banner

Послуги диспетчерської служби

Почніть співпрацю з eCall та замовте послуги організації call-центру, який буде працювати без перебоїв, збільшуючи продажі для вашого бізнесу.
img

Послуги диспетчерської служби

Колл-центр для диспетчерської служби – це готове рішення для компанії, яка займається перевезенням пасажирів або організацією доставки товарів. Дозволяє ефективно налагодити вхідні та вихідні лінії, збільшуючи ключові показники бізнесу. Припиніть втрачати клієнтів та замовлення через пропущені виклики, нестачу досвіду або професійного обладнання. З eCall ваша диспетчерська служба позбудеться проблем, пов’язаних з постійною зміною кадрів, орендою приміщення та закупівлею обладнання.

Високий рівень послуг дозволяє організувати проєкт, який вирішить будь-які цілі та задачі всього за декілька днів. Отримайте всі переваги від співпраці з нами просто зараз!

  • Працюємо 24/7
  • 18 років досвіду
  • 900+ операторів
100% обробка всіх дзвінків

Ефективно організуємо роботу служби та не пропустимо жодного дзвінка.

icx13
250 000 дзвінків за день

Забезпечимо ефективне опрацюання замовлень навіть у період пікових навантажень.

icx18
Зменшення тривалості очікування.

Диспетчерська служба працюватиме, як годинник.

icx21
6 майданчиків по всій Україні

Допоможемо здобути лояльність клієнтів та бути на зв’язку цілодобово

ic13

90 секунд

на обдзвін замовлення для max аппруву

ic19

95 %

Call Abandonment Rate

ic15

15 % до 80%

Продажи по теплой базе

ic17

3 % до 5%

Продажи по холодной базе

ЩО ПРОПОНУЄ

Сall-центр для диспетчерської служби

Послуга аутсорсингового колл-центру дозволить зменшити витрати вашої компанії, покращити якість сервісу, збільшити кількість клієнтів та замовлень, підвищити показники продаж. Налагодимо прийом вхідних дзвінків та організуємо вихідні дзвінки.

z25-110
Організація вхідних та вихідних дзвінків

Вже більше 18 років наша компанія займається наданням послуг аутсорсингу колл-центру. Досвід, високий рівень знань та необхідне обладнання дозволяють приймати одночасно велику кількість дзвінків від пасажирів. Таким чином, ваша диспетчерська служба не буде втрачати заявки, навіть в умовах високих навантажень.

Element-1-2-1-110
Омніканальність

Диспетчерська служба отримує запити на різні канали і це стало справжньою проблемою для якісного обслуговування? Задача нашого call-центру – ефективно працювати, використовуючи всі канали зв’язку, включаючи онлайн-чати та месенджери. Це дозволяє клієнту спростити взаємодію з вами, а вам - швидко ідентифікувати користувача.

z31-110
Регулярна звітність

Отримуйте звіти про виконану роботу з показниками ефективності від нашого контакт-центру. Ми перетворимо роботу диспетчерської служби у злагоджений механізм, який працює на збільшення продаж, лояльність споживачів і завжди приймає вхідні дзвінки.

z21-110
Актуалізація бази даних та опитування

Диспетчерська служба завжди буде тримати руку на пульсі. Отримуйте свіжі маркетингові дані від клієнтів. Працюйте виключно з перевіреною базою даних, а оператори контакт-центру забезпечать своєчасність дзвінків.

z14-100
Інформування клієнтів

Допоможіть своїм клієнтам вчасно дізнаватись про актуальні пропозиції, терміни доставки товарів у магазини або вартість перевезення. З послугою колл-центру ви отримуєте 2 варіанти інформування замовника: через смс або дзвінком.

z9-110
Збільшення швидкості обробки звернень

Часи, коли клієнти були готові чекати на лінії, минули. Ми безперервно працюємо над покращенням обслуговування та суттєво знижуємо час, який спеціалісти витрачають на обробку заявок.

ПЕРЕВАГИ СПІВПРАЦІ

Послуги диспетчерської служби

Аутсорсинговий колл-центр – це потужний інструмент продажів для вашого бізнесу. Ми надаємо професійні послуги і знаємо, як покращити ефективність роботи вхідних і вихідних ліній

z13-80

Використовуємо сучасні технології

Використання сучасних інструментів та технологій, таких як: миттєве переадресування дзвінка пасажиру, програмне забезпечення, гаряча лінія (8 800), автоінформування і т.п. дозволили скоротити до мінімуму час обробки заявок.

z10-80

Оптимальний розподіл дзвінків

За період діяльності компанії наші співробітники опрацювали колосальну кількість викликів та сформували продуману систему роботи. Ми грамотно розподіляємо навантаження між операторами колл-центру у пікові години, не пропускаючи жодного виклику.

Проста інтеграція з CRM

Ми розуміємо, наскільки важливо застосовувати нововведення, не руйнуючи при цьому вже існуючу систему. Тому заздалегідь потурбувались про те, щоб колл-центр легко інтегрувався зі всіма CRM-системами.

z15-80

Персональний супервайзер

У вашого контакт-центру буде керівник, який врахує індивідуальні особливості бізнес-процесів. Він буде займатись впровадженням проєкту, навчанням і контролем. Як результат, ваша диспетчерська служба зможе опрацьовувати всі вихідні та вхідні дзвінки на вищому рівні.

z7-80

Запуск від 1 дня

Наш досвід і навички роботи дозволяють запустити найкращу диспетчерську службу. Ми впроваджуємо проєкти, незалежно від складності та кількості клієнтів, за лічені дні. Достатньо зв’язатись зі спеціалістами eCall, розповісти деталі, і ми розрахуємо точні терміни.

z16-80

Запис викликів

Оператори диспетчерської служби працюватимуть на репутацію вашого бізнесу. Ми записуємо кожен дзвінок для подальшої оцінки та усунення проблемних ділянок. Ви також можете в будь-який час прослухати записи.

Наші клієнти

  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
ВІД ЧОГО ЗАЛЕЖИТЬ ВАРТІСТЬ

Послуги диспетчерської служби від eCall

На ціноутворення впливають безліч факторів. Щоб дізнатись точну ціну на аутсорсингову диспетчерску службу таксі зв’яжіться з нашими менеджерами. Вони завжди на зв’язку та готові надати оптимальне рішення саме для вас!

Тривалість розмови

Розраховується кількість хвилин та викликів в рамках послуги.

Складність проєкту

Кількість операторів диспетчерської служби та застосування певних технологій впливають на ціну.

Додаткові сервіси

Виходячи з потреб, можуть бути використані допоміжні інструменти

Направлення викликів

Міжнародні чи в межах країни - дзвінки відрізняються по вартості.

СПІВПРАЦЮВАТИ З НАЙКРАЩИМИ

Колл-центр для диспетчерської служби

Не втрачайте гроші через нестачу операторів або досвіду. Замовте послугу аутсорсингової диспетчерської служби!

Element-1-2
Відділ контролю якості обслуговування

Тільки постійне відстеження результатів і контроль роботи здатні забезпечити високі показники. Ми мислимо цифрами і знаємо свою справу на 100%. Як результат, послуги суттєво збільшують якість обслуговування.

Безпека даних

Інформація – це найцінніший ресурс. Втрата її може вартувати багатьох років роботи та коштів. Замовляйте послугу «диспетчерська служба» і ви отримаєте гарантоване збереження даних кожного клієнта.

Ефективні скрипти

Забезпечуємо індивідуальний підхід до кожного проєкту. Розробляємо скипти з урахуванням особливостей цільової аудиторії. Далі тестуємо та відточуємо їх, поки не досягнемо найкращих результатів.

z24
Кваліфіковані спеціалісти

Диспетчери не просто обробляють дзвінок, але й володіють навиками продажів. Вони знають, як вести діалог з клієнтами, та надають всю необхідну інформацію для поточного продажу і повторного звернення.

z16
Максимальне занурення

Перед тим, як почати проєкт, ми детально вивчаємо деталі та специфіку діяльності, сильні та слабкі сторонни вашого продукту. Як результат, ми знаємо всі можливі запитання, які може поставити клієнт, і як на них відповісти.

z23
Технічне забзпечення диспетчерської служби

Вам не потрібно витрачати гроші на програмне забезпечення та обладнання при замовленні послуги «диспетчерська служба». Наш колл-центр повністю оснащений та готовий до роботи. Необхідно просто укласти договір, щоб отримати повністю готове рішення.

Колл-центр для диспетчерської служби

ЕТАПИ ПОЧАТКУ СПІВПРАЦІ
img
img
Заявка

Ви відправляєте заявку на послуги, що вас цікавлять. Ми надаємо детальну консультацію.

img
020-report
img
Розрахунок вартості

Враховуємо потреби і задачі диспетчерської служби, розраховуємо ціну.

009-friend
img
Уточнення деталей

Узгоджуємо етапи, розробляємо план робіт

img
contract-2
img
Договір

Підписуємо договір, в якому прописані деталі співпраці.

img
img
Інсталяція

Готуємось до продуктивної роботи. Навчаємо операторів, розробляємо скрипти та робимо тестові дзвінки.

img
Продуктивна робота

Працюємо над досягненням показників ефективності.

КОЛЛ-ЦЕНТР ECALL ПРОПОНУЄ

Готові рішення

для різних типів бізнесу

страхові компанії
служби доставки
колл-центр для бізнесу
диспетчерські служби

    Залишити заявку


    Електронна пошта

    [email protected]

    Центральний офіс

    вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
    Київ, Україна