banner
анкетування по телефону

Проведення опитувань по телефону

Опитування по телефону обо анкетування – послуга колл-центру, яка дозволяє швидко та ефективно зібрати потрібну інформацію про клієнтів. Ви зможете дізнатись попит на товар або зібрати інформацію у будь-якій сфері за допомогою дзвінка.

Телефонні опитування можна використовувати незалежно від масштабів цільової аудиторії.

  • 900 операторів
  • 250 000 дзвінків на день
  • 16 років досвіду
icx14
Оперативність

Проведення більшої кількості інтерв’ю у максимально короткі терміни

icx21
Результат

Досвідчені оператори еCall отримають змістовні відповіді

icx28
Якість

Продуманий скрипт розмови забезпечить надійність отриманої інформації

Доступність

Телефонне опитування коштує дешевше інших методів збору інформації

Переваги використання

Опитування по телефону

img

Анкетування більшої
кількості людей

Інтерв'ювання дозволяє зібрати інформацію у потрібних напрямках протягом коротких термінів та у значних об’ємах

z22

Універсальність
проведення робіт

Правильно складений скрипт розмови дозволяє вести результативні соцопитування по телефону.

z1

Складання чіткої
характеристики

Телефонне опитування з наступною аналітикою дозволяє створити найбільш яскраву картину про «Вашого клієнта»

Економія фінансів

Вартість телефонного опитування залежить від вимог замовника. У порівнянні з іншими методами - цей найбільш економний

УСПІШНИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ

Будівельна компанія

Замовник звернувся з потребою з’ясувати, як мешканці оцінюють якість новобудов. Методи та формат збору інформації, що використовувались раніше, не дали необхідних результатів.

Задача:

провести опитування по телефону мешканців новобудов замовника. Вивчити рівень задоволеності споживачів та знайти можливі варіанти його підвищення.

Запропоновано:

розробити нову анкету та скласти графік продзвону. Виконати анкетування по телефону серед проживаючих за вказаними адресами. У подальшому провести очні інтерв’ю на території новобудов з тими, до кого не змогли додзвонитись.

Результат:

проведене опитування по телефону показало поточний рівень задоволеності мешканців, котрий не співпав з очікуваннями замовника, та посприяв покращенню сервісу. Наступний етап опитування face to face допоміг максимально підняти рівень респондентів до 97% проживаючих. Показники виконані і задача вирішена.

img

Наші клієнти

  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
Соціологічне опитування по телефону

Виконує наступні задачі:

Телефонні інтерв’ю застосовуються у різних сферах, але з єдиною метою – зібрати інформацію. Це може бути як актуалізація попиту на товар, так і анкетування у рамках передвиборчої компанії.
Element-1-2

Цільовий збір інформації або загальне опитування населення по телефону

Телефонні опитування з метою вивчення клієнтської аудиторії

z29

Опитування по телефону одночасно виконує актуалізацію контактів

z28

Географія проведення - від кількох будинків до великих міст

Телефонні опитування — це показник турботи про своїх споживачів

Почута думка клієнта надає відчуття довіри і підвищує лояльність

Опитування по телефону

Види анкетування

Оператори колл-центру eCall знають, як правильно проводити
соцопитування по телефону або звичайне телефонне опитування

Телефонне опитування (анкетування)

Опитування по телефону має широке направлення і є досить складним процесом.

Підготовка займає багато часу та зусиль. Але це найбільш якісний спосіб отримати необходну інформацію навіть у стислі терміни.

Важливою перевагою анкетування є можливість проведення його у різних розмірах.

Повнота опитування можлива як мінімальна по території і темах, так і у масштабах країни чи окремої категорії респондентів.

Соціологічне опитування по телефону

Проведення соціологічних опитувань по телефону — це більш вузький напрямок.

Зазвичай використовується під час проведення виборчих компаний або після їх закінчення.

Мета опитування полягає в тому, щоб виявити наміри респондентів здійснити будь-які дії. Або у випадку постпроведення дізнатись рівень задоволеності споживачів.

Організація полягає у підборі клієнтської бази та складанні короткого списку запитань. Оскільки опитування населення по телефону дуже популярне, то його вартість трохи виша, ніж у звичайного анкетування.
Опитування по телефону

З чого почати работу?

img
img
Задача

Позначте теми та можливі аудиторії для проведення анкетування

img
img
Мета

Чітко визначте, який результат Ви очікуєте від співпраці

img
Передача

Передайте потрібну інформацію та конкретні задачі у колл-центр

img
020-report
img
Стратегія

Ми складемо план роботи та приступимо до виконання тільки після погодження

img
img
Виконання

Обговорюємо терміни виконання та безпосередньо здійснюємо продзвон

003-data
img
Аналіз

Аналізуємо проведене анкетування та надаємо результати

Додаткові сервіси

    Залишити заявку


    Електронна пошта

    [email protected]

    Центральний офіс

    ул. Щекавицкая, 30/39, оф. 139,
    Киев, Украина