banner
переваги використання

Аутсорсинг вхідних дзвінків

Аутсорсинг прийому дзвінків допоможе Вам розвантажити не тільки телефонну лінію, а і всіх Ваших менеджерів. в подальшому вони зможуть приділити більше часу стратегічним задачам. Наш колл центр працює з компаніями різної сфери діяльності. Ми пропонуємо якісний і надійний аутсорсинг вхідних дзвінків для розвитку Вашого бізнесу.

  • 900 операторів
  • 250 000 дзвінків на день
  • 15 років досвіду
  • Покращує досвід
icx14
Час

Зменшує час з'єднання та очікування на лінії

icx23
Актуальність

Перевіряє наявну клієнтську базу компанії

icx28
Гарантії

100% опрацювання вхідного потоку звернень

icx25
Сервіс

Оновлює та розширює кількість лояльних споживачів

аутсорсинг дзвінків

Коли варто замовляти?

img
z31

Немає можливості вирішувати кадрові питання?

Ми надамо Вам досвідчених операторів, яким потрібно тільки ознайомитись із Вашим товаром чи послугою

z19

Надто малий офіс для утримання власного колл-центру?

З цим ми також допоможемо справитись – адже всі наші працівники виконують обов'язки дистанційно

z21

Виникають складнощі спілкування між працівниками?

З нами ви зможете забути про цю проблему. Всі працівники в нашому штаті контролюються кадровиками eCall.

z7

Немає часу проводити глибинний аналіз опрацювання вхідних?

Залишіть це нам – Ви зможете в будь-який час отримати поточний аналіз за проектом та перевірити якість виконання

УСПІШНИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ

Всеукраїнський мобільний оператор

Клієнту було необхідно скоротити бюджет наявного внутрішнього колл-центру. Також була потреба уникнути сезонного набору операторів, що регулярно викликало незаплановані витрати.

Задача:

посприяти скороченню буджету завдяки зменшенню штату, але уникнути втрат вхідних дзвінків.

Запропоновано:

регулярно збільшувати кількість аутсорсинг операторів за рахунок скорочення штатних операторів шляхом природнього відтоку.

Результати:

за перші 2 місяця використання послуги аутсорсинг вхідних дзвінків клієнт вийшов на планові показники по кількості опрацювання вхідних. Замовник зміг суттєво скоротити бюджет на утримання внутрішнього колл центру.

img

Наші клієнти

  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
Аутсорсинг вхідних дзвінків

Вирішує наступні задачі:

Головна задача аутсорсингу вхідних – надати Вам можливість
перенаправити ресурси на більш важливі моменти в роботі компанії

z24

Перебування на зв'язку 24/7, при необхідності – без вихідних

z18

Забезпечення швидкого з'єднання клієнта з менеджером

z11

Максимально результативне опрацювання всіх вхідних

z28

Закріплення лояльності клієнтів та зростання рейтингів компанії

z19

Розширення уже наявної бази даних клієнтів замовника

z30

Залучення нових партнерів та споживачів Вашого продукту

аутсорсинг вхідних дзвінків

Види аутсорсингу

Аутсорсинг дзвінків від eCall можливий повний та частковий

Частковий аутсорсинг

В момент, коли менеджери не зможуть справлятися з кількістю вхідних запитів – ця послуга стане Вашим найкращим помічником.

Щоб не знизились показники якості роботи та доходи компанії, Ви можете делегувати прийом звернень колл-центру.

Як тільки всі Ваші менеджери будуть зайняті, наступний вхідний дзвінок буде перенаправлено на віддалений контакт-центр без втрати клієнта.

Повний аутсорсинг

На початкових етапах розвитку Вашої компанії ми можемо допомогти зекономити значну частину бюджету на формування та утримання лінійного персоналу.

Ця операція можлива в різних відділах компанії. Це відділ кадрів, відділ продажу, секритаріат та інші підрозділи, робота яких пов’язана з прийомом дзвінків.

А ресурси, які звільняться,  Ви зможете направити на вирішення стратегічних задач.
Аутсорсинг менеджер з продажів

Як це працює?

img
010-request
img
Аналіз

Спочатку проводиться аналіз ринку за запитом і конкурентами

img
002-strategy
img
Стратегія

Обговорюємо стратегію роботи, враховуючи особливості Вашої компанії

004-headhunter
img
Пошук

Проводимо пошук лідів і трансформуємо їх в контакти

img
009-friend
img
Переговори

Ведемо конструктивні переговори до укладення угоди

img
contract-2
img
Договір

Допомагаємо пройти процес підписання договору

015-service
img
Супровід

Супроводжуємо клієнта в подальшій співпраці

Вихідні сервіси

    Залишити заявку

    Електронна пошта

    [email protected]

    Центральний офіс

    вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
    Київ, Україна