
Телефонне опитування або анкетування
Це метод збору інформації для маркетингових досліджень, який полягає в опитуванні абонентів по телефону на основі заздалегідь розробленої анкети.
Замовити
Види телефонних опитувань

Дослідження споживачів
Визначте вподобання та думки споживачів для розуміння того, що важливо для ваших клієнтів.

Галузеві дослідження
Збирайте дані для глибокого аналізу галузі, оцінки конкурентів та ринку. Важлива складова формування бізнес-стратегії.

Опитування лояльності
Дізнайтеся, наскільки клієнти задоволені вашим продуктом та сервісом, щоб підвищити рівень їх задоволеності.
Переваги телефонних опитувань
ЧОМУ ЦЕ ВИГІДНО


Ефективність
Швидка обробка даних забезпечує своєчасне та ефективне прийняття рішень.



Економічність
Низька вартість дзвінка та економія часу співробітників роблять телефонні опитування бюджетними.


Анонімність
Конфіденційність спонукає абонентів давати чесні та неупереджені відповіді на запитання.



Географія покриття
Метод дозволяє дістатись до важкодоступної аудиторію та опитати максимальну кількість людей.



Звітність
Система звітності дозволяє відстежувати результати, дані про дзвінки автоматично відображаються в CRM-системі.


Контроль якості
Всі розмови записуються і можуть бути прослухані в будь-який час. Це забезпечує високий рівень обслуговування.
Цілі та завдання телефонних опитувань

Дослідження цільової аудиторії
Визначення смаків та вподобань споживачів допомагає створити продукт, який відповідає їхнім очікуванням.

Виявлення недоліків продукту або послуги
Зворотній зв'язок показує, як можна покращити ваш продукт і над чим потрібно попрацювати.

Створення персоналізованих пропозицій
Щоб раціонально сформувати пропозицію, потрібно дізнатись, чого хоче покупець.

Оцінка ринку
Проведення телефонних інтерв'ю дозволяє провести глибокий аналіз ринку, конкурентів і тенденцій.

Аналіз реакції на товар або рекламу
Телефонні опитування є незамінним інструментом для оцінки бренду та іміджу компанії.

Побудова довготривалих відносин з клієнтами
Проведення анкетування – підтримання зв'язку та прояв інтересу до клієнта.
Проведення телефонних опитувань


900 операторів
Велика команда досвідчених фахівців гарантує оперативне проведення опитувань.

Графік роботи 24/7
Ми доступні цілодобово, щоб задовольнити ваші потреби в будь-який час.

250000 дзвінків на добу
Ми можемо охопити велику аудиторію і зібрати величезну кількість даних у найкоротші терміни.

18 років досвіду
Багаторічна практика компанії забезпечує найвищий стандарт обслуговування клієнтів.
Наші клієнти






















Вихідні сервіси

Додаткові сервіси
- Омніканальність
- IVR
- Автоінформатор
- Оплата за результат
- Виявлення лояльності (NPS)
- Автододзвін
Телефон
Електронна пошта
Центральный офис
вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
Київ, Україна