Магія експертної підтримки вашого контакт-центру

eCаll - це міжнародний аутсорсинговий колл-центр. Ми маємо 15-річну експертизу у наданні послуг з обробки вхідних викликів та здійсненню продажів.

img

eCall це

  • icon
    15

    років стабільної роботи

  • icon
    900

    багатомовних операторів

  • icon
    150

    задоволених клієнтів

  • icon
    250 тис

    дзвінків в день

Детальніше про компанію arrow
  • Service Level
    png
    80/20
  • Call Abandonment Rate
    png
    95%
  • Average Handle Time
    png
    2 хвилини
  • Продажі по теплій базі
    png
    від 15 до 30%
  • Продажі по холодній базі
    png
    від 3 до 5%

Надійний партнер

900 наших професійних операторів і більше ніж 100 чоловік операційної команди забезпечує виконання якісних показників КЦ

Як ми працюємо

Ми створюємо якісну комунікацію з Вашими клієнтами за рахунок досконального опрацювання кожного процесу в ланцюжку завдань по запуску проекту:

icon
arrow
Погодження плану проекту
  • Погодження плану проекту
  • Отримання даних від замовника
  • Погодження схем включення та параметрів тонкої настройки для телефонного трафіку та корпоративної мережі замовника
  • Інтерфейси та права доступу до баз даних
icon
arrow
Технічна настройка
  • Розробка програмного забезпечення для проекту
  • Погодження форм звітів з продажу, впровадження та тестування
  • Конфігурація обладнання для взаємодії Еколл та замовника через Інтернет
icon
arrow
Підбір та навчання персоналу
  • Підбір персоналу
  • Проведення базового навчання для операторів, супервізорів, фахівців контролю якості (інформація про компанії-замовника, спеціальні знання по продуктах та процесам)
  • Перевірка ефективності навчання
icon
arrow
Запуск проекту
  • Щоденний контроль та зріз показників проекту, коригування процесів та узгодження їх з Клієнтом

Низькі продажі колл центру?

Найчастіше власники бізнесу стикаються з проблемою, коли витратили багато грошей на маркетинг а вихлоп з продажів низький.

Чому так відбувається?

Клієнт як гарячий пиріжок, його потрібно брати тепленьким. Якщо ваш колл центр не встиг взяти трубку протягом 20 секунд – клієнт не чекатиме.

Що робити?

Організувати роботу таким чином, щоб приймати 100% дзвінків за перші 20 секунд. У той же час потрібно підтримувати високу якість обслуговування.

Оптимальне рішення для цих цілей – аутсорсинг.

Кейси

Унікальність сервісу Еколл полягає у високому професіоналізмі підготовки та запуску проекту, які дають відчуття клієнтам наших Замовників, що вони спілкуються з експертами вузької спеціалізації.

Всі кейсиarrow

Чому нас вибирають

Якість

підтвердженням якості є високі показники згідно оцінки наших клієнтів по C-Sat та QLK.

Багатомовність

Оператори eCall володіють російською, українською, англійською, німецькою, французькою, італійською мовами.

image

Оперативність

Запуск проекту від 1 тижня до 2, продуктивність по розширенню 30 операторів за 2 тижні

image

Звітність

Звіти згідно вимог замовника онлайн статистика за всіма показниками в онлайн режимі в розрізі всіх показників.

image

Що про нас говорять клієнти?

icon

За 5 років співробітництва Ecall зарекомендував себе як професійний та надійний партнер, відмінною рисою роботи є оперативність та висока організованість співробітників компанії, готовність реагувати на обставини. Хотіла б відзначити високий потенціал компанії яка націлена на результат, та на подальший успішний розвиток.

Марина Пушкіна, Директор з клієнтського сервісу, Логістичної компанії СДЕК
icon

Більше 5 років працюю з Еколл відмінні фахівці в області холодних продажів, здатні вести великі маркетингові проекти, швидко реагувати на проектні зміни, а також продажні тенденції.

Керівник відділу телемаркетингу, Імператорський монетний двір, Тетяна Циммерман
icon

Працюю з ecall вже дуже давно працювали та працюємо разом по більш ніж 5 проектам на самому початку роботи проекту запускала відразу на кілька різних call-центрів, щоб бути впевненим у достовірності результатів тестів. Згодом зрозуміла, що саме хлопці з Еколл дають найкращі результати, тому при розрахунку бізнес-моделі, того чи іншого проекту впевнено довіряю саме їм та вже не витрачаю час на інші майданчики. Як людина довгий час займався побудовою та розвитком call-центрів я добре розумію як повинна бути організована робота скільки це коштує та де можна заощадити, тому відвідую особисто всі колл-центри з якими збираюся працювати.

Незалежний консультант, Марія Тріполітова
icon

Наша компанія дякує контакт центру Еколл за здійснювану роботу в області телемаркетингу. За результатами нашої спільної роботи, хочеться відзначити організованість та старанність команди, глибокий професіоналізм та чуйність колег. Роботу в такий складний період проводити якісно під силу тільки сильній команді, такий як колектив колл центру Еколл. За час нашої співпраці при призначенні будь-якої задачі, робота завжди виконувалися в строк та якісно. Особливо хочу відзначити професіоналізм проектного менеджера та супервізора. Колеги завжди готові до нових завдань та з задоволенням їх виконують. Під чуйним керівництвом операційного директора на наших очах проект піднявся на нові висоти. Якісна робота з операторами, багато годин переговорів із замовником в пошуках вирішення поставленого завдання дали свої плоди. В цілому проект набирає обертів завдяки зусиллям групи професіоналів, керівників нашого проекту. Безумовно хочу виділити роботу комерційного директору якій висловляю окрему подяку за особисту участь у переговорах та вирішенні дуже багатьох гострих питань. У зв'язку з цим ми можемо рекомендувати Ecall як відмінних фахівців в області телемаркетингу які гарантують своїм клієнтам високу результативність, а також використання контакт центру як ефективного маркетингового інструменту.

Ганна Мананнікова, Керівник департаменту по роботі з клієнтами, Дайджест Директ

Тарифні плани

icon
Стандарт
  • icon
    від 0 до 1500 дзвінків
  • icon
    набір операторів, навчання, тестування,
  • icon
    налаштування технічної частини: телефонія, СРМ
  • icon
    керівник проектів, звітність, статистика

9 000 грн

icon
Оптимальний
  • icon
    від 1500 до 3000 дзвінків
  • icon
    набір операторів, навчання, тестування,
  • icon
    налаштування технічної частини: телефонія, СРМ
  • icon
    керівник проектів, звітність, статистика

17 000 грн

15 000 грн

icon
Преміум
  • icon
    від 1500 до 3000 дзвінків
  • icon
    набір операторів, навчання, тестування
  • icon
    налаштування технічної частини: телефонія, СРМ
  • icon
    керівник проектів, звітність, статистика

25 000 грн

Наші клієнти

Відправити заявку

Результати роботи з перших днів