Чому варто предати на колл-центр прийом замовлень?
Прийом замовлень по телефону – це послуга, яка гарантовано допоможе Вашій компанії. Ви зможете опрацьовувати більшу кількість заявок і виведете бізнес на зовсім інший рівень.
Прийом і опрацювання заявок в режимі аутсорсинг значно спростить ведення бізнесу.
- 900 операторів
- 250 000 дзвінків на день
- 18 років досвіду
- Покращує сервіс
Якість
Немає втрат клієнтів, оскільки Ваші оператори будуть приймати 100% звернень
Кваліфікація
Підготовлений персонал надасть найбільш якісні консультації
Оснащення
Обладнання високої якості забезпечить надійний та стабільний зв'язок
Пріоритети
Ви звільните час та фінансові ресурси на більш важливі напрямки
Передачі на колл центр прийом замовлень
Вибираючи аутсорсинг прийому замовлень, Ви робите розумний внесок в розвиток свого бізнесу. Оскільки прийом замовлень по телефону від колл-центру дозволить опрацьовувати набагато більшу кількістю звернень і бути ефективнішими за конкурентів. При цьому Ви не будете нести фінансових збитків на утримання та забезпечення робочих місць.
Легкість
Спрощує процедуру оформлення замовлень для клієнтів
Доступність
Виключає можливість не додзвонитися через перевантаженість лінії
Пріоритетність
Економить час менеджерів з продажу на опрацюванні заявок
Перспектива
CRM-система збирає воєдино всю інформацію про клієнта для подальшої роботи
Оперативність
Коли товару немає в наявності, клієнту без очікування запропонують альтернативу
Результат
підвищує рівень довіри споживачів до Вашого продукту чи компанії загалом
Масштабний інтернет-магазин квітів
Проблема полягала в тому, що оператори внутрішнього колл-центру не зовсім якісно надавали консультації. А через складну CRM-систему часто втрачали контакти клієнтів, що призводило до фінансових збитків.
Задача:
за допомогою колл-центру підняти рівень консультування, модернізувати та спростити CRM-систему, забезпечити зберігання клієнтської бази.
Запропоновано:
навчити операторів колл центру специфіці роботи з товаром замовника. Впровадити CRM-систему клієнта в існуючу програму колл-центру, яка більш доступна та легка в користуванні. Це повинно було полегшити прийом замовлень по телефону.
Результати:
через місяць після передачі на колл центр прийому замовлень, рівень опрацювання вхідних виріс до 97%, збільшились кросс-продажі та апсейл. Через 6 місяців роботи проекту замовник перевів свою службу прийому замовлень повністю на аутсорсинг.
Наші клієнти
Аутсорсинг прийому замовлень
по телефону
Прийом замовлень по телефону користується великим попитом в компаніях різного рівня та напрямку. Це вигідна можливість виконувати більші об’єми роботи з мінімальними інвестиціями і невеликим штатом працівників.
Вхідні дзвінки
Результативний прийом та опрацювання вхідних дзвінків
Чати
Швидкі відповіді в різних меседжерах на повідомлення
Оформлення замовлень
Оформлення замовлень в електронному форматі
Техпідтримка
Консультації, техпідтримка та післяпродажне обслуговування
Прийом замовлень по телефону в форматі аутсорсинг вирішить питання з незапланованим набором персоналу і подальшими фінансовими витратами. Залишіть прийом замовлень нам і всі зекономлені ресурси Ви зможете направити на вирішення чи розвиток стратегічно важливих задач.
Вирішує наступні питання:
Стабільна й успішна робота на ринку з численними конкурентами вимагає чималих зусиль. Це і реклама, і хороша якість, але найголовніше – постійний зв’язок з покупцями.
Вам більше не доведеться втрачати покупців та дохід через святкові дні чи лікарняні – служба опрацювання замовлень від нашего колл-центру працює цілодобово, і оператори приймуть заявку в будь-який час.
Організація цілодобового каналу прийому звернень з різних потоків
Оперативний і якісний прийом та опрацювання замовлень в період ажіотажу
Розвантаження менеджерів чату, які зможуть більше часу приділяти консультаціям
Залучення додаткових працівників без організації робочого простору
Як почати з нами роботу?
Залишити заявку
Залишіть заявку і ми з Вами зв'яжемось чи зателефонуйте нам просто зараз
Розробити план
Ми спільно розробляємо та узгоджуємо план роботи за проектом
Налаштування
Проводимо технічні налаштування, вибираємо шляхи передачі баз даних
Персонал
Підбираємо чи навчаємо персонал, враховуючи особливості товару
Звітність
Надаємо Вам поточну звітність за проектом в зручному форматі
Контроль
Здійснюємо контроль задач в зазначені терміни, аналізуємо результативність
Вхідні сервіси
Додаткові сервіси
- Омніканальність
- IVR
- Автоінформатор
- Оплата за результат
- Виявлення лояльності (NPS)
- Автододзвін
Телефон
Електронна пошта
Центральний офіс
вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
Київ, Україна