Аутсорсинг вхідних дзвінків
Аутсорсинг прийому дзвінків допоможе Вам розвантажити не тільки телефонну лінію, а і всіх Ваших менеджерів. в подальшому вони зможуть приділити більше часу стратегічним задачам. Наш колл центр працює з компаніями різної сфери діяльності. Ми пропонуємо якісний і надійний аутсорсинг вхідних дзвінків для розвитку Вашого бізнесу.
- 900 операторів
- 250 000 дзвінків на день
- 18 років досвіду
- Покращує досвід
Час
Зменшує час з'єднання та очікування на лінії
Актуальність
Перевіряє наявну клієнтську базу компанії
Гарантії
100% опрацювання вхідного потоку звернень
Сервіс
Оновлює та розширює кількість лояльних споживачів
Коли варто замовляти?
Немає можливості вирішувати кадрові питання?
Ми надамо Вам досвідчених операторів, яким потрібно тільки ознайомитись із Вашим товаром чи послугою
Надто малий офіс для утримання власного колл-центру?
З цим ми також допоможемо справитись – адже всі наші працівники виконують обов'язки дистанційно
Виникають складнощі спілкування між працівниками?
З нами ви зможете забути про цю проблему. Всі працівники в нашому штаті контролюються кадровиками eCall.
Немає часу проводити глибинний аналіз опрацювання вхідних?
Залишіть це нам – Ви зможете в будь-який час отримати поточний аналіз за проектом та перевірити якість виконання
Всеукраїнський мобільний оператор
Клієнту було необхідно скоротити бюджет наявного внутрішнього колл-центру. Також була потреба уникнути сезонного набору операторів, що регулярно викликало незаплановані витрати.
Задача:
посприяти скороченню буджету завдяки зменшенню штату, але уникнути втрат вхідних дзвінків.
Запропоновано:
регулярно збільшувати кількість аутсорсинг операторів за рахунок скорочення штатних операторів шляхом природнього відтоку.
Результати:
за перші 2 місяця використання послуги аутсорсинг вхідних дзвінків клієнт вийшов на планові показники по кількості опрацювання вхідних. Замовник зміг суттєво скоротити бюджет на утримання внутрішнього колл центру.
Наші клієнти
Вирішує наступні задачі:
Головна задача аутсорсингу вхідних – надати Вам можливість
перенаправити ресурси на більш важливі моменти в роботі компанії
Перебування на зв'язку 24/7, при необхідності – без вихідних
Забезпечення швидкого з'єднання клієнта з менеджером
Максимально результативне опрацювання всіх вхідних
Закріплення лояльності клієнтів та зростання рейтингів компанії
Розширення уже наявної бази даних клієнтів замовника
Залучення нових партнерів та споживачів Вашого продукту
Види аутсорсингу
Аутсорсинг дзвінків від eCall можливий повний та частковий
Частковий аутсорсинг
Щоб не знизились показники якості роботи та доходи компанії, Ви можете делегувати прийом звернень колл-центру.
Як тільки всі Ваші менеджери будуть зайняті, наступний вхідний дзвінок буде перенаправлено на віддалений контакт-центр без втрати клієнта.
Повний аутсорсинг
Ця операція можлива в різних відділах компанії. Це відділ кадрів, відділ продажу, секритаріат та інші підрозділи, робота яких пов’язана з прийомом дзвінків.
А ресурси, які звільняться, Ви зможете направити на вирішення стратегічних задач.
Як це працює?
Аналіз
Спочатку проводиться аналіз ринку за запитом і конкурентами
Стратегія
Обговорюємо стратегію роботи, враховуючи особливості Вашої компанії
Пошук
Проводимо пошук лідів і трансформуємо їх в контакти
Переговори
Ведемо конструктивні переговори до укладення угоди
Договір
Допомагаємо пройти процес підписання договору
Супровід
Супроводжуємо клієнта в подальшій співпраці
Вхідні сервіси
- Гаряча лінія
- Аутсорсинг вхідних дзвінків
- Віртуальний секретар
- Опрацювання дзвінків та заявок
- Аутсорсинг відділу продажів
- Прийом замовлень
Додаткові сервіси
- Омніканальність
- IVR
- Автоінформатор
- Оплата за результат
- Виявлення лояльності (NPS)
- Автододзвін
Телефон
Електронна пошта
Центральний офіс
вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
Київ, Україна