banner

Медичний колл-центр

Замовте послуги eCall та збільшіть бізнес-показники вашого медичного закладу. Отримайте професійний колл-центр всього за кілька днів!
img

Колл-центр для медичних установ

Call центр для медичних установ – це ефективний спосіб збільшити кількість продаж і лояльність клієнтів для вашої компанії. Сучасні споживачі не готові чекати на лінії, втрачаючи час. eCall повністю вирішує найпоширеніші проблеми штатних колл-центрів, забезпечуючи безперебійну роботу вхідних і вихідних ліній.

  • На зв’язку 24/7
  • 18 років досвіду
  • 900+ операторів
  • 100% опрацювання всіх звернень
100% опрацювання всіх звернень

Не пропустимо жодного дзвінка та забезпечимо найкращу інформаційну підтримку

icx21
Підтвердження до 90 секунд

За допомогою колл-центру для медичних установ ви більше не втрачатимете записи до лікаря через нестачу операторів або ресурсів.

icx13
250 000 дзвінків за день

Злагоджена робота дозволяє опрацьовувати колосальну кількість вхідних та вихідних дзвінків .

icx18
6 майданчиків по всій Україні

Забезпечте підтримку клієнтів 24/7 та отримайте зріст бізнес-показників

ic13

90 секунд

на прозвон заказа для max аппрува

ic19

95 %

Call Abandonment Rate

ic15

15 % до 80%

Продажи по теплой базе

ic17

3 % до 5%

Продажи по холодной базе

Кому підходить і як допомагає

Колл-центр медицина

Послуги call центру для медичних установ – це комплексне рішення по залученню нових та роботі з вже існуючими клієнтами вашої компанії. Дозволяє медзакладам різних типів сконцентрувати зусилля на клієнтоорієнтованості, якісно обробляти вхідні та вихідні дзвінки та завжди бути на зв’язку.

z25-110
Аптеки та аптечні мережі

Часто аптеки втрачають прибуток через слабкий колл-центр. Наші оператори швидко обробляють заявки, допомагають збільшити середній чек і надають клієнтам необхідну інформацію.

Element-1-2-1-110
Приватна швидка допомога

Поганий колл-центр для швидкої допомоги – це вирок. На рахунку кожна секунда, тому важливо максимально оперативно реагувати і відповідати на вхідний дзвінок. У співробітників колл-центру є навички і досвід вирішення подібних ситуацій, вони забезпечать миттєву відповідь.

z31-110
Представники пошукових сайтів

Професійний call центр - це запорука виконання плану продажу. Зверніться по допомогу до наших працівників. Вони знають способи та методики збільшення середнього чеку, забезпечують своєчасне опрацювання вхідних і вихідних ліній, також смс-інформування.

z21-110
Медичні лабораторії

Запис на здачу аналізів часто супроводжується додатковими консультаціями по телефону. Наші співробітники запишуть на прийом, дадуть відповідь на всі запитання і заздалегідь нагадають пацієнту про здачу аналізів.

z14-100
Фармацевтичні дистриб'ютори

Консультування з прийому медикаментів - складна та трудомістка робота. Важливо правильно відповісти на запитання і не помилитися, адже на кону чиєсь здоров'я. Співробітники нашого колл-центру компетентні та досвідчені.

z9-110
Медичні заклади

Сьогодні люди частіше звертаються у приватні медичні установи. Вони шукають компетентних лікарів та високий рівень обслуговування. Зверніться до нас за допомогою, і ми направимо всі свої зусилля на поліпшення сервісу ваших клієнтів.

ПЕРЕВАГИ СПІВПРАЦІ

Call центр медичний

Перетворіть медичний колл-центр у відділ продажу. Це дозволить постійно бути на зв’язку, збільшити прибуток, лояльність та кількість повторних продаж.

z15-80

Персональний супервайзер

Надамо для колл-центру головного менеджера, який забезпечить організацію, навчання, контроль розмов і всіх процесів для вашого медичного закладу. Він подбає про те, щоб клієнти вашої компанії були задоволені, а продажі постійно зростали.

z7-80

100% інтеграція з CRM-системою замовника

Ми знаємо, як важко звикнути до нововведень, особливо, якщо вони кардинально нові. Щоб зробити співпрацю максимально ефективною, а початок роботи простим, ми подбали про повну сумісність з усіма CRM-системами.

Контроль якості та запис розмов

Всі дзвінки записуються та доступні для прослуховування. Ми регулярно оцінюємо якість роботи кожного оператора та усуваємо проблемні ділянки. Як результат, система обробки викликів функціонує без перебоїв, орієнтована на клієнта і зберігається високий рівень лояльності. При цьому ваша компанія завжди на зв'язку.

z10-80

Організовуємо вхідні та вихідні лінії

Оперативно приймаємо всі дзвінки. Ви можете бути впевнені, що жоден двінок від клієнта клініки не загубиться. Для опрацювання заявок використовуємо правило 90 секунд. Це істотно збільшує ймовірність заключення угоди.

z16-80

Омніканальність

Клієнти часто звертаються з різних каналів. Це нова реальність і за допомогою нашого колл-центру для медичних установ ви будете готові до неї. З функцією омніканальності, оператори швидко ідентифікують пацієнтів, покращуючи якість обслуговування.

z13-80

Запуск від 1 до 7 днів

Не втрачайте прибуток і час на тривалу організацію колл-центру для медичних установ. Для цього у нас є все - досвід, обладнання, персонал. Всього кілька днів і у вашому медичному центрі буде професійний контакт-центр.

Наші клієнти

  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
Що впливає на ціну

Послуг колл-центру для медичних установ

Вартість послуг істотно варіюється в залежності від специфіки проєкту і способів опрацювання заявок. Для уточнення ціни зв’яжіться з нашими фахівцями. Вони зроблять індивідуальний розрахунок вартості згідно потреб вашої діяльності та пацієнтів.

Тривалість розмов

Враховуємо тривалість дзвінків, витрачених на виклики у вашому центрі

Додаткові сервіси

У вартість можуть входити допоміжні інструменти.

Складність проєкту

Кожен проєкт індивідуальний і це впливає на ціну.

Направлення дзвінків

Міжнародні чи локальні - тарифи на них відрізняються.

Співпрацювати з кращими

Медичний колл-центр: досягайте поставлених цілей

Почніть виконувати план продажу без втрат записів до лікаря через слабкий call центр. Просто зв’яжіться з eCall для замовлення послуг. Запуск всього за кілька днів!

Element-1-2
Відділ контролю якості

Безперервно відслідковуємо показники та роботу кожного оператора. Ми переконані, що цифри говорять краще, ніж слова. Тому покладаємося на аналітику і факти. Це дозволяє досягати найкращих показників якості.

Безпека даних

Збережемо інформацію про кожного клієнта вашої компанії в таємниці. Ми розуміємо, наскільки це важливий і цінний ресурс, тому гарантуємо максимальну надійність та безпеку.

z23
Ефективні скрипти

Роки опрацювання заявок дозволили нам зібрати найкращі техніки створення скриптів, які продають. Ми розробляємо, тестуємо, знаходимо найефективніші варіанти. Це дає можливість позитивно впливати на показники продаж.

z24
Оператори – продавці

Грамотний колл-центр - це ефективний відділ продажів, який дозволяє збільшити записи до кожного лікаря та знає, як зробити нового клієнта постійним.. З нами ви поліпшите ключові бізнес-показники, адже кожен оператор вміє компетентно збільшувати середній чек.

z16
Максимальне занурення

Перед початком співпраці ми вивчаємо продукт з різних сторін, ринок і конкурентів. Як результат, знаємо відповіді на всі можливі запитання. Для нас немає неочікуваного і ми готові до всього.

Технічне забезпечення

Наші колл-центри повністю оснащені і готові для роботи над вашим проєктом. Вам не потрібно турбуватись про найм співробітників, закупку обладнання та програмного забезпечення. У нас все є!

Call центр медицина

ОСНОВНІ ЕТАПИ ПОЧАТКУ РОБОТИ:
img
img
Заявка

Прийом заявки, надання консультації по телефону

img
020-report
img
Розрахунок вартості

Враховуємо потреби, пропонуємо варіанти співпраці та складаємо кошторис

009-friend
img
Переговори

Обговорюємо цілі, складаємо план роботи.

img
contract-2
img
Договір

Закріплюємо домовленості договором

img
img
Інсталяція

Розробляємо скрипти, робимо тестові дзвінки.

img
Робота над проєктом

Працюємо у напрямку досягнення поставлених цілей.

КОЛЛ-ЦЕНТР ECALL ПРОПОНУЄ

Готові рішення

для різних типів бізнесу

страхові компанії
служби доставки

    Залишити заявку


    Електронна пошта

    [email protected]

    Центральний офіс

    вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
    Київ, Україна