banner
img

Телефонне опитування або анкетування

Це метод збору інформації для маркетингових досліджень, який полягає в опитуванні абонентів по телефону на основі заздалегідь розробленої анкети.

Замовити
x7

Види телефонних опитувань

Телефонні опитування є універсальним інструментом для вивчення різноманітних аспектів. Ми використовуємо різноманітні методи, щоб задовольнити різні потреби вашого бізнесу. eCall пропонує наступні види телефонних інтерв’ю:
z31-110
Дослідження споживачів

Визначте вподобання та думки споживачів для розуміння того, що важливо для ваших клієнтів.

z32-150x150
Галузеві дослідження

Збирайте дані для глибокого аналізу галузі, оцінки конкурентів та ринку. Важлива складова формування бізнес-стратегії.

z5-110
Опитування лояльності

Дізнайтеся, наскільки клієнти задоволені вашим продуктом та сервісом, щоб підвищити рівень їх задоволеності.

Переваги телефонних опитувань

ЧОМУ ЦЕ ВИГІДНО
img
fast-time
img
Ефективність

Швидка обробка даних забезпечує своєчасне та ефективне прийняття рішень.

img
piggy-bank
img
Економічність

Низька вартість дзвінка та економія часу співробітників роблять телефонні опитування бюджетними.

unknown
img
Анонімність

Конфіденційність спонукає абонентів давати чесні та неупереджені відповіді на запитання.

img
img
Географія покриття

Метод дозволяє дістатись до важкодоступної аудиторію та опитати максимальну кількість людей.

img
020-report
img
Звітність

Система звітності дозволяє відстежувати результати, дані про дзвінки автоматично відображаються в CRM-системі.

reliability
img
Контроль якості

Всі розмови записуються і можуть бути прослухані в будь-який час. Це забезпечує високий рівень обслуговування.

Цілі та завдання телефонних опитувань

z13-80

Дослідження цільової аудиторії

Визначення смаків та вподобань споживачів допомагає створити продукт, який відповідає їхнім очікуванням.

z9-110

Виявлення недоліків продукту або послуги

Зворотній зв'язок показує, як можна покращити ваш продукт і над чим потрібно попрацювати.

z22

Створення персоналізованих пропозицій

Щоб раціонально сформувати пропозицію, потрібно дізнатись, чого хоче покупець.

Оцінка ринку

Проведення телефонних інтерв'ю дозволяє провести глибокий аналіз ринку, конкурентів і тенденцій.

z7-80

Аналіз реакції на товар або рекламу

Телефонні опитування є незамінним інструментом для оцінки бренду та іміджу компанії.

Побудова довготривалих відносин з клієнтами

Проведення анкетування – підтримання зв'язку та прояв інтересу до клієнта.

Проведення телефонних опитувань

Міжнародний аутсорсинговий колл-центр eCall надає високоякісні послуги в Україні та по всьому світу.
img

900 операторів

Велика команда досвідчених фахівців гарантує оперативне проведення опитувань.

Графік роботи 24/7

Ми доступні цілодобово, щоб задовольнити ваші потреби в будь-який час.

250000 дзвінків на добу

Ми можемо охопити велику аудиторію і зібрати величезну кількість даних у найкоротші терміни.

z24

18 років досвіду

Багаторічна практика компанії забезпечує найвищий стандарт обслуговування клієнтів.

Наші клієнти

  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img

    Залишити заявку


    Електронна пошта

    [email protected]

    Центральный офис

    вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
    Київ, Україна