Аутсорсинг вхідних дзвінків
Аутсорсинг прийому дзвінків допоможе Вам розвантажити не тільки телефонну лінію, а і всіх Ваших менеджерів. в подальшому вони зможуть приділити більше часу стратегічним задачам. Наш колл центр працює з компаніями різної сфери діяльності. Ми пропонуємо якісний і надійний аутсорсинг вхідних дзвінків для розвитку Вашого бізнесу.
- 900 операторів
- 250 000 дзвінків на день
- 18 років досвіду
- Покращує досвід
![icx14 icx14](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/icx14-3.png)
Час
Зменшує час з'єднання та очікування на лінії
![icx23 icx23](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/icx23.png)
Актуальність
Перевіряє наявну клієнтську базу компанії
![icx28 icx28](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/icx28.png)
Гарантії
100% опрацювання вхідного потоку звернень
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/icx25-1.png)
Сервіс
Оновлює та розширює кількість лояльних споживачів
Коли варто замовляти?
![img](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/07/xamin-d8-18.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z31-1.png)
Немає можливості вирішувати кадрові питання?
Ми надамо Вам досвідчених операторів, яким потрібно тільки ознайомитись із Вашим товаром чи послугою
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z19.png)
Надто малий офіс для утримання власного колл-центру?
З цим ми також допоможемо справитись – адже всі наші працівники виконують обов'язки дистанційно
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z21.png)
Виникають складнощі спілкування між працівниками?
З нами ви зможете забути про цю проблему. Всі працівники в нашому штаті контролюються кадровиками eCall.
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z7-1.png)
Немає часу проводити глибинний аналіз опрацювання вхідних?
Залишіть це нам – Ви зможете в будь-який час отримати поточний аналіз за проектом та перевірити якість виконання
Всеукраїнський мобільний оператор
Клієнту було необхідно скоротити бюджет наявного внутрішнього колл-центру. Також була потреба уникнути сезонного набору операторів, що регулярно викликало незаплановані витрати.
Задача:
посприяти скороченню буджету завдяки зменшенню штату, але уникнути втрат вхідних дзвінків.
Запропоновано:
регулярно збільшувати кількість аутсорсинг операторів за рахунок скорочення штатних операторів шляхом природнього відтоку.
Результати:
за перші 2 місяця використання послуги аутсорсинг вхідних дзвінків клієнт вийшов на планові показники по кількості опрацювання вхідних. Замовник зміг суттєво скоротити бюджет на утримання внутрішнього колл центру.
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/xamin-d10-11-2_new-1.png)
![img](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/07/demo5-2.png)
Наші клієнти
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/client-15-1.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/logo-44.png)
![Kyivstar_log2](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2021/05/Kyivstar_log2.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/client-5-1.png)
![ukrposhta](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2024/03/ukrposhta-1.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/лого-11.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/client-4-1.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/client-2-1.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/client-13-1.png)
![naftogaz](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2024/03/naftogaz-1.png)
![tuso](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2024/03/tuso-1.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/client-12-1.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/client-10-1.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/logo-22.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/logo-333.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/client-11-1.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/logo-55.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/client-8-1.png)
![arterium](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2024/03/arterium-1.png)
![dtek](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2024/03/dtek-1.png)
![mzs](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2024/03/mzs-1.png)
Вирішує наступні задачі:
Головна задача аутсорсингу вхідних – надати Вам можливість
перенаправити ресурси на більш важливі моменти в роботі компанії
![z24 z24](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z24.png)
Перебування на зв'язку 24/7, при необхідності – без вихідних
![z18 z18](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z18.png)
Забезпечення швидкого з'єднання клієнта з менеджером
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z11.png)
Максимально результативне опрацювання всіх вхідних
![z28 z28](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z28.png)
Закріплення лояльності клієнтів та зростання рейтингів компанії
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z19.png)
Розширення уже наявної бази даних клієнтів замовника
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z30-1.png)
Залучення нових партнерів та споживачів Вашого продукту
Види аутсорсингу
Аутсорсинг дзвінків від eCall можливий повний та частковий
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z22.png)
Частковий аутсорсинг
Щоб не знизились показники якості роботи та доходи компанії, Ви можете делегувати прийом звернень колл-центру.
Як тільки всі Ваші менеджери будуть зайняті, наступний вхідний дзвінок буде перенаправлено на віддалений контакт-центр без втрати клієнта.
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z32.png)
Повний аутсорсинг
Ця операція можлива в різних відділах компанії. Це відділ кадрів, відділ продажу, секритаріат та інші підрозділи, робота яких пов’язана з прийомом дзвінків.
А ресурси, які звільняться, Ви зможете направити на вирішення стратегічних задач.
Як це працює?
![img](https://iqonic.design/wp-themes/xamin-elementor/wp-content/uploads/2020/07/demo7-arrow.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/010-request.png)
![img](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/demo7-fancy-bg.png)
Аналіз
Спочатку проводиться аналіз ринку за запитом і конкурентами
![img](https://iqonic.design/wp-themes/xamin-elementor/wp-content/uploads/2020/07/demo7-arrow.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/002-strategy.png)
![img](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/demo7-fancy-bg.png)
Стратегія
Обговорюємо стратегію роботи, враховуючи особливості Вашої компанії
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/004-headhunter.png)
![img](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/demo7-fancy-bg.png)
Пошук
Проводимо пошук лідів і трансформуємо їх в контакти
![img](https://iqonic.design/wp-themes/xamin-elementor/wp-content/uploads/2020/07/demo7-arrow.png)
![009-friend 009-friend](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/009-friend.png)
![img](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/demo7-fancy-bg.png)
Переговори
Ведемо конструктивні переговори до укладення угоди
![img](https://iqonic.design/wp-themes/xamin-elementor/wp-content/uploads/2020/07/demo7-arrow.png)
![contract-2 contract-2](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/contract-2.png)
![img](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/demo7-fancy-bg.png)
Договір
Допомагаємо пройти процес підписання договору
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/015-service.png)
![img](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/demo7-fancy-bg.png)
Супровід
Супроводжуємо клієнта в подальшій співпраці
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z30.png)
Вхідні сервіси
- Гаряча лінія
- Аутсорсинг вхідних дзвінків
- Віртуальний секретар
- Опрацювання дзвінків та заявок
- Аутсорсинг відділу продажів
- Прийом замовлень
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z32.png)
Додаткові сервіси
- Омніканальність
- IVR
- Автоінформатор
- Оплата за результат
- Виявлення лояльності (NPS)
- Автододзвін
Телефон
Електронна пошта
Центральний офіс
вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
Київ, Україна