banner

Колл-центр
для доставки їжі

Збільшення вашого прибутку
завдяки грамотному розподілу процесів та
якісному обслуговуванню згідно з європейськими стандартами
img

Колл-центр для служби доставки їжі

Популярний сервіс, який дозволяє оптимізувати процеси, скоротити витрати та збільшити лояльність.
Наш колл-центр для служб доставки їжі багато років на ринку. Ми знаємо, як покращити сервіс та зробити так, щоб кожна заявка була опрацьована якомога швидше.
Пропонуємо раціонально розподілити процеси: наші оператори приймають дзвінки, ваш персонал готує та комплектує замовлення.
Пропозиція підійде для закладів громадського харчування (ресторани, піцерії, суші-бари, фастфуди та інше), супермаркетів, продуктових магазинів і фермерських господарств.

  • Працюємо 24/7
  • Мультимовні оператори
  • 6 майданчиків по Україні
  • 250 000 дзвінків за день
900+ операторів

Оперативно приймуть всі замовлення, незалежно від вашого об’єму дзвінків.

icx13
Омніканальність

Забезпечимо якісну обробку заявок з будь-яких каналів.

icx21
16 років досвіду

Вміємо працювати навіть з найвимогливішими клієнтами.

100% обробка дзвінків

Ми на зв’язку цілодобово - не пропустимо жодного дзвінка.

ic13

90 секунд

на обдзвін замовлення для max апруву

ic19

95 %

Call Abandonment Rate

ic15

15 % до 80%

Продажів по теплій базі

ic17

3 % до 5%

Продажів по холодній базі

Колл-центр для служби доставки

вирішує задачі
z25-110
Прийом та обробка замовлень

Команда операторів колл-центру на зв’язку в будь-який час дня та ночі без вихідних, щоб клієнт міг отримати відповідь максимально швидко. Оперативно приймаємо замовлення по телефону, через месенджери або на пошту.

z14-100
Інформування та консультування

Надамо вичерпні відповідь на всі запитання, що цікавлять, стосовно вашого замовлення. Розповімо про меню та інгредієнти, допоможемо у виборі, повідомимо про діючі акції та знижки, час доставки та готовності страв.

z31-110
Вирішення нештатних ситуацій

Затримався кур’єр, доставили не те замовлення чи загубили адресу? Менеджери нашого колл-центру для служби доставки їжі вирішать проблемні питання та потурбуються, щоб клієнт залишився задоволеним. Опрацюємо скарги та зафіксуємо дані.

z21-110
Зворотній зв’язок

Хочете стати кращими та знати, чого дійсно хочуть ваші клієнти? Оператори call-центру дізнаються думку покупців, зберуть відгуки та побажання. Це дозволить виявити проблемні моменти, покращити сервіс, збільшити лояльність.

Element-1-2-1-110
Up-sell та Cross-sell: збільшення продажу

Оператори колл-центру для доставки їжі володіють навиками продажу, що забезпечить ріст прибутку вашого бізнесу. Вони знають, як збільшити середній чек та здійснити допродаж додаткових інгредієнтів, страв або продуктів харчування.

z9-110
Звіт про роботу

Менеджери колл-центру проаналізують та нададуть інформацію про результати виконаної роботи. Ви будете знати тривалість та кількість дзвінків, їх ефективність. Ми постійно контролюємо якість виконання задач проєкту.

Що пропонує аутсорсинг

Колл-центр для доставки їжі

Команда професіоналів eCall забезпечить першокласний сервіс та надасть можливість вашим працівникам якісно виконувати свої прямі обов’язки, не відволікаючись на розмови з клієнтами.

Гаряча лінія

Оператори нашої компанії будуть цілодобово приймати дзвінки з єдиного багатоканального номера, котрий легко запам’ятати. Це спростить процес замовлення та позитивно вплине на прибуток.

Обробка дзвінків та заявок

Оптимальна кількість операторів буде продуктивно приймати ваші замовлення 24/7. Для цього достатньо наперед погодити графік та додаткові вимоги.

Аутсорсинг відділу продажу

Колл-центр для доставки їжі візьме на себе весь процес опрацювання замовлення: оформимо заявку, збільшимо середній чек, оцінимо ступінь задоволеності замовленням.

Опитування по телефону

Кращий спосіб дізнатись, що про вас думають – запитати особисто. Оператор контакт-центру збере потрібну інформацію, дізнається думку про роботу вашого сервісу, зафіксує всі побажання клієнта.

Які переваги надає

Сall-центр для служби доставки їжі

Аутсорсинг послуги – ефективний засіб для оптимізації бізнес-процесів компаній,
які здійснюють доставку готової їжі та продуктів харчування.

z15-80

Оперативність

Потрібно, щоб кожен клієнт отримав своє замовлення з оптимальною температурою страви якомога швидше. Оператори колл-центру для доставки їжі максимально оперативно приймуть заявку та віддадуть в роботу.

z4-110

Оптимізація затрат

Скориставшись послугами нашого колл-центр для доставки їжі, ви зекономите час та засоби. Вам більше не потрібно утримувати власну команду операторів та облаштовувати для них робочі місця.

z7-80

Автоматизація

Використовуємо сучасні технології для покращення процесів: автоматичний розподіл та запис дзвінків, ідентифікація по номеру телефону та інше. Також застосовуємо IVR (голосове меню) для привітання та інформування.

z10-80

100% інтеграція з CRM-системою замовника та аналітика

Колл-центр для служби доставки їжі eCall працює з будь-якими CRM-системами. Ви завжди зможете прослухати будь-який дзвінок оператора та проглянути всі статистичні дані.

Наші клієнти

  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img

Аутсорсинг колл-центр та служба доставки їжі

етапи співпраці
img
img
Обробка заявки

Прийом заявки та підготовка пропозиції

img
020-report
img
Розрахунок вартості послуг

Формування тарифів, виходячи з потреб клієнтів

009-friend
img
Переговори

Консультації та уточнення питань щодо співпраці

img
contract-2
img
Підписання договору

Погодження умов та заключення договору

img
img
Інсталяція

Створення скриптів, навчання персоналу, тестові дзвінки

img
Запуск проєкту

Старт роботи та досягнення результатів

КОЛЛ-ЦЕНТР ECALL ПРОПОНУЄ

Готові рішення

для різних типів бізнесу

    Залишити заявку

    Електронна пошта

    [email protected]

    Центральний офіс

    вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
    Київ, Україна