Чому віртуальний секретар від eCall?
Послуга віртуальний секретар допоможе Вам зекономити ресурси на забезпеченні роботи офісу. Всі вхідні контакти будуть вчасно опрацьовані досвідченими працівниками.
- 900 операторів
- 250 000 дзвінків на день
- 18 років досвіду
- Досвідчені працівники
Зв'язок 24/7
Телефонний секретар буде завжди на зв'язку, і з ним не виникне проблем, як у штатних працівників
Економія фінансів
Не варто турбуватись про зарплати, відпускні чи закупку обладнання для офісу
Швидке опрацювання
Вхідні заявки будуть опрацьовані миттєво. Вам більше не потрібно контролювати продзвін кожного клієнта.
Економія часу
Послуга віртуальний секретар допоможе позбавитсь від контролю над працівниками і планування їхньої роботи
Які задачі вирішує
телефонний секретар?
Повноцінне живе спілкування з клієнтом
Всі дзвінки будуть опрацьовуватись реальними людьми. Не хвилюйтесь щодо втрати клієнта
Оплата не залежить від кількості звернень
Послуга віртуальний секретар не буде змінюватися в ціні зі збільшенням кількості вхідних запитів
Переадресація на будь-який номер по всьому світу
Переадресація від аутсорсинг секретаря забезпечить Вам постійний і якісний зв'язок по всьому світу
Цілодобова клієнтська
техпідтримка
Всі клієнти компанії зможуть отримати допомогу в будь-який час доби. Ваш новий телефонний секретар буде завжди на зв'язку
Медична компанія
Клієнт звернувся з непростою ситуацією. Виробництво, склади та дистрибутори працюють в режимі 24/7, а головний офіс – за стандартним графіком. Звідси виникла потреба опрацьовувати більше звернень.
Задача:
організувати єдиний центр прийому звернень, пропозицій, записів на співбесіди та інше.
Запропоновано:
створити адміністративний відділ (ресепшн) на базі аутсорсинга з цілодобовою послугою «віртуальний секретар»
Результати:
віртуальний секретар фіксує інформацію про всі звернення в єдиній системі, робота відбувається 24/7. За оцінкою замовника, фінансове утримання фактичної прийомної скоротилось на 40% в місяць.
Наші клієнти
Включає в себе:
Телефонний та телефаксний зв'язкок
Прийом дзвінків, вхідних повідомлень та нагадування про події
Телефонний номер з реальним оператором
Живе спілкування Ваших клієнтів з секретарем забезпечить більш якісне опрацювання вхідних звернень
Телефон з переадресацією
При далеких поїздках в інші країни Вам не доведеться постійно купувати місцеві номери, щоб залишатись на зв'язку
Факс, який працює в авторежимі
Всі прийняті повідомлення будуть пересилатись Вам електронною поштою, щоб Ви не втрачали важливі сповіщення
Автовідповідач-факс в авторежимі
Факс з прийомом голосових повідомлень, які також пересилаються Вам електронною поштою
Телефон-автовідповідач а авторежимі
Прийом та реєстрація всіх вхідних дзвінків, які також можуть бути перенаправлені на Вашу електронну адресу
Кадрове агентство
Клієнт звернувся з проблемою перевантаженості лінії. Великий потік вхідних від не завжди цільових кандидатів займав багато часу в рекрутерів та перевантажував лінію.
Задача:
звільнити лінію вхідних дзвінків та фільтрувати кандидатів за фактом існуючих вакансій.
Запропоновано:
розширити послугу «віртуальний секретар» до кількох операторів, які будуть обслуговувати дзвінки і проводити первинні співбесіди для відбору.
Результати:
на другому місяці роботи проекту вийшли на 100% заповненість робочого дня очними співбесідами у рекрутерів. Якість підібраних після первинної співбесіди кандидатів виросла на 70%.
Як почати роботу
1. Залишити заявку
Вкажіть детально про те, який саме працівник Вам потрібен, щоб ми могли більш якісно підібрати кандидата
2. Вибрати кандидатів
Ознайомтесь із запропонованим списком кандидатів та виберіть, хто найбільше підходить для роботи в Вашій компанії
3. Укласти договір
Обдумайте всі деталі угоди, обговоріть питання, які Вас цікавлять, та укладіть договір на потрібну Вам тривалість часу
Вхідні сервіси
Додаткові сервіси
- Омніканальність
- IVR
- Автоінформатор
- Оплата за результат
- Виявлення лояльності (NPS)
- Автододзвін
Телефон
Електронна пошта
Центральний офіс
вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
Київ, Україна