Чому віртуальний секретар від eCall?
Послуга віртуальний секретар допоможе Вам зекономити ресурси на забезпеченні роботи офісу. Всі вхідні контакти будуть вчасно опрацьовані досвідченими працівниками.
- 900 операторів
- 250 000 дзвінків на день
- 18 років досвіду
- Досвідчені працівники
![icx2 icx2](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/icx2.png)
Зв'язок 24/7
Телефонний секретар буде завжди на зв'язку, і з ним не виникне проблем, як у штатних працівників
![icx22 icx22](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/icx22.png)
Економія фінансів
Не варто турбуватись про зарплати, відпускні чи закупку обладнання для офісу
![icx14 icx14](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/icx14-1.png)
Швидке опрацювання
Вхідні заявки будуть опрацьовані миттєво. Вам більше не потрібно контролювати продзвін кожного клієнта.
![icx12 icx12](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/icx12.png)
Економія часу
Послуга віртуальний секретар допоможе позбавитсь від контролю над працівниками і планування їхньої роботи
Які задачі вирішує
телефонний секретар?
![img](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/07/xamin-d8-18.png)
![Element-1-2 Element-1-2](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/Element-1-2-1.png)
Повноцінне живе спілкування з клієнтом
Всі дзвінки будуть опрацьовуватись реальними людьми. Не хвилюйтесь щодо втрати клієнта
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z27.png)
Оплата не залежить від кількості звернень
Послуга віртуальний секретар не буде змінюватися в ціні зі збільшенням кількості вхідних запитів
![z29 z29](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z29.png)
Переадресація на будь-який номер по всьому світу
Переадресація від аутсорсинг секретаря забезпечить Вам постійний і якісний зв'язок по всьому світу
![z24 z24](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z24.png)
Цілодобова клієнтська
техпідтримка
Всі клієнти компанії зможуть отримати допомогу в будь-який час доби. Ваш новий телефонний секретар буде завжди на зв'язку
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/visual-1-1_new.png)
Медична компанія
Клієнт звернувся з непростою ситуацією. Виробництво, склади та дистрибутори працюють в режимі 24/7, а головний офіс – за стандартним графіком. Звідси виникла потреба опрацьовувати більше звернень.
Задача:
організувати єдиний центр прийому звернень, пропозицій, записів на співбесіди та інше.
Запропоновано:
створити адміністративний відділ (ресепшн) на базі аутсорсинга з цілодобовою послугою «віртуальний секретар»
Результати:
віртуальний секретар фіксує інформацію про всі звернення в єдиній системі, робота відбувається 24/7. За оцінкою замовника, фінансове утримання фактичної прийомної скоротилось на 40% в місяць.
Наші клієнти
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/client-15-1.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/logo-44.png)
![Kyivstar_log2](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2021/05/Kyivstar_log2.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/client-5-1.png)
![ukrposhta](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2024/03/ukrposhta-1.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/лого-11.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/client-4-1.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/client-2-1.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/client-13-1.png)
![naftogaz](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2024/03/naftogaz-1.png)
![tuso](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2024/03/tuso-1.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/client-12-1.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/client-10-1.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/logo-22.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/logo-333.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/client-11-1.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/logo-55.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/client-8-1.png)
![arterium](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2024/03/arterium-1.png)
![dtek](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2024/03/dtek-1.png)
![mzs](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2024/03/mzs-1.png)
Включає в себе:
![img](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/07/xamin-d8-18.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z14-1.png)
Телефонний та телефаксний зв'язкок
Прийом дзвінків, вхідних повідомлень та нагадування про події
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z13.png)
Телефонний номер з реальним оператором
Живе спілкування Ваших клієнтів з секретарем забезпечить більш якісне опрацювання вхідних звернень
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z21.png)
Телефон з переадресацією
При далеких поїздках в інші країни Вам не доведеться постійно купувати місцеві номери, щоб залишатись на зв'язку
![z22 z22](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z22.png)
Факс, який працює в авторежимі
Всі прийняті повідомлення будуть пересилатись Вам електронною поштою, щоб Ви не втрачали важливі сповіщення
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z31-1.png)
Автовідповідач-факс в авторежимі
Факс з прийомом голосових повідомлень, які також пересилаються Вам електронною поштою
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z30-1.png)
Телефон-автовідповідач а авторежимі
Прийом та реєстрація всіх вхідних дзвінків, які також можуть бути перенаправлені на Вашу електронну адресу
Кадрове агентство
Клієнт звернувся з проблемою перевантаженості лінії. Великий потік вхідних від не завжди цільових кандидатів займав багато часу в рекрутерів та перевантажував лінію.
Задача:
звільнити лінію вхідних дзвінків та фільтрувати кандидатів за фактом існуючих вакансій.
Запропоновано:
розширити послугу «віртуальний секретар» до кількох операторів, які будуть обслуговувати дзвінки і проводити первинні співбесіди для відбору.
Результати:
на другому місяці роботи проекту вийшли на 100% заповненість робочого дня очними співбесідами у рекрутерів. Якість підібраних після первинної співбесіди кандидатів виросла на 70%.
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/xamin-d10-11-2_new.png)
![img](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/07/demo5-2.png)
Як почати роботу
![img](https://iqonic.design/wp-themes/xamin-elementor/wp-content/uploads/2020/07/demo7-arrow.png)
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/010-request.png)
![img](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/demo7-fancy-bg.png)
1. Залишити заявку
Вкажіть детально про те, який саме працівник Вам потрібен, щоб ми могли більш якісно підібрати кандидата
![img](https://iqonic.design/wp-themes/xamin-elementor/wp-content/uploads/2020/07/demo7-arrow.png)
![job-search job-search](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/job-search.png)
![img](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/demo7-fancy-bg.png)
2. Вибрати кандидатів
Ознайомтесь із запропонованим списком кандидатів та виберіть, хто найбільше підходить для роботи в Вашій компанії
![contract-2 contract-2](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/contract-2.png)
![img](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/demo7-fancy-bg.png)
3. Укласти договір
Обдумайте всі деталі угоди, обговоріть питання, які Вас цікавлять, та укладіть договір на потрібну Вам тривалість часу
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z30.png)
Вхідні сервіси
![](https://ecall.ua/wp-content/uploads/2020/11/z32.png)
Додаткові сервіси
- Омніканальність
- IVR
- Автоінформатор
- Оплата за результат
- Виявлення лояльності (NPS)
- Автододзвін
Телефон
Електронна пошта
Центральний офіс
вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
Київ, Україна