Вхідні дзвінки

Ми створюємо особисті комунікації з багатомовною аудиторією по всьому світу. На сьогоднішній день більше ніж 900 операторів успішно обробляють дзвінки на українській, російській, англійській, німецькій, арабській, іспанській, польській та інших мовах світу.

  • Service Level
    png
    80/20
  • Call Abandonment Rate
    png
    95%
  • Customer Satisfaction Score
    png
    85%
  • QLN
    png
    95%
  • 1

    Гаряча лінія

    Прийом дзвінків в форматі 24/7

    99% прийнятих дзвінків

    Висока якість розмов

    Виконання ключових показників якості роботи: Service level - 80/20, CAR-95%, С-sat - 85%, QLN - 95%

    100% запис розмов

    Послуга гаряча лінія користується високим попитом серед банків, супермаркетів, страхових компаній, медичних установ, рекламних компаній

    Компанії організовують сервіс для того, щоб оперативно реагувати на гарячі запити клієнтів. Такі компанії можуть бути як тимчасового формату за типом підтримка рекламної акції, так і постійного, гаряча лінія для споживачів мережі супермаркетів.

    Абоненти, що дзвонять на номер гарячої телефонної лінії, отримують кваліфіковані відповіді на питання, що цікавлять, силами операторів контакт-центру eCall.

    Зазвичай сервіс має номер, що починається з 0-800, він легкий в запам'ятовуванні і швидкий в наборі. Ми забезпечуємо таким номером наших клієнтів, при необхідності.

    Оператори колл-центру eCall зможуть грамотно і ефективно обробляти від абонентів дзвінки, оперативно здійснювати підтримку по телефону. Скільки б дзвінків не надходило на лінію, кожен з них обробляється і не залишається без відповіді.

    Контакт центр eCall виступає експертом в наступних питаннях:

    - здійснення прийому вхідних дзвінків / звернень від потенційних і існуючих клієнтів компанії (телефон, електронна пошта, месенджери.);

    - надання консультацій клієнтам згідно вимог від наших Замовників.

    - інформування про акції та спец-пропозиції;

    - виконанні фіксації даних по потенційним клієнтам;

    - відправлення e-mail від імені наших Замовників;

    - здійснення передачі інформації по окремим завданням наших клієнтів

    Телефонна підтримка по hot line має невисоку, адекватну вартість, дозволяє підтримувати тісний телефонний зв'язок з клієнтами, бути відкритими до купівельної аудиторії, розширювати зону інформаційного впливу.

  • 2

    Служба заказів

    30% продажів на вхідні дзвінки

    Прийом дзвінків в форматі 24/7

    Звітність в будь-якому форматі, згідно вимог клієнта

    99% прийнятих дзвінків

    Якщо Ваш бізнес має на увазі роботу з замовленнями клієнтів, зокрема доставка товарів на будинок, торгову точку, по телефону або через Інтернет - то Вам необхідно організувати контакт центр, в якому побудувати службу прийому замовлень.

    Для забезпечення даної послуги:

    Наші оператори з досвідом продажів на вхідні дзвінки забезпечать зростання показника Up-sale, нададуть якісну консультацію, зафіксують звернення.

    Ваші клієнти зможуть замовити товар / послугу Вашої компанії не тільки за допомогою телефонного зв'язку, а й за допомогою SMS, електронної пошти.

    Вся інформація про запити клієнтів буде оперативно передаватися Вам, крім цього:

    наші оператори забезпечать виконання показника за кількістю замовлень/год.

    - організуємо технічну підтримку 24/7

    - організуємо обробку 100% замовлень.

  • 3

    Інформаційна лінія

    Виконання ключових показників якості роботи: Service level - 80/20, CAR-95%, С-sat - 85%, QLN - 95%

    Прийом дзвінків в форматі 24/7

    99% прийнятих дзвінків

    Звітність в будь-якому форматі

    100% запис розмов

    Ми живемо в світ технологій, коли по телефону можна замовити практично все, починаючи від піци закінчуючи крупно габаритних товаром.

    Але для того, щоб забезпечити чарівництво для своїх клієнтів, яке полягатиме в тому, що респондент буде відчувати повне розуміння, вгадування його потреб, привітність і доброзичливість важливо організувати якісну зустріч питання клієнта контакт-центром.

    Контакт центр eCall може виступати експертом в наступних питаннях:

    - здійснення прийому вхідних дзвінків / звернень від потенційних і існуючих клієнтів компанії (телефон, електронна пошта, месенджери.);

    - надання консультацій клієнтам згідно вимог від наших Замовників.

    - інформування про акції та спец-пропозиції;

    - виконанні фіксації даних по потенційним клієнтам;

    - відправлення e-mail від імені наших Замовників;

    - здійснення передачі інформації по окремим завданням наших клієнтів.

  • 4

    Технічна підримка

    технічна підтримка 24/7

    звітність в будь-якому форматі згідно вимог Вашого бізнесу

    професійні оператори

    якісна операційна команда

    Для забезпечення даної послуги:

    - Наші оператори з досвідом технічної підтримки під час вступу заявки обов'язково реєструє її, що є єдиною точкою входу для спілкування всіх користувачів з вашими технічними фахівцями.

    - круглосуточный мониторинг и техническая поддержка пользователей;

    - цілодобово-працюючі «інформаційні служби» або Help Desk / Service Desk;

    - всі вхідні звернення фіксуються в базу, що дозволяє відстежити кожну заявку на предмет задоволеності і часу вирішення проблеми.

    В результаті роботи Ви отримаєте: звітність в будь-якому форматі згідно вимог Вашого бізнесу; виконання якісних показників колл центру: Service level - 80/20, CAR-95%, С-sat - 85%, QLN - 95% 100% запис розмов.

Відправити заявку

Результати роботи з перших днів

Як ми працюємо

Ми створюємо якісну комунікацію з Вашими клієнтами за рахунок досконального опрацювання кожного процесу в ланцюжку завдань по запуску проекту:

icon
arrow
Погодження плану проекту
  • Погодження плану проекту
  • Отримання даних від замовника
  • Погодження схем включення та параметрів тонкої настройки для телефонного трафіку та корпоративної мережі замовника
  • Інтерфейси та права доступу до баз даних
icon
arrow
Технічна настройка
  • Розробка програмного забезпечення для проекту
  • Погодження форм звітів з продажу, впровадження та тестування
  • Конфігурація обладнання для взаємодії Еколл та замовника через Інтернет
icon
arrow
Підбір та навчання персоналу
  • Підбір персоналу
  • Проведення базового навчання для операторів, супервізорів, фахівців контролю якості (інформація про компанії-замовника, спеціальні знання по продуктах та процесам)
  • Перевірка ефективності навчання
icon
arrow
Запуск проекту
  • Щоденний контроль та зріз показників проекту, коригування процесів та узгодження їх з Клієнтом

Кейси

Унікальність сервісу Еколл полягає у високому професіоналізмі підготовки та запуску проекту, які дають відчуття клієнтам наших Замовників, що вони спілкуються з експертами вузької спеціалізації.

Всі кейсиarrow

Тарифні плани

icon
Стандарт
  • icon
    від 0 до 1500 дзвінків
  • icon
    набір операторів, навчання, тестування,
  • icon
    налаштування технічної частини: телефонія, СРМ
  • icon
    керівник проектів, звітність, статистика

9 000 грн

icon
Оптимальний
  • icon
    від 1500 до 3000 дзвінків
  • icon
    набір операторів, навчання, тестування,
  • icon
    налаштування технічної частини: телефонія, СРМ
  • icon
    керівник проектів, звітність, статистика

17 000 грн

15 000 грн

icon
Преміум
  • icon
    від 1500 до 3000 дзвінків
  • icon
    набір операторів, навчання, тестування
  • icon
    налаштування технічної частини: телефонія, СРМ
  • icon
    керівник проектів, звітність, статистика

25 000 грн

Наші клієнти

Відправити заявку

Результати роботи з перших днів