Вихідні дзвінкі

ВИХІДНІ ДЗВІНКИ - потужний інструмент для масової комунікації з існуючими клієнтами, а також для залучення нових. Метою вихідних дзвінків є продажу або просування товарів і послуг, а також аналітичні дослідження.

  • Рівень додзвону
    png
    60% та вище
  • % Результативних контактів від закритої бази
    png
    20% та вище
  • Запис розмов
    png
    100%
  • QLN
    png
    95%
  • 1

    Телемаркетинг

    Высока конверсія з продажу:

    Cross sale - від 15 до 30%

    Up sale - від 20 до 40%

    Cold sale - від 3 до 5%

    Можливість оплати за результат

    Телемаркетинг - це відмінний спосіб збільшення продажів за допомогою best prаctice, технологій продажів, які використовуються в роботі колл центру. Наші менеджери з продажу майстерно формують поняття про Ваші товари і послуги, провокують і актуалізують інтерес вашої клієнтської бази, підвищують рівень впізнаваності бренду.

    Послуга телемаркетинг користується популярністю в багатьох країнах світу вже понад 40 років.

    Для забезпечення даної послуги:

    - ми підберемо дослідну групу операторів, які вже зарекомендували себе.

    - розробимо програму навчання і скрипти

    - зробимо технічні налаштування - створимо форми звітів спираючись на вимоги Замовника.

    Що в результаті отримує клієнт?

    чітке визначення цільової аудиторії, в результаті ви будете розуміти хто є портретом Вашої цільової аудиторії?

    робота з великою кількістю потенційних клієнтів за короткий час збільшення клієнтської бази, використовуючи сервіс "холодні дзвінки"

    постійний контроль за процесом продажів ваш відділ продажів буде сфокусований на укладанні угод - попередній прозвон виконує центр телемаркетингу

    виконання плану з продажу

  • 2

    Лидогенерація

    Висока конверсія по конвертації лідів в продажу - від 30% і вище

    Оператори з навичками продажів

    Власна СРМ система, гнучка інтеграція з системою Замовника

    Лідогенерація- це отримання лідов з оплатою за результат.

    Лід - це заявка від клієнта, яка була отримана в результаті прозвона колл-центром холодної або теплої бази. Правильно побудована робота залучення лідов - важлива умова для наповнення воронки продажів і успішної діяльності будь-якого бізнесу. Але клієнти не беруться з нізвідки, процес перетворення контакт в лід - це ціла наука, і точкою відліку є сегментація лідів:

    "Холодний" лід (prospect lead) - це людина / компанія, контакти якого у вас є, але у якого ще не сформована потреба в ваші товари або послуги; більш того, він може взагалі не знати про вас і, відповідно, бажання купувати у вас щось у нього теж немає.

    "Теплий" лід (marketing qualified lead) вже щось знає про вас, ваші товари / послуги (наприклад, завдяки рекламі або особистій зустрічі). Також він більш-менш розуміє, що саме йому потрібно, і вибирає між постачальниками.

    "Гарячий" лід (sales qualified) готовий купувати, і купувати у вас (наприклад, підписав договір про наміри, вніс завдаток).

    Як це працює?

    Щоб коректно і вигідно для Вас встановити ціну за лід, ми проводимо тестові дзвінки на погодинній або щохвилинній оплаті.

    Виявляємо ефективність роботи по вашій базі, розраховуємо ціну за конверсію (лід) і встановлюємо вартість для майбутньої кампанії з Лідогеніраціі.

    Переваги послуги:

    Ви сплачуєте тільки за потенційних клієнтів

    Робота на результат

    Оптимальна вартість ліда (і її оптимізація)

  • 3

    Анкетування

    100% інтерв'ю підтверджені записами дзвінків

    Власна програма по квотуванню

    Чітке дотримання скрипту

    Опитування респондентів з метою заповнення стандартного опитування-листа, спрямованого на вивчення думки споживачів про компанію, товар / послугу. Збір інформації про задоволеність замовника (див CSAT, Customer Satisfaction), який відображає якість роботи окремих служб. Обслуговуємо польовий етап CATI дослідження будь-якої складності і квот.

    Дослідження певного сегмента ринку передбачає проведення різного роду опитувань по телефону (анкетування по телефону). Дані соціологічного опитування допомагають виявити споживчий попит, краще зрозуміти свого потенційного клієнта. Телефонний анкетування дозволить зробити бізнес ефективніше!

    Для контакт центру необхідний набір певних якостей для того, щоб ефективно провести маркетингове дослідження в стислі терміни.

    Колл-центр Еколл володіє ресурсами для проведення телефонних опитувань на високому рівні, при цьому дотримуючись мінімальні терміни по реалізації.

    900 операторів, які розташовані в 6 містах України

    Технічна інфраструктура побудована на базі Сisco IPCC

    Власний тренінговий центр і служба контролю якості

    Напрацьовані методики проведення досліджень.

    Є певні особливості в тому, щоб проводити опитування. Вони полягають в утриманні уваги абонента, в той час як розмова може тривати від 10 і вище хвилин.

    У практиці роботи з опитуваннями ми вибудували певний алгоритм, який допомагає впорається з цим завданням. Як правило ми робимо невелике тестування, буквально на 10-20 дзвінків, яке допомагає виробити підхід саме для цієї аудиторії і прописати методологію.

    Після проведення дослідження ми надаємо нашим клієнтам всі отримані результати, приводять до єдиного формату зібрані дані і відправляємо клієнту.

    Для забезпечення даної послуги:

    - ми підберемо групу інтерв'юерів

    - підберемо базу відповідно до портрета цільової аудиторії

    - розробимо методологію опитування і форму звіту

    Що в результаті отримає клієнт?

    • Професійна розробка загальної концепції та формату дослідження.

    • Наявність фахівців, які забезпечать професійний рівень організації маркетингового дослідження по телефону

    • Можливість відстежувати результати телефонного анкетування (опитування) в режимі реального часу, з можливістю оперативного внесення коригувань

    • Наявність достатньої технічної бази та програмного забезпечення, які можуть забезпечити можливість ефективної роботи в досить високому темпі і гарантувати безперебійність роботи, а також можливість інтеграції з ПО замовника.

    • Можливість запису діалогів.

    • Можливість зробити зрізи по будь-яким параметром, щоб визначити які з застосовуваних в ході опитування методик є найбільш дієвими.

    • Звіт про анкетуванні телефоном (опитуванням), який допоможе скоректировать опитування і виявити можливі недоліки в майбутніх дослідженнях.

    • Визначити ключові напрямки, які дозволяють вийти на новий рівень розвитку компанії.

    • Виявити сильні сторони конкурентів і проаналізувати їх роботу.

    • Визначити ефективність рекламних кампаній та акцій.

  • 4

    Підтримка чата

    Багатомовна підтримка чату в режимі 24/7

    Розробка чатів під ключ

    Кожен оператор працює з 7 чатами одночасно

    Як показують реалії сучасного бізнесу цілодобовий сервіс спілкування з клієнтами в форматі онлайн-чату, сьогодні критично важливий для бізнесу, в якому заявки надходять через різні канали.

    Онлайн-чат з консультантами: кому і навіщо?

    Наявність Онлайн-чату з консультантом стало практично обов'язковим для будь-якого інтернет-магазину або сайту, що пропонує послуги.

    Онлайн-консультант миттєво відповість на всі питання Ваших клієнтів, позбавивши їх від необхідності чекати відповіді по e-mail або здійснювати дзвінки.

    Таким чином Ви підвищите лояльність користувачів до Вашої компанії, збільшите конверсію, і Ваші доходи помітно виростуть.

    Компанія Еколл вже має необхідні ресурси для того, щоб забезпечити якісну підтримку чату:

    900 операторів, які розташовані в 6 містах України

    Технічна інфраструктура побудована на базі Сisco IPCC

    Власний тренінговий центр і служба контролю якості

    Напрацьовані методики спілкування з клієнтами

Відправити заявку

Результати роботи з перших днів

Як ми працюємо

Ми створюємо якісну комунікацію з Вашими клієнтами за рахунок досконального опрацювання кожного процесу в ланцюжку завдань по запуску проекту:

icon
arrow
Погодження плану проекту
  • Погодження плану проекту
  • Отримання даних від замовника
  • Погодження схем включення та параметрів тонкої настройки для телефонного трафіку та корпоративної мережі замовника
  • Інтерфейси та права доступу до баз даних
icon
arrow
Технічна настройка
  • Розробка програмного забезпечення для проекту
  • Погодження форм звітів з продажу, впровадження та тестування
  • Конфігурація обладнання для взаємодії Еколл та замовника через Інтернет
icon
arrow
Підбір та навчання персоналу
  • Підбір персоналу
  • Проведення базового навчання для операторів, супервізорів, фахівців контролю якості (інформація про компанії-замовника, спеціальні знання по продуктах та процесам)
  • Перевірка ефективності навчання
icon
arrow
Запуск проекту
  • Щоденний контроль та зріз показників проекту, коригування процесів та узгодження їх з Клієнтом

Кейси

Унікальність сервісу Еколл полягає у високому професіоналізмі підготовки та запуску проекту, які дають відчуття клієнтам наших Замовників, що вони спілкуються з експертами вузької спеціалізації.

Всі кейсиarrow

Тарифні плани

icon
Стандарт
  • icon
    від 0 до 1500 дзвінків
  • icon
    набір операторів, навчання, тестування,
  • icon
    налаштування технічної частини: телефонія, СРМ
  • icon
    керівник проектів, звітність, статистика

9 000 грн

icon
Оптимальний
  • icon
    від 1500 до 3000 дзвінків
  • icon
    набір операторів, навчання, тестування,
  • icon
    налаштування технічної частини: телефонія, СРМ
  • icon
    керівник проектів, звітність, статистика

17 000 грн

15 000 грн

icon
Преміум
  • icon
    від 1500 до 3000 дзвінків
  • icon
    набір операторів, навчання, тестування
  • icon
    налаштування технічної частини: телефонія, СРМ
  • icon
    керівник проектів, звітність, статистика

25 000 грн

Наші клієнти

Відправити заявку

Результати роботи з перших днів