Проведення опитувань по телефону
Опитування по телефону обо анкетування – послуга колл-центру, яка дозволяє швидко та ефективно зібрати потрібну інформацію про клієнтів. Ви зможете дізнатись попит на товар або зібрати інформацію у будь-якій сфері за допомогою дзвінка.
Телефонні опитування можна використовувати незалежно від масштабів цільової аудиторії.
- 900 операторів
- 250 000 дзвінків на день
- 16 років досвіду

Оперативність
Проведення більшої кількості інтерв’ю у максимально короткі терміни

Результат
Досвідчені оператори еCall отримають змістовні відповіді

Якість
Продуманий скрипт розмови забезпечить надійність отриманої інформації

Доступність
Телефонне опитування коштує дешевше інших методів збору інформації
Опитування по телефону


Анкетування більшої
кількості людей
Інтерв'ювання дозволяє зібрати інформацію у потрібних напрямках протягом коротких термінів та у значних об’ємах

Універсальність
проведення робіт
Правильно складений скрипт розмови дозволяє вести результативні соцопитування по телефону.

Складання чіткої
характеристики
Телефонне опитування з наступною аналітикою дозволяє створити найбільш яскраву картину про «Вашого клієнта»

Економія фінансів
Вартість телефонного опитування залежить від вимог замовника. У порівнянні з іншими методами - цей найбільш економний
Будівельна компанія
Замовник звернувся з потребою з’ясувати, як мешканці оцінюють якість новобудов. Методи та формат збору інформації, що використовувались раніше, не дали необхідних результатів.
Задача:
провести опитування по телефону мешканців новобудов замовника. Вивчити рівень задоволеності споживачів та знайти можливі варіанти його підвищення.
Запропоновано:
розробити нову анкету та скласти графік продзвону. Виконати анкетування по телефону серед проживаючих за вказаними адресами. У подальшому провести очні інтерв’ю на території новобудов з тими, до кого не змогли додзвонитись.
Результат:
проведене опитування по телефону показало поточний рівень задоволеності мешканців, котрий не співпав з очікуваннями замовника, та посприяв покращенню сервісу. Наступний етап опитування face to face допоміг максимально підняти рівень респондентів до 97% проживаючих. Показники виконані і задача вирішена.


Наші клієнти




















Виконує наступні задачі:

Цільовий збір інформації або загальне опитування населення по телефону

Телефонні опитування з метою вивчення клієнтської аудиторії

Опитування по телефону одночасно виконує актуалізацію контактів

Географія проведення - від кількох будинків до великих міст

Телефонні опитування — це показник турботи про своїх споживачів

Почута думка клієнта надає відчуття довіри і підвищує лояльність
Види анкетування
Оператори колл-центру eCall знають, як правильно проводити
соцопитування по телефону або звичайне телефонне опитування

Телефонне опитування (анкетування)
Підготовка займає багато часу та зусиль. Але це найбільш якісний спосіб отримати необходну інформацію навіть у стислі терміни.
Важливою перевагою анкетування є можливість проведення його у різних розмірах.
Повнота опитування можлива як мінімальна по території і темах, так і у масштабах країни чи окремої категорії респондентів.

Соціологічне опитування по телефону
Зазвичай використовується під час проведення виборчих компаний або після їх закінчення.
Мета опитування полягає в тому, щоб виявити наміри респондентів здійснити будь-які дії. Або у випадку постпроведення дізнатись рівень задоволеності споживачів.
Організація полягає у підборі клієнтської бази та складанні короткого списку запитань. Оскільки опитування населення по телефону дуже популярне, то його вартість трохи виша, ніж у звичайного анкетування.
З чого почати работу?



Задача
Позначте теми та можливі аудиторії для проведення анкетування



Мета
Чітко визначте, який результат Ви очікуєте від співпраці


Передача
Передайте потрібну інформацію та конкретні задачі у колл-центр



Стратегія
Ми складемо план роботи та приступимо до виконання тільки після погодження



Виконання
Обговорюємо терміни виконання та безпосередньо здійснюємо продзвон


Аналіз
Аналізуємо проведене анкетування та надаємо результати

Вихідні сервіси
- Холодні дзвінки
- Телемаркетинг
- Актуалізація бази даних
- Таємний дзвінок
- Телефонне опитування
- Обдзвін клієнтів

Додаткові сервіси
- Омніканальність
- IVR
- Автоінформатор
- Оплата за результат
- Виявлення лояльності (NPS)
- Автододзвін
Телефон
Електронна пошта
Центральний офіс
ул. Щекавицкая, 30/39, оф. 139,
Киев, Украина