Чому варто предати на колл-центр прийом замовлень?
Прийом замовлень по телефону – це послуга, яка гарантовано допоможе Вашій компанії. Ви зможете опрацьовувати більшу кількість заявок і виведете бізнес на зовсім інший рівень.
Прийом і опрацювання заявок в режимі аутсорсинг значно спростить ведення бізнесу.
- 900 операторів
- 250 000 дзвінків на день
- 18 років досвіду
- Покращує сервіс
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/icx25-1.png)
Якість
Немає втрат клієнтів, оскільки Ваші оператори будуть приймати 100% звернень
![icx15 icx15](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/icx15.png)
Кваліфікація
Підготовлений персонал надасть найбільш якісні консультації
![icx21 icx21](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/icx21.png)
Оснащення
Обладнання високої якості забезпечить надійний та стабільний зв'язок
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/icx4.png)
Пріоритети
Ви звільните час та фінансові ресурси на більш важливі напрямки
Передачі на колл центр прийом замовлень
Вибираючи аутсорсинг прийому замовлень, Ви робите розумний внесок в розвиток свого бізнесу. Оскільки прийом замовлень по телефону від колл-центру дозволить опрацьовувати набагато більшу кількістю звернень і бути ефективнішими за конкурентів. При цьому Ви не будете нести фінансових збитків на утримання та забезпечення робочих місць.
![img](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/07/xamin-d8-18.png)
![z22 z22](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z22.png)
Легкість
Спрощує процедуру оформлення замовлень для клієнтів
![Element 1 Element 1](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/Element-1-1.png)
Доступність
Виключає можливість не додзвонитися через перевантаженість лінії
![z29 z29](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z29-1.png)
Пріоритетність
Економить час менеджерів з продажу на опрацюванні заявок
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z19.png)
Перспектива
CRM-система збирає воєдино всю інформацію про клієнта для подальшої роботи
![z24 z24](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z24.png)
Оперативність
Коли товару немає в наявності, клієнту без очікування запропонують альтернативу
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z11.png)
Результат
підвищує рівень довіри споживачів до Вашого продукту чи компанії загалом
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/visual-1-1_new.png)
Масштабний інтернет-магазин квітів
Проблема полягала в тому, що оператори внутрішнього колл-центру не зовсім якісно надавали консультації. А через складну CRM-систему часто втрачали контакти клієнтів, що призводило до фінансових збитків.
Задача:
за допомогою колл-центру підняти рівень консультування, модернізувати та спростити CRM-систему, забезпечити зберігання клієнтської бази.
Запропоновано:
навчити операторів колл центру специфіці роботи з товаром замовника. Впровадити CRM-систему клієнта в існуючу програму колл-центру, яка більш доступна та легка в користуванні. Це повинно було полегшити прийом замовлень по телефону.
Результати:
через місяць після передачі на колл центр прийому замовлень, рівень опрацювання вхідних виріс до 97%, збільшились кросс-продажі та апсейл. Через 6 місяців роботи проекту замовник перевів свою службу прийому замовлень повністю на аутсорсинг.
Наші клієнти
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/client-15-1.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/logo-44.png)
![Kyivstar_log2](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2021/05/Kyivstar_log2.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/client-5-1.png)
![ukrposhta](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2024/03/ukrposhta-1.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/лого-11.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/client-4-1.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/client-2-1.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/client-13-1.png)
![naftogaz](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2024/03/naftogaz-1.png)
![tuso](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2024/03/tuso-1.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/client-12-1.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/client-10-1.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/logo-22.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/logo-333.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/client-11-1.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/logo-55.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/client-8-1.png)
![arterium](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2024/03/arterium-1.png)
![dtek](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2024/03/dtek-1.png)
![mzs](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2024/03/mzs-1.png)
Аутсорсинг прийому замовлень
по телефону
Прийом замовлень по телефону користується великим попитом в компаніях різного рівня та напрямку. Це вигідна можливість виконувати більші об’єми роботи з мінімальними інвестиціями і невеликим штатом працівників.
![001-inbound 001-inbound](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/001-inbound.png)
Вхідні дзвінки
Результативний прийом та опрацювання вхідних дзвінків
![002-chat 002-chat](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/002-chat.png)
Чати
Швидкі відповіді в різних меседжерах на повідомлення
![003-shopping-cart 003-shopping-cart](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/003-shopping-cart.png)
Оформлення замовлень
Оформлення замовлень в електронному форматі
![004-customer-service 004-customer-service](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/004-customer-service.png)
Техпідтримка
Консультації, техпідтримка та післяпродажне обслуговування
Прийом замовлень по телефону в форматі аутсорсинг вирішить питання з незапланованим набором персоналу і подальшими фінансовими витратами. Залишіть прийом замовлень нам і всі зекономлені ресурси Ви зможете направити на вирішення чи розвиток стратегічно важливих задач.
Вирішує наступні питання:
Стабільна й успішна робота на ринку з численними конкурентами вимагає чималих зусиль. Це і реклама, і хороша якість, але найголовніше – постійний зв’язок з покупцями.
Вам більше не доведеться втрачати покупців та дохід через святкові дні чи лікарняні – служба опрацювання замовлень від нашего колл-центру працює цілодобово, і оператори приймуть заявку в будь-який час.
![img](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/07/xamin-d8-18.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z21.png)
Організація цілодобового каналу прийому звернень з різних потоків
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z14-1.png)
Оперативний і якісний прийом та опрацювання замовлень в період ажіотажу
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z31-1.png)
Розвантаження менеджерів чату, які зможуть більше часу приділяти консультаціям
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z19.png)
Залучення додаткових працівників без організації робочого простору
Як почати з нами роботу?
![img](https://iqonic.design/wp-themes/xamin-elementor/wp-content/uploads/2020/07/demo7-arrow.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/010-request.png)
![img](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/demo7-fancy-bg.png)
Залишити заявку
Залишіть заявку і ми з Вами зв'яжемось чи зателефонуйте нам просто зараз
![img](https://iqonic.design/wp-themes/xamin-elementor/wp-content/uploads/2020/07/demo7-arrow.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/002-strategy.png)
![img](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/demo7-fancy-bg.png)
Розробити план
Ми спільно розробляємо та узгоджуємо план роботи за проектом
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/017-technical-support.png)
![img](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/demo7-fancy-bg.png)
Налаштування
Проводимо технічні налаштування, вибираємо шляхи передачі баз даних
![img](https://iqonic.design/wp-themes/xamin-elementor/wp-content/uploads/2020/07/demo7-arrow.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/015-service.png)
![img](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/demo7-fancy-bg.png)
Персонал
Підбираємо чи навчаємо персонал, враховуючи особливості товару
![img](https://iqonic.design/wp-themes/xamin-elementor/wp-content/uploads/2020/07/demo7-arrow.png)
![020-report 020-report](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/020-report.png)
![img](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/demo7-fancy-bg.png)
Звітність
Надаємо Вам поточну звітність за проектом в зручному форматі
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/004-headhunter.png)
![img](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/demo7-fancy-bg.png)
Контроль
Здійснюємо контроль задач в зазначені терміни, аналізуємо результативність
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z30.png)
Вхідні сервіси
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z32.png)
Додаткові сервіси
- Омніканальність
- IVR
- Автоінформатор
- Оплата за результат
- Виявлення лояльності (NPS)
- Автододзвін
Телефон
Електронна пошта
Центральний офіс
вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
Київ, Україна