banner

Колл-центр для автосервісу

Замовте аутсорсингові послуги для професійної комунікаційної підтримки ваших клієнтів
img

Колл-центр для автосервісу

Це комплексне рішення, яке дозволяє вирішити ряд важливих задач, що сприяють розвитку бізнесу. А саме: своєчасну обробку заявок, покращення обслуговування, скорочення часу очікування на лінії та інше.

Це допоможе вам забезпечити безперебійну підтримку клієнтів, позитивно вплинувши на прибуток та лояльність. Послуга підходить для найрізноманітніших форматів компаній, від спеціалізованих автосервісів (АЗС, автомийки, шиномонтаж і т. п.) до сервісів комплексного технічного обслуговування (СТО, ремонтні майстерні та інше).

  • 250 000 дзвінків на день
  • 18 років досвіду
  • 6 майданчиків по Україні
  • 900 операторів
250 000 дзвінків на день

Щоденно здійснюємо чверть мільйону викликів, котрі приносять користь нашим клієнтам

icx21
6 майданчиків по Україні

Дозволяють оптимально розподіляти навантаження

icx13
18 років досвіду

За цей час наша компанія зібрала найкращі практики та знає, як організувати колл-центри від 1-го дня

icx18
900 операторів

Маємо великий штат професіональних працівників

ic13

90 секунд

на прозвон замовлення для max апруву

ic19

95 %

Call Abandonment Rate

ic15

15 % до 80%

Продажі по теплій базі

ic17

3 % до 5%

Продажі по холодній базі

ПРОПОНУЄМО

Послуги колл-центру для автосервісу

z25-110
Аутсорсинг вхідних дзвінків

Опрацюємо кожен дзвінок, надамо всю потрібну інформацію клієнтам та подбаємо про те, щоб вони залишись задоволеними. З нашою компанією автосервіси не турбуються про якість обслуговування.

z14-100
Гаряча лінія

Поломка автомобіля може статись у найбільш непідходящий момент. В таких ситуаціях водій хоче отримати допомогу максимально оперативно. З гарячою лінією ви забезпечите підтримку клієнтів 24/7.

z31-110
Прийом заявок

Жодна заявка не пройде мимо операторів нашого колл-центру. Ми опрацюємо звернення, надамо вичерпні відповіді на запитання, врахуємо завантаженість майстрів та знайдемо оптимальний час для запису на обслуговування.

z21-110
Обзвон клієнтів

Потурбуйтесь про те, щоб споживач отримав найкращий досвід взаємодії з вашим автосервісом за допомогою професіонального call-центру. Ми проінформуємо про виконання робіт, наявність запчастин, діючі скидки, акції та інше.

Element-1-2-1-110
Актуалізація бази даних

Своєчасне оновлення даних про клієнта дозволяє забезпечити безперебійну комунікацію та ефективність від взаємодії. Оператори колл-центру подзвонять кожному користувачу, підтвердять інформацію на нагадають про ваш сервіс.

z9-110
Опитування по телефону

Ваш автосервіс буде тримати руку на пульсі та своєчасно дізнаватись, що думають клієнти. Опитування дає можливість знайти проблемні ділянки в роботі компанії, оцінити рівень лояльності, а також зібрати первинну інформацію для проведення маркетингових дій.

Варіанти співпраці

З КОЛЛ-ЦЕНТРОМ ДЛЯ АВТОСЕРВІСІВ


Пропонуємо різні варіанти співпраці для автосервісів, щоб якісно вирішувати бізнес-задачі кожного клієнта.
Якщо ви не знаєте, який формат підійде саме вам, тоді наші спеціалісти на основі отриманої інформації порекомендують оптимальний набір послуг. У нас можна замовити повний або частковий аутсорсинг.

Повна передача всіх дзвінків на постійній основі

Організуємо роботу контакт-центру для всіх напрямків. Ми надаємо комплекс послуг, які повністю закриють питання ефективної взаємодії автосервісу з клієнтами.

Переадресація всіх викликів,
якщо немає відповіді

Дзвінки будуть перенаправлятися тільки у тому випадку, якщо штатний колл-центр не зможе відповісти у визначений час. Це допоможе забезпечити 100% обробку викликів, навіть у найбільш завантажені дні.

Передача обробки дзвінків у
неробочий час

Хочете залишатись на зв’язку в нічний час, у святкові та вихідні дні, але не вирішили питання з персоналом? Раціональніше буде замовити послуги колл-центру. Поки ви відпочиваєте, наші оператори будуть генерувати замовлення та консультувати клієнтів автосервісу.

Cезонний аутсорсинг
всіх звернень клієнтів

В певний час року кількість дзвінків виростає в рази. В такі періоди штатний оператор може не справлятись с навантаженням. Ця проблема повністю вирішується за допомогою сезонного замовлення послуг аутсорсингових колл-центрів.

Наші клієнти

  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
  • client-img
ПЕРЕВАГИ НАШОГО

колл-центру для автосервісів

z15-80

900+ кваліфікованих операторів

Скоротіть час очікування на лінії та зверніться за послугами до нашого колл-центру. Ми знаємо, як грамотно розподілити виклики, щоб покращити клієнтський досвід для вашого автосервісу.

z7-80

Прийом дзвінків 24/7

З нами ви отримаєте 100% обробку всіх дзвінків. Будьте на зв’язку цілодобово, навіть у вихідні та святкові дні, щоб отримати значну конкурентну перевагу над іншими автосервісами.

z13-80

Маршрутизація викликів

eCall – це завжди стабільний та якісний зв’язок. Автоматичний розподіл дзвінків дозволяє не пропустити жодної заявки чи виклику.

Запуск від 1 дня

Хочете запустити підтримку клієнтів по телефону? Ми з’економимо ваш час та гроші на організацію. Багаторічний досвід та технічне обладнання дозволяють нам запускати проєкти за лічені дні.

z10-80

Контроль якості

Ми постійно працюємо над покращенням сервісу. Тому записуємо всі дзвінки та регулярно оцінюємо ефективність кожного оператора колл-центру.

z16-80

Омніканальність

Сьогодні кожен обирає для себе зручний канал зв’язку серед багатьох існуючих. Ми забезпечуємо підтримку на кожному з них, будь то телефон, месенджер чи онлайн-чат на сайті вашого автосервісу.

Аутсорсинг колл-центр для автосервісу

ВИРІШУЄ ЗАДАЧІ:
Element-1-2
Обробка всіх звернень

Ми не пропускаємо дзвінки від клієнта – ви не втрачаєте свій прибуток. Оцініть можливості колл-центру - наші працівники забезпечать 100% обробку звернень.

Оптимізація роботи автосервісу

Майстер не повинен відволікатись на дзвінки, виконуючи свою безпосередню роботу. Розподіліть обов’язки - це покращить якість обробки заявок, надання послуг та зробить автосервіс набагато ефективнішим.

z23
Запис на обслуговування

При необхідності ми забезпечимо підтримку 24/7, щоб запис клієнтів здійснювався цілодобово. Це дає можливість збільшити кількість продаж, покращити лояльність та сервіс.

z24
Збільшення замовлень

Ми знаємо, як підняти середній чек. Оператори колл-центру будуть рекомендувати супутні послуги та товари вашого автосервісу, що приведе до збільшення кінцевої суми замовлення.

z16
Оновлення клієнтської бази

Утримати старого клієнта значно дешевше, ніж залучити нового. Тому постійне оновлення клієнтської бази являється одним з ключових моментів діяльності компаній. Ми підтримуємо зв’язок і своєчасно актуалізуємо дані.

Зворотній зв’язок

Обдзвон нових і старих клієнтів дозволяє оцінити ступінь задоволення якістю наданих послуг. Це дає можливість вчасно відслідковувати проблемні ділянки та ліквідувати їх.

Етапи співпраці

АУТСОРСИНГ КОЛЛ-ЦЕНТРУ ТА АВТОСЕРВІСУ
img
img
Заявка

Обробляємо заявку та надаємо безкоштовну консультацію.

img
020-report
img
Прорахунок

Враховуючи обрані послуги, розраховуємо вартість

009-friend
img
Перемовини

Обговорюємо деталі та пропонуємо оптимальні рішення.

img
contract-2
img
Договір

Підписуємо договір, де визначаємо всі умови співпраці.

img
img
Інсталяція

Навчаємо операторів колл-центру, робимо тестові дзвінки, впроваджуємо в роботу.

img
Робота над проєктом

Після тестового періоду працюємо над виконанням обговореного KPI.

КОЛЛ-ЦЕНТР ECALL ПРОПОНУЄ

Готові рішення

для різних типів бізнесу

автосервіси
страхові компанії
служби доставки

    Залишити заявку


    Електронна пошта

    [email protected]

    Центральний офіс

    вул. Щекавицька, 30/39, оф. 139,
    Київ, Україна