки твого розвитку

Можливості кар’єрного росту:

1

Пошук та навчання персоналу

працівники цього відділу відповідають за підбір та підготовку фахівців, формують нашу команду

2

Помічник керівника

менеджери допомагають керівнику забезпечувати стабільну роботу операторів на лінії

3

Відділ контролю якості

ці спеціалісти стежать за ефективністю операторів компанії та якістю обслуговування абонентів

ОПЛАТА

Скільки я буду заробляти?

Оплата праці оператора кол-центру погодинна. Підсумкова зарплата залежить від кількості відпрацьованих протягом місяця годин.

Ти самостійно визначаєш кількість годин і робочий графік, тому остаточна сума буде залежати від тебе.

По поточних проєктах передбачені бонуси, розмір яких також залежить від кількості відпрацьованих годин.

Хто любить працювати, той має можливість взяти додатковий робочий час, що значно збільшує дохід оператора.

базова годинна ставка

Element-1-2

бонуси, передбачені проєктом

z23

оплата додаткових робочих години

Якщо зацікавила вакансія оператора кол-центру (віддалено), заповнюй заявку нижче. Ми зв’яжемось з тобою та відповімо на всі запитання!

    Залишити заявку


    Телефон

     +38 067 334 11 84

    Електронна пошта

    [email protected]

    Центральний офіс

    ул. Щекавицкая, 30/39, оф. 139,
    Киев, Украина

    Наші майданчики:
    Сумська обл., м. Ромни, вул. Пушкіна, 18
    Сумська обл., м. Конотоп, вул. Лазаревського, 12
    Рівненська обл., м. Рівне, вул. Кавказька, 9А
    Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Київська, 11
    Кіровоградська обл., смт Завалля, вул. Соборна, 14