banner
переваги використання

Опрацювання дзвінків і заявок від eCall

Опрацювання дзвінків і заявок у форматі аутсорсинг зекономить Ваші кошти і час, залучить нових споживачів і розширить клієнтську базу. Ваші клієнти зможуть отримати кваліфіковані консультації про продукти чи послуги в цілодобовому режимі.

  • 900 операторів
  • 250 000 дзвінків на день
  • 16 років досвіду
  • Покращує сервіс
icx7
Результат

Фіксація всіх звернень в єдиній зручній базі для подальшої співпраці

icx28
Надійність

Виключення можливості повної втрати контакту клієнта і фінансових вкладень

Гарантії

100% прийом та опрацювання вхідних дзвінків навіть під час максимальних навантажень

icx2
Доступність

Організоване опрацювання дзвінків та заявок в режимі 24/7 упродовж цілого року

Опрацювання телефонних дзвінків на аутсорсингу

Допоможе покращити роботу в
таких напрямках:

Опрацювання дзвінків і заявок на базі аутсорсингу – це вигідна та економна пропозиція не тільки для великих компаній, а й для нових закладів. Ця послуга особливо актуальна для компаній, які ще тільки шукають шляхи завоювання споживацької аудиторії. 

img

Формування досвідченої команди

Організація та утримання особистого контакт-центру пов'язані з великими фінансовими інвестиціями та потребують широкої експертності

z18

Висока кваліфікація працівників

Для досягнення найкращих результатів необхідне регулярне навчання персоналу та підвищення його кваліфікації, але це потребує великих витрат ресурсів

z16

Підвищення якості опрацювання

Посилені навантаження на штатних менеджерів компанії через велику кількість звернень знижують якість виконання роботи

z28

Збільшення показників компанії

Через відсутність стабільного опрацювання дзвінків та заявок знижується притік клієнтів, що тягне за собою значні фінансові збитки

УСПІШНИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ

Всеукраїнський телемагазин

Проблема клієнта полягала в тому, що в пікові години опрацювання вхідних звернень виконувалось на доволі низькому рівні. Великі навантаження на штатних менеджерів призвели до зниження кількості продажів.

Задача:

за рахунок послуги «прийом телефонних дзвінків» від колл центру розподілити навантаження під час основної кількості вхідних, тим самим підвищити рівень і кількість продажів, збільшити середній чек.

Запропоновано:

обслуговувати вхідні звернення в загальній групі з першим пріоритетом в пікові години. Встановити операторам норму оформлених замовлень і кросс-продажів.

Результати:

прийнято 99% дзвінків, коефіцієнт продажів виріс на 30%. Всі клієнти супроводжувались до моменту завершення угоди.

Наші клієнти

  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
Офис call center ukraine
Центр опрацювання заявок

Опрацювання дзвінків

За допомогою даної послуги Ви не тільки зекономите кошти і час, а й отримаєте нових клієнтів. Опрацювання телефонних дзвінків передбачає розширення Вашої клієнтської бази.

Якщо Ваш менеджер чи колл-центр справляється з кількістю звернень на даному етапі, то з ростом запиту на Ваш товар кількість вхідних звернень буде збільшуватись. Зазвичай це тягне за собою зниження якості їх опрацювання.
Послуга «опрацювання дзвінків» від колл-центру eCall допоможе попередити появу даної проблеми та забезпечить 100% прийом замовлень.

Пакет послуг

Опрацювання дзвінків підходить

shopping-cart

Інтернет-магазинам різного напряму

market

Торгівельним мережам

retailer

Представникам середнього бізнесу

audience

Власникам широкої аудиторії споживачів

Опрацювання дзвінків

Опрацювання дзвінків колл-центром це:

Ми надаємо Вам звітність за послугою «опрацювання дзвінків і заявок» в зручному форматі та в будь-який час для проведення аналізу продуктивності та контролю якості. Всі дзвінки записуються та збрігаються в CRM–системах.

img
Облік даних

Надійна система реєстрації всіх вхідних запитів з різних джерел

z18
Знання

Склад операторів, які вільно володіють деталями про Ваш товар та послуги

z16
Можливості

Можливість збільшити кількість працівників в піковий період

Професіоналізм

Працівники, які вміють надавати якісні та результативні консультації

z24
Доступність

Наш колл центр пропонує лояльну цінову політику, яка доступна кожному

Гарантії

Опрацювання дзвінків і заявок операторами колл центру в режимі 24/7

УСПІШНИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ

Логістична компанія

Проблема полягала в тому, що багатовекторність роботи компанії спричинала велику кількість нестандартних ситуацій (робота з отримувачами, відправниками, кур’єрами, доставкою та видачею вантажів). Як наслідок, знизилась якість опрацювання вхідних.

Задача:

зробити універсальних операторів проекту – навчити операторів вихідного потоку на вхідну лінію і навпаки, і задіювати їх в пікові години. Також всі учасники проекту пройшли навчання та випробували повний шлях клієнта.

Запропоновано:

підібрати продавців, які пройшли б спеціальне навчання у замовника і повністю передати відділ продажів на аутсорсинг

Результати:

за 6 років проект виріс до 400 операторів, показники залучених операторів eCall перевищують показники внутрішнього колл-центру замовника. Скорочено час вирішення позаштатних ситуацій з 15 хвилин до 9,5.

img
Опрацювання дзвінків та заявок

Як почати з нами роботу?

img
img
Залишити заявку

Залишіть заявку і ми з Вами зв'яжемось чи зателефонуйте нам просто зараз

img
img
Розробити план

Ми спільно розробляємо та узгоджуємо план роботи за проектом

img
Налаштування

Проводимо технічні налаштування, вибираємо шляхи передачі баз даних

img
img
Персонал

Підбираємо чи навчаємо персонал, враховуючи особливості Вашого товару

img
020-report
img
Звітність

Надаємо Вам поточну звітність за проектом в зручному форматі

img
Контроль

Здійснюємо контроль задач в зазначені терміни, аналізуємо результативність

Додаткові сервіси

    Залишити заявку

    Електронна пошта

    [email protected]

    Центральний офіс

    вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
    Київ, Україна