banner

Колл-центр для обдзвону клієнтів

Обдзвін клієнтів найпопулярніша послуга по інформуванню Ваших контактів, без якої неможливий успіх будь-якого бізнесу. Здійснення великої кількості телефонних дзвінків потребує чималих затрат часу, наявності спеціального обладнання та кваліфікованого персоналу.

Аутсорсинговий колл-центр eCall має всі необхідні інструменти, щоб виконати замовлення будь-якої складності та здійснити результативний обдзвін клієнтів в Україні.

  • 900 операторів
  • 250 000 дзвінків на день
  • 15 років досвіду
icx29
Команда професіоналів

головний інструмент для успішного виконання дзвінків по клієнтській базі

icx4
Обробка даних

оперативно та у зручній формі підготуємо якісний звіт про виконану работу

icx20
Телефонія

наявність спеціального обладнання – обов’язкова умова якісного дзвінка клієнту

icx25
Багаторічний досвід

мільйони результативних дзвінків за 15 років – нам довіряють

Послуга обдзвін клієнтів

Вирішує наступні задачі:

Самостійно здійснювати велику кількість дзвінків не завжди вигідно з точки зору затрат часу та фінансів. Раціональніше замовити послугу на аутсорсингу – для eCall не існує складних задач та недоступних абонентів!

z27

Оптимізація затрат

використання послуг контакт-центру зекономить кошти на розширення штату та навчання персоналу

z10

Підвищення лояльності

рівень сервісу наших операторів позитивно вплине на ставлення абонентів до Вашої компанії

z7

Пікове навантаження

команда операторів колл-центру впорається з будь-якою кількістю дзвінків

z14

Підвищення рівня продажу

Швидкість інформування дозволяє стимулювати купівлю товару або послуги

z11

Оперативні терміни виконання

eCall має великий штат досвідчених спеціалістів та сучасне обладнання для швидкої та ефективної комунікації

z23

Повернення заборгованості

наші оператори вміють переконувати боржників повертати гроші – вирішуємо задачі будь-якої складності

Колл-центр для обдзвону клієнтів

Використовує наступні
види обдзвону:

Ми виконаємо задачу більш раціональним способом, виходячи з умов проєкту

Дзвінок оператора

Наш контакт центр професійно та у короткі строки ознайомить і проінформує абонентську базу замовника.

Живе спілкування по телефону позитивно впливає на результат. Часто при масовому обдзвоні виникають непередбачувані запитання, на які необхідно звернути увагу.

Автоматичний обдзвін

Завдання можна виконати за допомогою автодзвінка, попередньо записавши голосове повідомлення.

Послуга дозволяє отримати швидкі результати, запланувати конкретний час обдзвону та зекономити фінанси. Іноді важливо виключити людський фактор.

Від чого залежить вартість послуги по обдзвону клієнтів?

Замовте обдзвін клієнтів і Вам не доведеться вирішувати питання оренди робочого місця, найму та навчання персоналу.

Ціна обдзвону клієнтів залежить від:

  • виду
  • типу дзвінка
  • об’єму обдзвонюваної бази
  • тривалості розмов
  • строків виконання
  • періодичності

Дізнатись попередньо, скільки коштує обдзвін клієнтів, можна, оформивши заявку на сайті. Менеджери колл-центру дадуть відповіді на всі Ваші запитання!

УСПІШНИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ

Приватна стоматологічна клініка

Введення жорсткого карантину привело до проблеми оповіщення про зміни в прийомі пацієнтів. Виникла тимчасова потреба в додатковому персоналі, оскільки СМС-розсилка не дає 100% гарантії донесення інформації, а персонал фізично не встигне.

Задача:

якнайшвидше проінформувати клієнтів про зміни у правилах прийому та графіку роботи клініки на період карантину

Запропоновано:

замовити в call центрі послугу обдзвін клієнтів з метою ознайомлення абонентів клініки з особливостями роботи під час жорсткого карантину. Погодити перенесення візитів до лікаря на післякарантинний час.

Результати:

Протягом короткого терміну був проведений масовий обдзвін клієнтів замовника. Графік відвідувань успішно змінено. Оперативне вирішення задачі персоналом колл-центру допомогло клініці не втратити клієнтів, зберегти лояльність та підвищити рівень довіри до компанії.

img
ЯКІ ФУНКЦІЇ ВИКОНУЄ

ПОСЛУГА ПО ОБДЗВОНУ КЛІЄНТІВ

Обдзвін клієнтів на аутсорсингу успішно використовують як приватні підприємці, так і великі корпорації

z14
Інформування по телефону

новинки, акції, відкриття нової бізнес-точки, святковий графік роботи – оперативно та якісно повідомимо про це Вашого клієнта чи співробітника

z21
Обдзвін боржників

нагадування про суму та термін повернення боргу – цей складний та не найприємніший процес краще довірити професіоналам call-центру

z19
Запрошення на захід

поки Ви займаєтесь підготовкою виставки, конференції чи іншого заходу, ми за допомогою обдзвону запросимо та зареєструємо участників, озвучимо програму.

z30
Привітання зі святами

особисті, професійні та календарні свята – чудовий привід порадувати клієнта персональним дзвінком і повідомити про знижки або сезонні новинки

z24
Супровід презентації та реклами

ознайомлення клієнтів зі змістом, місцем та часом проведення презентації або рекламної акції

z13
Передвиборча агітація

по телефону проінформувати виборця про кандидата чи партію, запросити на вибори – хороший спосіб підняти рейтинг і перемогти!

Наші клієнти

  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
ОБДЗВІН КЛІЄНТІВ ВІД КОЛЛ-ЦЕНТРУ

Як це працює:

img
017-technical-support
img
Обробка

Отримуємо та опрацьовуємо всю необхідну інформацію

img
002-strategy
img
Стратегія

Розробляємо скріпти та складаємо план дзвінків

010-request
img
Договір

Підписуємо документи після погодження сценарію

img
003-gear
img
Інсталяція

Навчаємо операторів та робимо тестові дзвінки

img
015-service
img
Виконання

Дзвонимо абонентам і вирішуємо поставлені задачі

004-headhunter
img
Результат

Підводимо підсумки та надаємо звіт про виконану роботу

    Залишити заявку

    Електронна пошта

    [email protected]

    Центральний офіс

    вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
    Київ, Україна