banner

Колл-центр для страхової компанії

Аутсорсингові послуги для якісної комунікації з вашими клієнтами відповідно до європейських стандартів обслуговування
img

Колл-центр для страхової компанії

Пропонуємо комплекс послуг для страховиків, метою яких являється покращення якості обслуговування, підвищення показників продаж та збільшення лояльності. Ваші страхувальники та застраховані особи будуть мати можливість отримувати кваліфіковану допомогу в будь-який час доби 365 днів на рік. Зверніться в eCall за комплексним рішенням, яке ефективно вплине на розвиток вашого бізнесу.

  • Працюємо 24/7
  • 900+ операторів
  • 6 майданчиків
  • Запуск від 1 дня
icx21
250 000 дзвінків за день

Наші оператори щоденно опрацьовують колосальну кількість викликів.

100% обробка всіх дзвінків

Завдяки чітко налагодженій роботі команди жоден дзвінок не буде пропущений.

icx13
На зв’язку 24/7

Забезпечимо цілодобову підтримку клієнтів страхової компанії.

icx18
16 років досвіду

Володіємо знаннями, які дозволяють досягати найкращих результатів.

ic13

90 секунд

на прозвон замовлення для max апруву

ic19

95 %

Call Abandonment Rate

ic15

15 % до 80%

Продажі по теплій базі

ic17

3 % до 5%

Продажі по холодній базі

Які послуги надає
колл-центр страховій компанії:

Взаємовигідна співпраця з використанням ресурсів eCall для росту ваших продаж.

z25-110
Аутсорсинг вхідних звернень

Call-центр забезпечить 100% обробку вхідних звернень. Кожен клієнт отримає вичерпні відповіді на запитання стосовно страхових продуктів, а також позитивний досвід взаємодії з вашою компанією.

z14-100
Організація гарячої лінії

Страхові випадки часто потребують екстреного зв’язку в неробочий час або у святкові дні. Call-центр пропонує страховим компаніям послуги гарячої лінії, котра забезпечить цілодобову підтримку застрахованих осіб.

z31-110
Обробка дзвінків та заявок

Вашим клієнтам не доведеться довго очікувати на лінії. Багатоканальна телефонна лінія та оптимальна кількість операторів call-центру дозволяють максимально оперативно відповісти на дзвінок та опрацювати заявку.

z21-110
Обдзвон клієнтів

У вас з’явились нові поліси? Змінилась вартість або умови страхування? Аутсорсинговий call-центр проінформує про це ваших страхувальників та нагадає про терміни дії полісу.

Element-1-2-1-110
Актуалізація бази даних

Оператори колл-центру потурбуються про регулярне оновлення інформації в базі даних. Це дозволить тримати руку на пульсі, не втрачати контакти та своєчасно нагадувати про продукти та активності страхової компанії.

z9-110
Опитування по телефону

Анкетування та опитування дозволяють зібрати потрібну інформацію, отримати оцінку якості сервісу або продукту. Також виявити проблемні місця в діяльності страхової компанії та визначити орієнтири.

Наші клієнти

  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
Вигідна співпраця

Аутсорсинг Call-центр для страхової компанії:

Послуги eCall дозволяють істотно скоротити витрати на організацію штатного колл-центру та отримати при цьому високу якість обслуговування. Ми надаємо сучасне технічне забезпечення, запускаємо проєкт від 1-2-х днів при максимальному зануренні в процес, гарантуємо безпечне зберігання даних.

Мультимовні оператори

Наш call-центр має досвід ведення переговорів англійською, німецькою, французькою та італійською мовами. Це дозволяє успішно опрацьовувати звернення, пов’язані зі страхуванням поїздок за кордон.

Up-sell та Cross-sell

Спеціалісти контакт-центру володіють навиками менеджера з продажу, вміють працювати з будь-якими запереченнями. За вашим бажанням мотивуємо клієнтів придбати дорожчий або додатковий поліс.

Автоматизація та технології

Використовуємо сучасне обладнання та різні канали комунікацій для комфортного спілкування з клієнтом. Це позитивно впливає на оперативність та якість обслуговування, підвищує лояльність.

Аналітика та 100% інтеграція з CRM-системою замовника

Всі дзвінки записуються, аналізуються та доступні замовнику для прослуховування. Ви можете в будь-який час перевірити записи та оцінити якість роботи кожного оператора call-центру.

Аутсорсинг контакт-центр страхової компанії

вирішує задачі:
z15-80

Обробка всіх звернень

Великий штат працівників та сучасне обладнання дозволяють call-центру оперативно опрацьовувати 100% звернень. Надаємо якісну підтримку ваших клієнтів 24/7.

z10-80

Збільшення продажу

Оператори нашого call-центру завжди налаштовані на продаж. Володіють навиками ведення переговорів, роботи з запереченнями, Up-sell і Cross-sell. Ми знаємо, як збільшити прибуток страхової компанії.

z13-80

Оновлення клієнтської бази

Контактні дані ваших страхувальників та застрахованих осіб завжди будуть актуальними та готовими до використання у подальшій роботі, завдяки постійній підтримці зв’язку з клієнтами.

Зворотній зв’язок

Компанія eCall практикує анкетування та телефонні опитування для збору інформації про інтереси клієнта, відношення до вашого продукту та роботи страхової компанії. Це дає можливість покращити сервіс.

z16-80

Звіт про роботу колл-центру

Аутсорсинговий контакт-центр безперервно збирає та систематизує інформацію, щоб надавати замовникам деталізовані звіти про результати роботи наших операторів.

z7-80

Інформування та консультування

Менеджери колл-центру розкажуть про нові продукти, нагадають про терміни страхового полісу, ознайомлять з актуальними цінами та компетентно проконсультують щодо питань страхування.

Етапи співпраці

Аутсорсинг call-центру та страхових компаній

img
img
Прийом заявки

Опрацьовуємо заявку, проводимо первинні консультації.

img
020-report
img
Розрахунок вартості

Виходячи з обраних послуг, формуємо підсумкову ціну.

009-friend
img
Переговори

Обговорюємо цілі, деталі та пропонуємо рішення.

img
contract-2
img
Підписання договору

Фіксуємо домовленості підписанням договору.

img
img
Інсталяція

Навчаємо операторів, створюємо скрипти та робимо тестові дзвінки.

img
Робота над проектом

Ефективно працюємо на лініях, досягаючи KPI для вашої страхової компанії.

КОЛЛ-ЦЕНТР ECALL ПРОПОНУЄ

Готові рішення

для різних типів бізнесу

страхові компанії
служби доставки

    Залишити заявку

    Електронна пошта

    [email protected]

    Центральний офіс

    вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
    Київ, Україна