banner

Колл-центр для банку

Налаштуйте ефективну комунікацію з клієнтами за допомогою професіонального аутсорсингового колл-центру.

Що таке колл-центр у банку?

Колл-центр для банків – це основний канал комунікації з клієнтами. Від якості його роботи залежить рівень продажів та ступінь задоволення споживачів. Ми застосовуємо комплексний підхід до організації колл-центру. Як результат, банк має налагоджену роботу вхідних і вихідних ліній, та ріст бізнес-показників.

Що отримує банк, звертаючись до аутсорсингового колл-центру:
● Налагоджений оптимальний розподіл дзвінків між операторами. Клієнти не очікуватимуть довго на лінії;
● Ваш банк назавжди забуде про проблемний потік кадрів;
● Оператори контакт-центру забезпечать якісне обслуговування, що сформує позитивний імідж в очах клієнтів.

  • Працюємо 24/7
  • 250 000 дзвінків за день
  • 900+ операторів
  • 18 років досвіду
icx21
250 000 викликів за день

Забезпечимо кількість без втрати якості. Опрацьовуємо великі потоки викликів, ефективно вирішуємо поставлені задачі.

icx18
6 площадок в Україні

Допоможемо організувати ефективну підтримку клієнтів 24/7. Ви більше не будете втрачати заявки через нестачу операторів.

Контроль якості

Колл-центр буде функціонувати без збоїв завдяки нашій системі контролю. Ми оперативно виявляємо проблемні ділянки в роботі і ліквідовуємо всі негаразди.

icx13
100% обробка дзвінків

оператори контакт-центру зменшать час очікування клієнтів на лінії, покращать досвід взаємодії з банком. Результатом користування послугою буде збільшення лояльності.

ic13

90 секунд

час продзвону для кращої конверсії

ic19

95 %

Call Abandonment Rate

ic15

15 % до 80%

збільшуємо продажі по базі теплих клієнтів

ic17

3 % до 5%

продажі по холодній клієнтській базі

Які поСЛУГИ пропонує

Контакт-центр для банку

Отримайте професіональний колл-центр в найкоротший термін.
Ознайомтесь із запропонованими послугами та отримайте індивідуальну консультацію для вашого банку.

z25-110
Гаряча лінія для банку

Створимо підтримку клієнтів в режимі 24/7 з лінією 0-800. Наш call-центр не пропустить жодного дзвінка та звернення, а кожна заявка буде опрацьована оператором з відповідною кваліфікацією. Для цього вам просто необхідно замовити наші послуги.

z21-110
Телемаркетинг та Холодні дзвінки

Збільшіть продажі за рахунок телемаркетингу та холодних дзвінків. Повідомляйте існуючим клієнтам про вигідні пропозиції та отримайте нові конверсії від холодної бази. З налагодженою роботою call-центра eCall банки працюють, як годинники.

z31-110
Технічна підтримка

Якщо у вас є онлайн-банкінг та специфічні послуги, значить, до вас щоденно надходять звернення від споживачів. Тільки компетентний оператор call-центру здатний якісно їх опрацювати, адже ми в цьому профі.

z14-100
Віртуальний секретар

Не маєте бажання брати в штат офіс-менеджера для обробки звернень? eCall – ідеальне рішення! Наш спеціаліст відмінно справиться з завданням. Разом з даною послугою ви отримаєте продуктивного та вмотивованого віддаленого працівника, котрий буде грамотно консультувати ваших клієнтів.

Element-1-2-1-110
Актуалізація бази даних та Опитування

Працівники нашого call-центру здійснюють регулярні обдзвони існуючої бази, щоб переконатись в її актуальності. Також ми проводимо опитування для вивчення попиту та збору іншої маркетингової інформації.

z9-110
Успішно боремось з проблемною заборгованістю

Більшість компаній втрачає колосальні суми через неякісну роботу з боржниками. Звільніть своїх працівників від неприємної роботи та віддайте дану справу експертам. Ми допоможемо в рішенні цієї проблеми!

Переваги співпраці

Call-центр банку

Звільніть себе від всіх організаційних труднощів, пов’язаних з навчанням персоналу,
потоком кадрів, закупкою обладнання та облаштуванням робочих місць.
Почніть співпрацю з call-центром eCall, ми маємо готові рішення!

z15-80

Управління та контроль

Для вашого проєкту буде виділена команда експертів під керівництвом досвідченого супервайзера. Менеджер слідкує за работою, забезпечує постійний контроль та своєчасне донесення актуальної інформації.

z16-80

Омніканальність

Цей спосіб зробить взаємодію з вашим банком максимально комфортним. Омніканальність допомогає об’єднати всі точки контакту користувача в одному місці. Як результат, клієнту зручно спілкуватись з вами будь-якими каналами - від телефону до чату, а у вас є можливість швидко ідентифікувати його. Процесс проходить в автоматичному режимі і не потрібно витрачати на це багато часу.

z13-80

Запуск колл-центру від 1 дня

У нас є знання та досвід в даній сфері, що дає нам можливість максимально оперативно запускати колл-центри банків будь-якої складності.

z10-80

Запис дзвінків

Опція, що дозволяє покращити взаємодію зі споживачами. Кожна розмова оператора і клієнта буде записана. Це дозволяє аналізувати та вносити зміни в комунікацію, покращуючи показники ефективності.

z16-80

Звітність та статистика

Надаємо деталізовані звіти про виконану роботу кожного оператора. З їх допомогою ви завжди будете розуміти, чим займається колл-центр банку та скільки дзвінків було прийнято та здійснено.

z7-80

100% інтеграція колл-центру та CRM-системи

В основі роботи аутсорсингового колл-центру лежить смарт-підхід. Він потребує своєчасного надходження даних про клієнта. Наші експерти потурбуються про те, щоб CRM-система і консультанти працювали злагоджено.

Наші клієнти

  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
Працюйте з найкращими

Професіональний колл-центр банку

Нас обирають, коли потрібен професіональний підхід та є необхідність постійно знаходитись на зв’язку.
Кожен оператор eCall знає специфіку банківских продуктів і вміє працювати з ними.

Element-1-2
Відділ контролю якості

Безперервно відстежуємо результативність і аналізуємо телефонні розмови. Це допомагає коригувати роботу працівників і забезпечувати високі показники.

Безпечне зберігання інформації

Безпека для нашого колл-центру надважлива. Будьте впевнені, що вся зібрана інформація, надійно зберігається і не потрапить до третіх осіб.

z23
Організація під ключ

Вам не потрібно турбуватись про закупку обладнання та налагодження ліній. Наш контакт-центр банку - експерт в даному питанні. Достатньо звернутись до нас і ми вирішимо всі питання.

z24
Орієнтованість на результат

Колл-центр - це напевно найкращий канал продажу банківских продуктів. Оператори налагодять зв’язок з існуючими клієнтами та якісно опрацюють холодні контакти. Як результат, продажі компанії будуть рости в позитивну сторону.

z16
Залучення в процес

Обов’язковим компонентом організації проєкту являється вивчення бізнесу клієнта. Це дає можливість ефективно взаємодіяти з вашою клієнтською базою та надавати виключно актуальну інформацію про послуги, сервіси, знижки.

Ефективні скрипти для банку

Створюємо скрипти, які закривають продажі та формують лояльність до банку. Наш відділ контролю якості аналізує і вносить коригування в текст для забезпечення найкращих показників.

від ЧоГО ЗАлежить вартість

Індивідуальний прорахунок

Вартість послуг розраховується в індивідуальному порядку. Для цього просто зв’яжіться з нашим менеджером. Він відповість на всі ваші запитання та запропонує альтернативні варіанти в залежності від ваших потреб.

Тривалість розмов

На ціну впливає кількість затрачених хвилин та число телефонних викликів.

Додаткові послуги

Ми враховуємо складність проєкту і пропонуємо для успішної реалізації різні додаткові сервіси, які в свою чергу впливають на ціноутворення.

Складність проєкту

Вартість формується з урахуванням того, скільки часу необхідно для навчання та підготовки операторів, а також від складності скриптів та їх інтеграції.

Напрямки викликів

На формування ціни впливає тариф, геолокація клієнтів та необхідність використання міжнародних викликів.

Колл-центр для банків

Основные этапы начала работы:
img
img
Оформлення заявки

Розгляд заявки та здійснення первинних консультацій

img
020-report
img
Розрахунок вартості

Надаємо інформацію про вартість та робимо індивідуальний прорахунок

009-friend
img
Переговори

Визначаємо бажаний результат і складаємо стратегічний план

img
contract-2
img
Договір

Після обговорення всіх нюансів підписуємо контракт

img
img
Реалізація

Проводимо навчання операторів, втілюємо скрипти та оцінюємо їх ефективність

img
Робота на результат

Виконуємо прописані в договорі обов’язки та досягаємо бажаного результату.

КОЛЛ-ЦЕНТР ECALL ПРОПОНУЄ

Готові рішення

для різних типів бізнесу

страхові компанії
служби доставки

    Залишити заявку


    Электронная почта

    [email protected]

    Центральный офис

    ул. Щекавицкая, 30/39, оф. 139,
    Киев, Украина