Аутсорсинговий відділ продажів
Аутсорсинг продажу це послуга, яка дозволяє конвертувати отримані ліди в реальних покупців. Робота аутсорсинг менеджерів з новими покупцями триває до етапу укладення угоди чи покупки. Послуга аутсорсинг відділу продажів це часткова або повна передача обов’язків сектора збуту.
- 900 операторів
- 250 000 дзвінків на день
- 18 років досвіду
- Перенаправлення ресурсів

Швидкий ріст Вашого бізнесу
Відділ продажу на аутсорсі опрацьовує набагато більше лідів, ніж звичайний менеджер

Економія дорогоцінного часу
Замовивши на аутсорсинг відділ продажів, робота менеджерів розпочнеться упродовж кількох днів

Мінімум витрат на робочі місця
Жодних фінансових витрат на оренду приміщення, зарплати чи закупку обладнання

Безперервний зв'язок з клієнтами
Менеджер з продажів аутсорсинг працює цілодобово, що забезпечує допомогу в будь-який час
Аутсорсинг продажів вирішує
наступні задачі


Актуалізація клієнтської бази
перевірка якості та актуальності вже існуючих контактів

Холодний продзвін клієнтської бази
Над кожним проектом працюють досвідчені оператори

Живе спілкування по телефону
Всі дзвінки опрацьовуються реальними людьми

Опитування та анкетування
збір інформації за вибраними темами в телефонному режимі

Регулярна електронна розсилка
e-mail сповіщення з комерційними чи акційними пропозиціями

Створення довгострокової бази
опрацювання та конвертація лідів в постійних клієнтів

Сувенірна компанія
У замовника були відсутні можливості на утримання внутрішнього відділу продажів. Оскільки було потрібно підтримувати зв’язок з клієнтами, замовник звернувся з потребою передачі обов’язків відділу продажів на аутсорсинг.
Задача:
організувати постійну підтримку клієнтів, здійснювати консультування та збут товарів.
Запропоновано:
використовувати послуги відділу продажів на аутсорсингу і здійснювати повний процес від консультування до завершення угоди.
Результати:
замовник скоротив витрати на утримання робочих місць на 60%, немає втрат клієнтів. Вся інформація перебуває в єдиній базі. Відділ продаж на аутсорсингу забезпечив цілодобову підтримку покупців до і після завершення покупки.
Наші клієнти





















Аутсорсинг продажів
з оплатою за результат

1. Наявність клієнтської бази для передачі колл центру

2. Переконайтесь в актуальності контактної інформації

3. Прорахуйте можливі витрати та потенційний дохід

4. Виберіть останній крок відділу продажів у роботі з клієнтом
Аутсорсинг продажів з оплатою за результат регулюється договором. Зазвичай замовник оплачує відсоток від завершених угод або фіксовану плату за попередньою домовленістю. В будь-якому випадку, аутсорсинг відділ продажів бере на себе відповідальність за виконання встановленого плану.
Буде корисний:


Коли потрібно швидко та ефективно підвищити результативність компанії

Якщо немає можливостей наймати HR менеджера для підбору персоналу

Коли потрібно перевірити та розширити вже існуючу клієнтську базу

Якщо Ваша компанія тільки вийшла на ринок і потрібно знайти аудиторію

Якщо Ви пропонуєте клієнтам свою нову послугу чи пропозицію

Коли спеціалісти з відділу збуту потрібні на короткий період.
Лідер каталогової торгівлі
Під час великих навантажень оператори не справлялись з кількістю вхідних звернень. Після ажіотажу спостерігався спад до мінімальних показників, що викликало недоцільні додаткові витрати.
Задача:
виконувати 100% опрацювання вхідних запитів та заповнити роботою проміжки між виходами каталогів.
Запропоновано:
підібрати продавців, які пройшли б спеціальне навчання у замовника та повністю передати відділ продажів на аутсорсинг.
Результати:
через місяць після запуску проекту, відділ продажів на аутсорсингу показав підвищення конверсії дзвінків у завершені угоди на 15%. Як наслідок, з'явилась додаткова робота і завантаженість робочого часу досягла 73%.


Найчастіші питання:
З чого починати аутсорсинг продажів?
Якщо Ви прийшли до висновку, що Вашій компанії потрібні зміни в роботі сектору збуту товарів – заповнть заявку і ми Вас проконсультуємо щодо наступних дій.
Як поставити задачу для аутсорсинг відділу?
Щоб правильно визначити задачу, Ви повинні чітко розуміти проблему, з якою має справитись зовнішній відділ продажів. Якщо у Вас виникли труднощі з визначенням, яку саме частину обов’язків передати, Ви також маєте можливість обговорити ситуацію з нашим менеджером, щоб якісно сформувати бажаний результат.
Як контролювати аутсорсинг продажів?
Надайте повну інформацію про свою компанію та продукт, який Ви пропонуєте. Узгодьте скрипт розмови та попросіть аутсорсинговий відділ продажів зробити записи кількох дзвінків, щоб оцінити рівень та якість спілкування. Проводьте поточний аналіз продуктивності роботи. Цінюйте приріст лідогенерації та конвертації в клієнти. Перевіряйте якість завершених угод у виконанні відділу продажів на аутсорсі.
Як вирахувати оплату?
Виконуйте розрахунок за попередньою узгодженістю . Серед найважливіших критеріїв оцінки для проведення оплати наступні: – оцінка продуктивності серед Вашої поточної бази клієнтів – масштаби розширення та залучення нових покупців – якість опрацювання лідів – кількість завершених угод – дізнайтесь відсоток запланованих покупок. Якщо всі пункти виконані вчасно та задовольняють Ваш запит – Ви цілком можете оплачувати роботу на 100%. Якщо така співпраця регулярно приносить Вам вигоду, то не забувайте заохочувати працівників, навіть якщо це аутсорсинговий відділ продажів.
Як вибрати компанію, яка пропонує відділ продажів на аутсорсі?
Перегляньте сайти аутсорсингових компаній в інтернеті. Виділіть ті, які сподобались Вам найбільше – це хороший знак. Якщо компанія має сайт, який добре продає, це означає, що вони знають свою справу і так само якісно зможуть налагодити вашу систему збуту. Вивчіть інформацію про компанії: досвід, тривалість роботи в сфері аутсорсингу, перегляньте, з ким вони вже співпрацюють, якщо така інформація надана. І обов’язково проаналізуйте відгуки існуючих клієнтів чи просто зв’яжіться з ними. Чудовим критерієм відбору буде залишена Вами заявка – так Ви зможете дізнатись, наскільки оперативно опрацьовується інформація.
Як правильно оформити договір на ауторсинг відділ продажів?
Якщо Ви чітко прописали попередній пункт, то тут не повинно виникати складнощів. В договорі обов’язково повинні бути вказані наступні пункти: – показники, яких має досягнути аутсорсинговий відділ; – перелік раніше визначених для виконання послуг; – окрему увагу приділіть пункту оплати послуг. Також варто попередньо обговорити терміни виконання зазначених цілей. Рекомендуємо задалегідь оговорити ситуацію, коли аутсорсинг не принесе Вам результату в зазначені терміни. Обговоріть, як в такому випадку буде відбуватись оплата та подальша співпраця.
Як це працює



Аналіз
Спочатку проводиться аналіз ринку за запитом та конкурентів



Стратегія
Обговорюється стратегія роботи, враховуючи особливості компанії


Пошук
Проводимо пошук лідів і трансформуємо їх в контакти



Переговори
Ведемо конструктивні переговори до етапу укладення угоди



Договір
Допомагаємо пройти процес підписання договору


Супровід
Супроводжуємо клієнта в подальшій співпраці

Вхідні сервіси
- Гаряча лінія
- Аутсорсинг вхідних дзвінків
- Віртуальний секретар
- Опрацювання дзвінків та заявок
- Аутсорсинг відділу продажів
- Прийом замовлень

Додаткові сервіси
- Омніканальність
- IVR
- Автоінформатор
- Оплата за результат
- Виявлення лояльності (NPS)
- Автододзвін
Телефон
Електронна пошта
Центральний офіс
вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
Київ, Україна