banner
  •  Автор: Аникина Елена      Дата публікації: 31/07/2023     Дата оновлення: 13/12/2023

Зміст:

АКТУАЛІЗАЦІЯ КЛІЄНТСЬКОЇ БАЗИ

Компанії створюють величезні бази клієнтів, збирають тонни даних, починаючи від дати народження і закінчуючи кольором фіранок на кухні. Але все одно не стають володарями світу продажів. Чому?

Можливо, причина криється в неактуальності та застарілості зібраної інформації? У когось війна забрала бізнес, дохід чи навіть життя. Клієнт змінив номери телефону, пошту або виїхав за кордон. Усі ці зміни мають бути зафіксовані у вашій базі.

Актуалізація клієнтської бази – це оновлення інформації про клієнтів, отримання актуальних відомостей для подальшої взаємодії.

База може включати такі дані: 

  • контактні: ПІБ, номер телефону, e-mail, адреса тощо;
  • - бухгалтерські: платник ПДВ чи ЄП, банківські реквізити, інформація про угоди тощо;
  • - інші: дні народження, вік, вид діяльності, захворювання, хобі тощо (залежно від специфіки бізнесу)

Для забезпечення ефективної комунікації компанії з клієнтом ви повинні регулярно актуалізувати базу клієнтів, щоб не витрачати зайві зусилля, час і гроші на невалідні контакти.

Як здійснюється актуалізація бази клієнтів?

ІНСТРУМЕНТИ

Залежно від специфіки діяльності компанії та клієнтської бази ви можете вибрати для актуалізації бази даних:

  • дзвінок оператора,
  • дзвінок робота,
  • лист на пошту,
  • повідомлення у месенджер.

СПОСОБИ ЗБОРУ ТА ОНОВЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ

Якісна актуалізація клієнтської бази (або скорочено АКБ) передбачає використання наступних способів:

  • інформування про акції, заходи або новий товар,
  • підтвердження згоди на отримання розсилки,
  • вітання зі святами,
  • опитування лояльності тощо.

Як результат, клієнт отримує користь, а ви – актуальну інформацію для подальшого використання при вирішенні бізнес-завдань.

Інформативна функція: для чого потрібна актуалізація бази даних клієнтів

Ключовою функцією є забезпечення достовірності інформації.

  1. ВИКОРИСТАННЯ ДАНИХ СПІВРОБІТНИКАМИ КОМПАНІЇ У РОБОЧИХ ЦІЛЯХ

АКБ дозволяє працівникам завжди мати під рукою достовірну інформацію про клієнта. Таким чином співробітники виконують свою роботу максимально ефективно. Вони не витрачають час на взаємодію із застарілими контактами, які не приносять користі для бізнесу.

Актуальних даних про клієнтів потребують такі співробітники та відділи:

  • БУХГАЛТЕРІЯ. Заповнення документації, звірка чи вирішення фінансових питань вимагають наявності правильних даних про клієнта. Бухгалтеру необхідно мати точну адресу, телефон, банківські реквізити, інформацію про систему оплати клієнта (якщо це компанія чи ФОП) тощо;
  • МАРКЕТОЛОГИ. Створення працюючої стратегії потребує максимум інформації про споживача. Маючи актуальну та деталізовану базу, фахівці можуть сегментувати клієнтів, складати їхні портрети та аватари, забезпечувати результативні РК та інше.
  • ЛОГІСТИ. Грамотне планування доставки та маршрутів неможливе без адреси, графіка роботи, інформації про те, з яким перевізником співпрацює клієнт.
  • ВІДДІЛ ПРОДАЖУ. Без АКБ керівник відділу продажів не може ефективно розподіляти клієнтів між менеджерами, робити точні звіти та аналіз, формувати оптимальний маршрут тощо.
  1. СТРАХУВАННЯ ВІД ВТРАТИ КЛІЄНТІВ

Для компаній, які не використовують оновлення баз, зміна кадрів та перерозподіл маршрутів між торговими агентами може стати справжньою проблемою. Адже нові співробітники не мають інформації про старого клієнта, не знають, як з ним правильно працювати. Це може привести до його втрати. АКБ дозволяє уникнути цього, зберегти клієнтів та їх лояльність.

Маркетингова функція: значення актуалізації клієнтської бази для маркетологів

Маркетологи активно застосовують АКБ для вирішення різних завдань, серед яких:

  1. СЕГМЕНТУВАННЯ КЛІЄНТІВ

Сегментування дозволяє формувати актуальні пропозиції з огляду на особливості споживачів. АКБ дає можливість отримати доступ до таких ознак як: ціновий сегмент, регіон, вікова категорія та інше. А отже, забезпечити диференціацію для кожного сегмента.

  1. СКЛАДАННЯ ПОРТРЕТА КЛІЄНТА

Формування актуальної пропозиції для клієнта потребує якнайбільше інформації. Вам необхідно знати його хобі, уподобання, спосіб життя, рівень купівельної спроможності та готовності до нового.

  1. ЗНИЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ВИТРАТ

Отримати прибуток можна виключно від реальних клієнтів. Тому компаніям важливо своєчасно виключати з бази контакти, які більше не є вашими споживачами. Зміна роботи, місця проживання та сфери діяльності можуть перетворити діючих клієнтів у неактивних. Ваше завдання – якнайшвидше оновити базу та вилучити звідти такі контакти.

Це допоможе оптимізувати бюджет РК, заощадити його та зробити більш точний прогноз та оцінку результативності.

img

Отримайте персоналізовану підтримку

Якщо вам необхідні послуги кол-центру та актуалізація бази даних, довіртеся нашій експертизі. Залиште заявку, і наші експерти зв'яжуться з вами, щоб запропонувати найкраще рішення для вашого бізнесу.

Залишити заявку
x102

Аналітична функція: актуалізація бази клієнтів – запорука правильного аналізу

Аналіз клієнтської бази дозволяє покращити якість обслуговування, прогнозувати продукти та поведінку клієнтів, розробляти ефективні стратегії. Оновлення баз дозволяє збирати дані, які використовують для аналітики маркетологи, відділи продажів, логісти.

  1. МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ

Щоб гарантовано мати продажі, необхідно працювати виключно з цільовою аудиторією. Її аналіз дозволяє переконатися в тому, що компанія спрямовує зусилля дійсно на зацікавлених користувачів.

В іншому випадку ви ризикуєте втратити час і гроші на неефективні дзвінки. Такий аналіз слід проводити на регулярній основі, оскільки ринок, переваги та особливості споживачів можуть змінюватися.

  1. АНАЛІЗ ВІДТОКУ КЛІЄНТІВ

Завдяки аналізу відтоку ви можете дізнатися причини втрати клієнта. Їх може бути безліч – від зміни місця проживання до поганого обслуговування. За допомогою методу оцінки можна проаналізувати ситуацію та причини, щоб спробувати повернути клієнтів або виключити їх з актуальної бази.

  1. ЛОГІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ МАРШРУТІВ

Основним завданням логістики є мінімізація витрат на доставку та оптимізація маршрутів. Для цього потрібно систематично контролювати та аналізувати даний процес. Тут неможливо обійтися без актуальних даних клієнтів.

Також це дає змогу зменшити кількість повернень. Наявність інформації про зручний час отримання вантажу та достовірної адреси доставки дозволяють знизити до мінімуму відсоток зворотних пересилок. З АКБ логісти отримують повну картину і якісно виконують свою роботу, успішно вирішуючи бізнес-завдання компанії.

img

Отримайте персоналізовану підтримку

Якщо вам необхідні послуги кол-центру та актуалізація бази даних, довіртеся нашій експертизі. Залиште заявку, і наші експерти зв'яжуться з вами, щоб запропонувати найкраще рішення для вашого бізнесу.

Залишити заявку
x102

Варіанти ефективної актуалізації контактних даних клієнтів

У певний момент перед компаніями, які бажають регулярно актуалізувати базу даних, постає питання – покладатися на власні сили чи скористатись послугами аутсорсингового колл-центру? Раціональність рішення залежить від кількості контактів клієнтської бази.

  1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ВЛАСНИМИ СИЛАМИ КОМПАНІЇ

Даний варіант буде раціональним виключно для невеликих клієнтських баз. Справа в тому, що процес актуалізації займає багато часу та відволікає співробітників від прямих обов’язків. Якщо масиви даних дуже великі, то замість економії ви отримаєте зниження ефективності роботи працівників та неякісне виконання ними своїх обов’язків.

  1. ВИКОРИСТАННЯ АУТСОРСИНГ-ПОСЛУГ CALL-ЦЕНТРУ

Якщо у вас велика клієнтська база, краще звернутися до професійного кол-центру.

Переваги аутсорсингового колл-центру:

  • економія часу та ресурсів: Не потрібно купувати додаткове обладнання та створювати нові робочі місця.
  • ефективність: Ви отримуєте компетентний персонал та можливість контролю якості.
  • оперативність: Великий штат співробітників працює 24/7/365.
  • омніканальність: Компанія отримує покриття у всіх каналах комунікації та сучасне обладнання.
  • безпека: База даних повністю захищена від третіх осіб. Це передбачено договором.

Підсумок

Актуалізація бази клієнтів вирішує безліч бізнес-завдань. Допомагає збільшити рівень продажів, лояльність, знизити витрати на рекламні активності, логістику та багато іншого.
Вибирайте найбільш зручний спосіб АКБ, щоб збільшити результативність вашого підприємства і, як сказав Натан Ротшильд, «володійте світом».

    Залишити заявку


    Електронна пошта

    [email protected]