Чому гаряча лінія від eCall?
Гаряча лінія в колл центрі це ціла структура, що складається із професійно підготовлених операторів. Дзвінки опрацьовуються цілодобово з єдиного багатоканального номеру.
- 900 операторів
- 250 000 дзвінків на день
- 18 років досвіду
- Покращує сервіс
Зв'язок 24/7
Ви цілодобово знаходитесь на зв'язку з клієнтами
Єдиний номер
Один зручний номер, який легко запам'ятовується
Швидке опрацювання
100% якісне опрацювання всіх вхідних
Акцент на важливому
Ваші менеджери не будуть відволікатись на дзвінки
Аутсорсинг гарячої
лінії це:
Прийом дзвінків
Прийом вхідних звернень від потенційних та існуючих клієнтів
Консультування
Консультації покупців, виходячи із вимог замовника
Облік даних
Фіксація даних потенційних клієнтів у єдиній базі
Опитування та анкетування
Збір інформації за вибраними темами в телефонному режимі
Електронна
розсилка
Виконання регулярної розсилки через e-mail та месенджери
Найвища
якість
Гарантія 100% опрацювання вхідного потоку звернень
Міжнародна пивна корпорація
У компанії була відсутня цілодобова гаряча лінія, що не відповідає європейським стандартам. Також була проблема безпеки клієнтських даних та низький потік вхідних. Це все разом призвело до численних витрат на утримання робочих місць.
Задача:
підготувати операторів до прийому дзвінків, організувати гарячу лінію 24/7 і стабілізувати потік звернень, забезпечити надійне збереження даних.
Запропоновано:
оскільки наш колл-центр пройшов аудит і підходив за всіма параметрами, запропонували створити аутсорсинг гарячу лінію з підготовленим персоналом на партнерських умовах.
Результати:
дзвінки приймаються з належною якістю, згідно з європейськими стандартами. Створена надійна база зберігання інформації. Клієнт оплачує тільки абонплату за послуги гарячої лінії, що в декілька разів дешевше за утримання фактичних робочих місць.
Наші клієнти
Оренда гарячої лінії
Ми надаємо вам єдиний номер телефону, який не потрібно поповнювати та носити з собою і який завжди на зв’язку.
Оренда лінії забезпечить Вам операторів, які завжди ввічливі та люб’язні і добре обізнані з Вашою пропозицією. Це дозволить максимально якісно надавати інформацію клієнтам.
В нашому колл-центрі Ви можете замовити гарячу лінію в різних варіантах, щоб вивести спілкування з клієнтами на новий, сучасний рівень.
Послуги гарячої лінії можуть виконуватися за допомогою дзвінків, e-mail чи месенджерів.
Оренда гарячої лінії це:
Надійність
Забезпечуємо 100% опрацювання вхідного потоку звернень
Легкість
Передайте щоденні рутинні обов'язки професіоналам своєї справи
Доступність
Лояльна цінова політика – вартість 1 хвилини розмови – від 3,10 грн.
Як це працює:
Інформування
Ви готуюєте детальну інформацію про товари чи послуги, які пропонує Ваша компанія,та передаєте її менеджеру колл центру
Узгодження
Утверджуєте скрипт розмови (не перебільшуйте важливість товару, це може викликати негатив до компанії після використання)
Клієнтська база
Передаєте існуючу клієнтську базу на гарячі лінії в колл-центр. Важливо: обговоріть всі деталі роботи та умови конфіденційності
Вхідний дзвінок
При вхідному дзвінку від існуючого клієнта, інформація про нього буде виводитись на екран і вся історія спілкування буде доступна менеджерам
Оперативність
Під час дзвінка від нового клієнта, CRM-програма дозволить швидко вносити інформацію про нього для подальшого опрацювання та співпраці
Спеціалісти
На дзвінки відповідають заздалегідь підготовлені чи відібрані особисто Вами працівники з уже існуючим досвідом роботи зі схожим товаром.
Диспетерська служба комунального підприємства
Клієнт звернувся з проблемою збереження персональних даних. Також було необхідно забезпечити фільтрацію вхідних запитів для їхнього оперативного вирішення з метою покращення обслуговування.
Задача:
забезпечити надійне збереження даних, налагодити систему взаємодії зі споживачами, покращити опрацювання вхідних звернень.
Запропоновано:
організувати гарячу лінію техпідтримки. Створити єдину CRM-систему для опрацювання і збереження персональних даних з розмежованим доступом для різних категорій.
Результати:
забезпечено збереження конфіденційної інформації про мешканців, надано постійний персональний доступ до особистих кабінетів. Послуга гаряча лінія забезпечила кваліфікований прийом дзвінків 24/7 за різними напрямками (консультації, скарги, пропозиції та інше).
Як замовити гарячу лінію
в нашому колл-центрі?
Залишити заявку
Залишіть заявку і ми з Вами зв'яжемось чи зателефонуйте нам просто зараз
Розробити план
Ми спільно розробляємо та узгоджуємо план роботи за проектом
Налаштування
Проводимо технічні налаштування, вибираємо шляхи передачі баз даних
Персонал
Підбираємо чи навчаємо персонал з урахуванням особливостей товару
Звітність
Надаємо Вам поточну звітність за проектом в зручному форматі
Контроль
Здійснюємо контроль задач в зазначені терміни, аналізуємо результативність.
Вхідні сервіси
Додаткові сервіси
- Омніканальність
- IVR
- Автоінформатор
- Оплата за результат
- Виявлення лояльності (NPS)
- Автододзвін
Телефон
Електронна пошта
Центральний офіс
вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
Київ, Україна