banner
Прийом замовлень

Чому варто предати на колл-центр прийом замовлень?

Прийом замовлень по телефону – це послуга, яка гарантовано допоможе Вашій компанії. Ви зможете опрацьовувати більшу кількість заявок і виведете бізнес на зовсім інший рівень.

Прийом і опрацювання заявок в режимі аутсорсинг значно спростить ведення бізнесу.

  • 900 операторів
  • 250 000 дзвінків на день
  • 15 років досвіду
  • Покращує сервіс
icx25
Якість

Немає втрат клієнтів, оскільки Ваші оператори будуть приймати 100% звернень

icx15
Кваліфікація

Підготовлений персонал надасть найбільш якісні консультації

icx21
Оснащення

Обладнання високої якості забезпечить надійний та стабільний зв'язок

icx4
Пріоритети

Ви звільните час та фінансові ресурси на більш важливі напрямки

Переваги

Передачі на колл центр прийом замовлень

Вибираючи аутсорсинг прийому замовлень, Ви робите розумний внесок в розвиток свого бізнесу. Оскільки прийом замовлень по телефону від колл-центру дозволить опрацьовувати набагато більшу кількістю звернень і бути ефективнішими за конкурентів. При цьому Ви не будете нести фінансових збитків на утримання та забезпечення робочих місць.

img
z22
Легкість

Спрощує процедуру оформлення замовлень для клієнтів

Element 1
Доступність

Виключає можливість не додзвонитися через перевантаженість лінії

z29
Пріоритетність

Економить час менеджерів з продажу на опрацюванні заявок

z19
Перспектива

CRM-система збирає воєдино всю інформацію про клієнта для подальшої роботи

z24
Оперативність

Коли товару немає в наявності, клієнту без очікування запропонують альтернативу

z11
Результат

підвищує рівень довіри споживачів до Вашого продукту чи компанії загалом

УСПІШНИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ

Масштабний інтернет-магазин квітів

Проблема полягала в тому, що оператори внутрішнього колл-центру не зовсім якісно надавали консультації. А через складну CRM-систему часто втрачали контакти клієнтів, що призводило до фінансових збитків.

Задача:

за допомогою колл-центру підняти рівень консультування, модернізувати та спростити CRM-систему, забезпечити зберігання клієнтської бази.

Запропоновано:

навчити операторів колл центру специфіці роботи з товаром замовника. Впровадити CRM-систему клієнта в існуючу програму колл-центру, яка більш доступна та легка в користуванні. Це повинно було полегшити прийом замовлень по телефону.

Результати:

через місяць після передачі на колл центр прийому замовлень, рівень опрацювання вхідних виріс до 97%, збільшились кросс-продажі та апсейл. Через 6 місяців роботи проекту замовник перевів свою службу прийому замовлень повністю на аутсорсинг.

Наші клієнти

  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
Прийом замовлень по телефону

Аутсорсинг прийому замовлень
по телефону

Прийом замовлень по телефону користується великим попитом в компаніях різного рівня та напрямку. Це вигідна можливість виконувати більші об’єми роботи з мінімальними інвестиціями і невеликим штатом працівників.

З чого складається послуга:
001-inbound
Вхідні дзвінки

Результативний прийом та опрацювання вхідних дзвінків

002-chat
Чати

Швидкі відповіді в різних меседжерах на повідомлення

003-shopping-cart
Оформлення замовлень

Оформлення замовлень в електронному форматі

004-customer-service
Техпідтримка

Консультації, техпідтримка та післяпродажне обслуговування

Прийом замовлень по телефону в форматі аутсорсинг вирішить питання з незапланованим набором персоналу і подальшими фінансовими витратами. Залишіть прийом замовлень нам і всі зекономлені ресурси Ви зможете направити на вирішення чи розвиток стратегічно важливих задач.

Прийом замовлень по телефону

Вирішує наступні питання:

Стабільна й успішна робота на ринку з численними конкурентами вимагає чималих зусиль. Це і реклама, і хороша якість, але найголовніше – постійний зв’язок з покупцями.

Вам більше не доведеться втрачати покупців та дохід через святкові дні чи лікарняні – служба опрацювання замовлень від нашего колл-центру працює цілодобово, і оператори приймуть заявку в будь-який час.

img
z21

Організація цілодобового каналу прийому звернень з різних потоків

z14

Оперативний і якісний прийом та опрацювання замовлень в період ажіотажу

z31

Розвантаження менеджерів чату, які зможуть більше часу приділяти консультаціям

z19

Залучення додаткових працівників без організації робочого простору

Опрацювання дзвінків і заявок

Як почати з нами роботу?

img
010-request
img
Залишити заявку

Залишіть заявку і ми з Вами зв'яжемось чи зателефонуйте нам просто зараз

img
002-strategy
img
Розробити план

Ми спільно розробляємо та узгоджуємо план роботи за проектом

017-technical-support
img
Налаштування

Проводимо технічні налаштування, вибираємо шляхи передачі баз даних

img
015-service
img
Персонал

Підбираємо чи навчаємо персонал, враховуючи особливості товару

img
020-report
img
Звітність

Надаємо Вам поточну звітність за проектом в зручному форматі

004-headhunter
img
Контроль

Здійснюємо контроль задач в зазначені терміни, аналізуємо результативність

    Залишити заявку

    Електронна пошта

    [email protected]

    Центральний офіс

    вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
    Київ, Україна