banner

Колл-центр для інтернет-магазину

Замовте аутсорсинг послуги для організації колл-центру та збільшення продажів
img

Послуги колл-центру для інтернет-магазинів від eCall

Використовуємо комплексний підхід до організації процесу продажів та комунікації з клієнтами, від яких залежить прибутковість бізнесу та довіра до бренду компанії. Допомагаємо вирішувати стратегічні задачі.

Аутсорсинг кол-центр для інтернет-магазинів забезпечить високоефективну роботу відділу продажів за рахунок:
– 100% обробки всіх поступаючих заявок
– найкращого показника апруву – 90 секунд
– максимального покращення Cross-sell та Up-sell
Ефективно організовуємо всі етапи реалізації продукту від отримання замовлення до викупу з відділення!

  • Працюємо 24/7
  • 900+ операторів
  • 250 000 дзвінків за день
  • 100% прийом дзвінків для інтернет-магазину
icx21
18 років досвіду

Сотні успішних проєктів у різних нішах ринку України та закордону.

Персональний супервайзер

Виділяємо керівника групи для проєкту та забезпечуємо кращі показники.

icx13
250 000 дзвінків за день

Опрацьовуємо сотні тисяч дзвінків згідно з європейськими стандартами.

icx18
6 площадок по всій Україні

Забезпечує цілодобову роботу та ефективний розподіл навантаження.

ic13

90 секунд

на обдзвін замовлення для max аппрув

ic19

95 %

Call Abandonment Rate

ic15

15 % до 80%

Продажів по теплій базі

ic17

3 % до 5%

Продажів по холодній базі

ЩО ПРОПОНУЄ

Аутсорсинг колл-центр для інтернет-магазину

z25-110
АППРУВ за 90 секунд

Всього 90 секунд проходить від моменту надходження заявки до першого дзвінка оператора. Чим швидше call центр для інтернет-магазину опрацює замовлення, тим більше шансів для здійснення купівлі.

z14-100
Запис дзвінків

Фіксуємо всі виклики у єдиній системі, що дає можливість детально пропрацьовувати алгоритми проведення бесід з клієнтами для досягнення мети та показників ефективності.

z31-110
Створення скриптів

Прописуємо скрипти, котрі дозволяють вирішувати поставлені задачі та збільшити середній чек. Контроль ефективності роботи скриптів забезпечує виконання планових показників.

z21-110
Дожимаємо до викупу

У випадку невикупу товару з відділення пошти застосовуємо комплекс дій для того, щоб підштовхнути клієнта до завершення купівлі.

Element-1-2-1-110
Омніканальність

Комунікація з покупцями здійснюється всіма каналами зв’язку. Кол-центр для інтернет-магазину повинен забезпечити зв’язок зручним для клієнта способом.

z9-110
Повна звітність

Інформація збирається автоматизовано для подальшої обробки. Повний звіт про виконану роботу постійно доступний.

Call центр для інтернет-магазину

ВИГОДА ВІД СПІВПРАЦІ
z15-80

Персональний супервайзер

Керівник групи операторів, котрий забезпечує донесення нової інформації, контролює показники кожного працівника, моніторить завантаження ліній, контролює перерви та відстежує черги.

z7-80

100% інтеграція з CRM-системою замовника

Швидкий збір, обробка та передача даних по кол-центру для інтернет-магазину - за допомогою нашої команди IT-спеціалістів замовник отримає перевагу над конкурентами.

z13-80

від 1 дня на запуск проєкту

Чітко відпрацьований алгоритм і кваліфіковані менеджери забезпечать оперативний і якісний запуск проєкту будь-якої складності.

z10-80

Up-sell і Cross-sell

Наші оператори мають великий досвід у продажах і підвищенні середнього чека. Ми знаємо, як мотивувати клієнтів здійснити цільову дію.

Мультимовні оператори

Масштабувати бізнес за рахунок реалізації товарів та послуг в інших країнах – задача, яку реально виконати з кол-центром для інтернет-магазину eCall. Наші працівники володіють німецькою, англійською, італійською, французькою та іншими мовами.

z16-80

Супровід замовлень

Ми організуємо обробку вхідної та вихідної ліній. Забезпечимо високий сервіс при комунікації з покупцями від консультації до викупу товару.

Наші клієнти

  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
УСПІШНИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ

Інтернет-магазин товарів для здоров’я

Компанія реалізує медтехніку та продукцію для здоров’я. Проблеми виникли при введенні обмежень, пов’язаних з коронавірусом. Попит різко виріс під час локдауну на більшість товарів, і внутрішніх потужностей стало не вистачати. Було прийнято рішення скористатись послугами кол-центру для інтернет-магазину.

Задача:

Зменшити навантаження на внутрішній колл-центр, покращити показники аппрув. Збільшити середній чек за рахунок допродажу супутніх товарів.

Запропоновано:

Розробити скрипти під різні групи товарів, щоб оператори чітко розуміли, які групи є супутніми при кожній продажі. Перенаправляти більшу частину дзвінків на віддалений кол-центр для інтернет-магазину.

Результати:

Після реалізації запропонованого плану дій були отримані наступні результати: Аппрув: 74% (ріст у 2,5 раза); Середній чек збільшили на 35%. Через 3 місяці співпраці було прийнято рішення перевести обробку всіх дзвінків на аутсорсинг кол-центр eCall.

img
ВІД ЧОГО ЗАЛЕЖИТЬ ВАРТІСТЬ

Ціна послуг колл-центру для інтернет-магазину

Розраховується індивідуально для кожного проєкту і залежить від багатьох факторів. Зв’яжіться з нами і менеджер відповість на всі Ваші запитання та зробить попередній прорахунок з урахуванням персональних потреб.

Тривалість розмов

Кількість та тривалість телефонних дзвінків напряму впливають на вартість проєкту.

Додаткові сервіси

Відповідно до складності замовлення використовуються різні сервіси, котрі впливають на кінцеву вартість.

Складність проєкту

Ціна залежить від кількості часу, необхідного для підготовки операторів, навчання та технічних інтеграцій

Направлення дзвінків

Тарифна сітка, географія знаходження клієнтів, наявність міжнародних дзвінків напряму впливають на формування ціни.

СПІВПРАЦЮВАТИ З НАЙКРАЩИМИ

Колл-центр для інтернет-магазинів

Кращі оператори, сучасні технології, наш досвід та знання – все направлено на продажі вашого товару!

Element-1-2
Відділ контролю якості

На постійній основі моніторить та аналізує телефонні дзвінки, покращуючи алгоритм взаємодії операторів кол-центру з клієнтами.

Безпека даних

Власний відділ IT-спеціалістів гарантує збереження даних проєктів, їх цілісність та безпеку всієї зібраної інформації.

z23
Ефективні скрипти

Маємо великий досвід роботи зі скриптами, оптимізуємо їх таким чином, щоб ефективність аутсорсинг кол-центру для інтернет-магазину досягала максимальної конверсії та показників Up-Sell.

z24
Оператори - продавці

Завдяки власному тренінговому центру, наші оператори володіють всіма навичками менеджера з продажів. Для цього персонал постійно покращує свої знання та навички, проходячи різні тренінги.

z16
Максимальне заглиблення

Для здійснення якісних продажів ми ретельно вивчаємо продукт. Це дозволяє результативно презентувати товар та зацікавити покупця.

Технічне забезпечення

Частково ми - IT-компанія, здатна вирішити актуальні на сьогодні задачі. Сучасне обладнання та технології дозволяють нашим клієнтам отримати найкращий результат.

ВІДГУКИ

Що говорять наші клієнти

Call center для інтернет-магазину

ОСНОВНІ ЕТАПИ ПОЧАТКУ РОБОТИ:
img
img
Заявка

Обробка заявки та консультації щодо співпраці

img
020-report
img
Прорахунок

Розрахунок вартості проєкту, надання всієї інформації стосовно цін

009-friend
img
Переговори

Визначення показників ефективності, складання карти розвитку проєкту

img
contract-2
img
Договір

Після погодження всіх питань, підписується договір про співпрацю

img
img
Інсталяція

Період підготовки: навчання операторів, розробка скриптів, тестові дзвінки.

img
Робота над проєктом

Досягнення показників ефективності та виконання задач, прописаних у договорі

КОЛЛ-ЦЕНТР ECALL ПРОПОНУЄ

Готові рішення

для різних типів бізнесу

страхові компанії
служби доставки

    Оставить заявку


    Електронна пошта

    [email protected]

    Центральний офіс

    вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
    Київ, Україна