Колл-центр для обдзвону клієнтів
Обдзвін клієнтів найпопулярніша послуга по інформуванню Ваших контактів, без якої неможливий успіх будь-якого бізнесу.
Здійснення великої кількості телефонних дзвінків потребує чималих затрат часу, наявності спеціального обладнання та кваліфікованого персоналу.
Аутсорсинговий колл-центр eCall має всі необхідні інструменти, щоб виконати замовлення будь-якої складності та здійснити результативний обдзвін клієнтів в Україні.
- 900 операторів
- 250 000 дзвінків на день
- 18 років досвіду
Команда професіоналів
головний інструмент для успішного виконання дзвінків по клієнтській базі
Обробка даних
оперативно та у зручній формі підготуємо якісний звіт про виконану работу
Телефонія
наявність спеціального обладнання – обов’язкова умова якісного дзвінка клієнту
Багаторічний досвід
мільйони результативних дзвінків за 18 років – нам довіряють
Вирішує наступні задачі:
Самостійно здійснювати велику кількість дзвінків не завжди вигідно з точки зору затрат часу та фінансів. Раціональніше замовити послугу на аутсорсингу – для eCall не існує складних задач та недоступних абонентів!
Оптимізація затрат
використання послуг контакт-центру зекономить кошти на розширення штату та навчання персоналу
Підвищення лояльності
рівень сервісу наших операторів позитивно вплине на ставлення абонентів до Вашої компанії
Пікове навантаження
команда операторів колл-центру впорається з будь-якою кількістю дзвінків
Підвищення рівня продажу
Швидкість інформування дозволяє стимулювати купівлю товару або послуги
Оперативні терміни виконання
eCall має великий штат досвідчених спеціалістів та сучасне обладнання для швидкої та ефективної комунікації
Повернення заборгованості
наші оператори вміють переконувати боржників повертати гроші – вирішуємо задачі будь-якої складності
Використовує наступні
види обдзвону:
Ми виконаємо задачу більш раціональним способом, виходячи з умов проєкту
Дзвінок оператора
Живе спілкування по телефону позитивно впливає на результат. Часто при масовому обдзвоні виникають непередбачувані запитання, на які необхідно звернути увагу.
Автоматичний обдзвін
Послуга дозволяє отримати швидкі результати, запланувати конкретний час обдзвону та зекономити фінанси. Іноді важливо виключити людський фактор.
Від чого залежить вартість послуги по обдзвону клієнтів?
Замовте обдзвін клієнтів і Вам не доведеться вирішувати питання оренди робочого місця, найму та навчання персоналу.
Ціна обдзвону клієнтів залежить від:
- виду
- типу дзвінка
- об’єму обдзвонюваної бази
- тривалості розмов
- строків виконання
- періодичності
Дізнатись попередньо, скільки коштує обдзвін клієнтів, можна, оформивши заявку на сайті. Менеджери колл-центру дадуть відповіді на всі Ваші запитання!
Приватна стоматологічна клініка
Введення жорсткого карантину привело до проблеми оповіщення про зміни в прийомі пацієнтів. Виникла тимчасова потреба в додатковому персоналі, оскільки СМС-розсилка не дає 100% гарантії донесення інформації, а персонал фізично не встигне.
Задача:
якнайшвидше проінформувати клієнтів про зміни у правилах прийому та графіку роботи клініки на період карантину
Запропоновано:
замовити в call центрі послугу обдзвін клієнтів з метою ознайомлення абонентів клініки з особливостями роботи під час жорсткого карантину. Погодити перенесення візитів до лікаря на післякарантинний час.
Результати:
Протягом короткого терміну був проведений масовий обдзвін клієнтів замовника. Графік відвідувань успішно змінено. Оперативне вирішення задачі персоналом колл-центру допомогло клініці не втратити клієнтів, зберегти лояльність та підвищити рівень довіри до компанії.
ПОСЛУГА ПО ОБДЗВОНУ КЛІЄНТІВ
Обдзвін клієнтів на аутсорсингу успішно використовують як приватні підприємці, так і великі корпорації
Інформування по телефону
новинки, акції, відкриття нової бізнес-точки, святковий графік роботи – оперативно та якісно повідомимо про це Вашого клієнта чи співробітника
Обдзвін боржників
нагадування про суму та термін повернення боргу – цей складний та не найприємніший процес краще довірити професіоналам call-центру
Запрошення на захід
поки Ви займаєтесь підготовкою виставки, конференції чи іншого заходу, ми за допомогою обдзвону запросимо та зареєструємо участників, озвучимо програму.
Привітання зі святами
особисті, професійні та календарні свята – чудовий привід порадувати клієнта персональним дзвінком і повідомити про знижки або сезонні новинки
Супровід презентації та реклами
ознайомлення клієнтів зі змістом, місцем та часом проведення презентації або рекламної акції
Передвиборча агітація
по телефону проінформувати виборця про кандидата чи партію, запросити на вибори – хороший спосіб підняти рейтинг і перемогти!
Наші клієнти
Як це працює:
Обробка
Отримуємо та опрацьовуємо всю необхідну інформацію
Стратегія
Розробляємо скріпти та складаємо план дзвінків
Договір
Підписуємо документи після погодження сценарію
Інсталяція
Навчаємо операторів та робимо тестові дзвінки
Виконання
Дзвонимо абонентам і вирішуємо поставлені задачі
Результат
Підводимо підсумки та надаємо звіт про виконану роботу
Вихідні сервіси
Додаткові сервіси
- Омніканальність
- IVR
- Автоінформатор
- Оплата за результат
- Виявлення лояльності (NPS)
- Автододзвін
Телефон
Електронна пошта
Центральний офіс
вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
Київ, Україна