Колл центр для турагенства

Як відомо, туристична діяльність носить сезонний характер, що має під собою впливовий бюджет для досягнення мети - забезпечення 100% прийому вхідних дзвінків від клієнтів.

icon
  • 1

    Проблема

    Вважається, що туристичний бізнес почався в середині ХIХ століття з поїздки організованої баптистських священиком Томасом Куком для своєї пастви залізницею до сусіднього міста. Основоположник туризму зібрав групу людей, об’єднаних однією метою, подбав про квитки, забезпечив житло, харчування і розважальну програму. З тих пір, по суті, мало що змінилося – перед сучасними послідовниками підприємливого англійця стоять ті ж завдання: знайти зацікавлених клієнтів, розробити привабливі туристичні продукти, врахувати всі потреби цільової аудиторії.

    Однак в умовах жорсткої конкуренції в сьогоднішньому туристичному бізнесі для досягнення успіху треба бути кращим – боротися за кожного клієнта, ретельно вивчати його переваги, а головне бути завжди на зв’язку.   Як відомо, туристична діяльність носить сезонний характер, що має на увазі під собою значний бюджет для досягнення мети – забезпечення 100% прийому вхідних дзвінків від клієнтів.

    Звичайно цей факт, не може не засмучувати власників турагентств, які змушені платити за порожні робочі місця (наприклад, коли співробітники хворіють) тримати over staff навіть в моменти простоїв, щоб перед початком сезону зберегти професійну команду, боротися з плинністю кадрів. У сукупності всі ці фактори призводять до упущеної вигоди та втрати фокусу бізнесу, замість того, щоб зосередитися на ключовому аспекті – надання оптимальних цін, розширення лінійки готелів, поліпшення юзабіліті, собственик бізнесу вирішують безлічі завдань пов’язаних із забезпеченням безперебійної роботи колл-центру.

  • 2

    Рішення

    Але на даний момент є ліки від цієї проблеми це аутсорсинг. Вибір ідеального партнера для кожного конкретного турагенства – індивідуальна задача, і немає єдиного алгоритму в його пошуку і використанні його ресурсів найбільш оптимально.

    Але очевидно, що скористатися аутсорсингом вигідніше, якщо планується невелике завантаження центру (кілька операторів), вирішуються разові або періодичні завдання і, головне, немає коштів, часу і фахівців для створення власного call-центру. Якщо ж компанія планує вирішувати за допомогою call-центру постійні завдання, потребує, принаймні, декілька десятків, а то і сотень операторів, готова виділяти кошти, людей і час – розумніше зробити комбінований підхід, при якому частина завдань лягає на власний call -центр, а частина – на аутсорсинговий.

    Які завдання може ефективно вирішувати колл центр eCall?

    • консультація клієнтів з акцентом на продаж послуг
    • організація холодних дзвінків
    • пошук клієнтів, зацікавлених у купівлі послуг
    • актуалізація бази, збір і обробка статистичних даних
    • систематизація інформації про клієнтів наданих їм послуги
    • робота зі скаргами
    • підготовка звітів

  • 3

    Результат

    Як наслідок компанія отримає наступну вигоду:

    • Розвантаження власного колл центру шляхом переадресації дзвінків в КЦ eCall
    • Оптимізація роботи телефонних ліній,
    • Спрощення процесу складання графіків для персоналу
    • Зростання лояльності клієнтів завдяки скороченню часу очікування на лінії зростання прибутку за рахунок скорочення витрат на персонал, оренду, оснащення
    • Збільшення кількості продажів послуг, за рахунок своєчасної та якісної роботи з базою клієнтів
    • Підвищення рейтингу щодо конкурентів

Other cases

Відправити заявку

Результати роботи з перших днів