banner
переваги використання

Аутсорсинговий відділ продажів

Аутсорсинг продажу це послуга, яка дозволяє конвертувати отримані ліди в реальних покупців. Робота аутсорсинг менеджерів з новими покупцями триває до етапу укладення угоди чи покупки. Послуга аутсорсинг відділу продажів це часткова або повна передача обов’язків сектора збуту.

  • 900 операторів
  • 250 000 дзвінків на день
  • 15 років досвіду
  • Перенаправлення ресурсів
icx18
Швидкий ріст Вашого бізнесу

Відділ продажу на аутсорсі опрацьовує набагато більше лідів, ніж звичайний менеджер

icx14
Економія дорогоцінного часу

Замовивши на аутсорсинг відділ продажів, робота менеджерів розпочнеться упродовж кількох днів

icx8
Мінімум витрат на робочі місця

Жодних фінансових витрат на оренду приміщення, зарплати чи закупку обладнання

icx20
Безперервний зв'язок з клієнтами

Менеджер з продажів аутсорсинг працює цілодобово, що забезпечує допомогу в будь-який час

Аутсорсинг продажів

Аутсорсинг продажів вирішує
наступні задачі

img
z21

Актуалізація клієнтської бази

перевірка якості та актуальності вже існуючих контактів

z30

Холодний продзвін клієнтської бази

Над кожним проектом працюють досвідчені оператори

z14

Живе спілкування по телефону

Всі дзвінки опрацьовуються реальними людьми

z4

Опитування та анкетування

збір інформації за вибраними темами в телефонному режимі

z6

Регулярна електронна розсилка

e-mail сповіщення з комерційними чи акційними пропозиціями

z19

Створення довгострокової бази

опрацювання та конвертація лідів в постійних клієнтів

УСПІШНИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ

Сувенірна компанія

У замовника були відсутні можливості на утримання внутрішнього відділу продажів. Оскільки було потрібно підтримувати зв’язок з клієнтами, замовник звернувся з потребою передачі обов’язків відділу продажів на аутсорсинг.

Задача:

організувати постійну підтримку клієнтів, здійснювати консультування та збут товарів.

Запропоновано:

використовувати послуги відділу продажів на аутсорсингу і здійснювати повний процес від консультування до завершення угоди.

Результати:

замовник скоротив витрати на утримання робочих місць на 60%, немає втрат клієнтів. Вся інформація перебуває в єдиній базі. Відділ продаж на аутсорсингу забезпечив цілодобову підтримку покупців до і після завершення покупки.

Наші клієнти

  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
Аутсорсинговий відділ продажів

Аутсорсинг продажів
з оплатою за результат

В колл центрі eCall Ви можете скористатись послугою аутсорсинг продажів з оплатою за результат. Для підключення послуги відділу продажів заздалегідь продумайте, які функції повинен виконувати аутсорсинговий відділ продажів. Чітко пропишіть, які результати Ви очікуєте від послуги.
Перед замовленням послуги перевірте основні пункти:
rating

1. Наявність клієнтської бази для передачі колл центру

technical-support

2. Переконайтесь в актуальності контактної інформації

budget

3. Прорахуйте можливі витрати та потенційний дохід

sell-2

4. Виберіть останній крок відділу продажів у роботі з клієнтом

Аутсорсинг продажів з оплатою за результат регулюється договором. Зазвичай замовник оплачує відсоток від завершених угод або фіксовану плату за попередньою домовленістю. В будь-якому випадку, аутсорсинг відділ продажів бере на себе відповідальність за виконання встановленого плану.

Аутсорсинговий відділ продажів

Буде корисний:

img
z16

Коли потрібно швидко та ефективно підвищити результативність компанії

z31

Якщо немає можливостей наймати HR менеджера для підбору персоналу

z28

Коли потрібно перевірити та розширити вже існуючу клієнтську базу

z15

Якщо Ваша компанія тільки вийшла на ринок і потрібно знайти аудиторію

z23

Якщо Ви пропонуєте клієнтам свою нову послугу чи пропозицію

z21

Коли спеціалісти з відділу збуту потрібні на короткий період.

УСПІШНИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ

Лідер каталогової торгівлі

Під час великих навантажень оператори не справлялись з кількістю вхідних звернень. Після ажіотажу спостерігався спад до мінімальних показників, що викликало недоцільні додаткові витрати.

Задача:

виконувати 100% опрацювання вхідних запитів та заповнити роботою проміжки між виходами каталогів.

Запропоновано:

підібрати продавців, які пройшли б спеціальне навчання у замовника та повністю передати відділ продажів на аутсорсинг.

Результати:

через місяць після запуску проекту, відділ продажів на аутсорсингу показав підвищення конверсії дзвінків у завершені угоди на 15%. Як наслідок, з'явилась додаткова робота і завантаженість робочого часу досягла 73%.

img
FAQ

Найчастіші питання:

З чого починати аутсорсинг продажів?

Якщо Ви прийшли до висновку, що Вашій компанії потрібні зміни в роботі сектору збуту товарів – заповнть заявку і ми Вас проконсультуємо щодо наступних дій.

Як поставити задачу для аутсорсинг відділу?

Щоб правильно визначити задачу, Ви повинні чітко розуміти проблему, з якою має справитись зовнішній відділ продажів. Якщо у Вас виникли труднощі з визначенням, яку саме частину обов’язків передати, Ви також маєте можливість обговорити ситуацію з нашим менеджером, щоб якісно сформувати бажаний результат.

Як контролювати аутсорсинг продажів?

Надайте повну інформацію про свою компанію та продукт, який Ви пропонуєте. Узгодьте скрипт розмови та попросіть аутсорсинговий відділ продажів зробити записи кількох дзвінків, щоб оцінити рівень та якість спілкування. Проводьте поточний аналіз продуктивності роботи. Цінюйте приріст лідогенерації та конвертації в клієнти. Перевіряйте якість завершених угод у виконанні відділу продажів на аутсорсі.

Як вирахувати оплату?

Виконуйте розрахунок за попередньою узгодженістю . Серед найважливіших критеріїв оцінки для проведення оплати наступні: – оцінка продуктивності серед Вашої поточної бази клієнтів – масштаби розширення та залучення нових покупців – якість опрацювання лідів – кількість завершених угод – дізнайтесь відсоток запланованих покупок. Якщо всі пункти виконані вчасно та задовольняють Ваш запит – Ви цілком можете оплачувати роботу на 100%. Якщо така співпраця регулярно приносить Вам вигоду, то не забувайте заохочувати працівників, навіть якщо це аутсорсинговий відділ продажів.

Як вибрати компанію, яка пропонує відділ продажів на аутсорсі?

Перегляньте сайти аутсорсингових компаній в інтернеті. Виділіть ті, які сподобались Вам найбільше – це хороший знак. Якщо компанія має сайт, який добре продає, це означає, що вони знають свою справу і так само якісно зможуть налагодити вашу систему збуту. Вивчіть інформацію про компанії: досвід, тривалість роботи в сфері аутсорсингу, перегляньте, з ким вони вже співпрацюють, якщо така інформація надана. І обов’язково проаналізуйте відгуки існуючих клієнтів чи просто зв’яжіться з ними. Чудовим критерієм відбору буде залишена Вами заявка – так Ви зможете дізнатись, наскільки оперативно опрацьовується інформація.

Як правильно оформити договір на ауторсинг відділ продажів?

Якщо Ви чітко прописали попередній пункт, то тут не повинно виникати складнощів. В договорі обов’язково повинні бути вказані наступні пункти: – показники, яких має досягнути аутсорсинговий відділ; – перелік раніше визначених для виконання послуг; – окрему увагу приділіть пункту оплати послуг. Також варто попередньо обговорити терміни виконання зазначених цілей. Рекомендуємо задалегідь оговорити ситуацію, коли аутсорсинг не принесе Вам результату в зазначені терміни. Обговоріть, як в такому випадку буде відбуватись оплата та подальша співпраця.

Аутсорсинг менеджер з продажів

Як це працює

img
010-request
img
Аналіз

Спочатку проводиться аналіз ринку за запитом та конкурентів

img
002-strategy
img
Стратегія

Обговорюється стратегія роботи, враховуючи особливості компанії

004-headhunter
img
Пошук

Проводимо пошук лідів і трансформуємо їх в контакти

img
009-friend
img
Переговори

Ведемо конструктивні переговори до етапу укладення угоди

img
contract-2
img
Договір

Допомагаємо пройти процес підписання договору

015-service
img
Супровід

Супроводжуємо клієнта в подальшій співпраці

Вихідні сервіси

    Залишити заявку

    Електронна пошта

    [email protected]

    Центральний офіс

    вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
    Київ, Україна