Колл центр для телемагазину

Телемагазин або магазин на дивані для окремих категорій покупців залишається улюбленим і зручним способом оформлення замовлення, не виходячи з дому.

icon
  • 1

    Проблема

    Телемагазин або магазин на дивані для окремих категорій покупців залишається улюбленим і зручним способом оформлення замовлення, не виходячи з дому.

    Ортопедичні матраци, освіжувачі повітря, ювелірна продукція, побутова техніка та інші товари все що ефективно рекламуються, або на окремих телеканалах, або в ефірі популярних телеканалів в окреме ефірний час. І від того, наскільки оперативно і професійно працює колл центр залежить рівень прибутку всього бізнесу. Закономірність надходження вхідних дзвінків в телемагазин є найбільш волантільною в порівнянні з іншими сферами бізнесу.

    Відразу після виходу реклами продукту на ТБ телефони розриваються, і кожен дзвінок коштує великих грошей, так як реклама на ТБ є найдорожчою. Продуктивний колл центр для телемагазину, який зуміє ефективно впоратися з навантаженням, є не просто основою, а сутністю самого бізнесу. Особливість сфери телемагазинів диктує умови, які можуть збити з пантелику будь-якого керівника, так як пік після реклами може тривати всього 2 години на день і на цей період може бути необхідно одночасно 40 операторів, тоді незмінно стане питання як по законодавству оформити людину на 2 години?

    Яку зарплатню йому запропонувати? Чи варто утримувати та обслуговувати ці 40 місць, які працюють тільки 2 години в день?

    Відповідь проста, звичайно ні. У зв’язку з тим, що ринок вже давно вирішив цю головний біль і пропонує рішення – аутсорсинг.

  • 2

    Рішення

    Але очевидно, що скористатися аутсорсингом вигідніше, якщо планується невелике завантаження центру (кілька операторів), вирішуються разові або періодичні завдання і, головне, немає коштів, часу і фахівців для створення власного call-центру. Якщо ж компанія планує вирішувати за допомогою call-центру постійні завдання, потребує, принаймні, в декількох десятках, а то і сотень операторів, готовий виділяти кошти, людей і час – розумніше зробити комбінований підхід, при якому частина завдань лягає на власний call -центр, а частина – на аутсорсинговий.

    Які завдання може ефективно вирішувати колл центр eCall?

    • консультація клієнтів з акцентом на продаж послуг
    • організація холодних дзвінків
    • пошук клієнтів, зацікавлених у купівлі послуг
    • актуалізація бази, збір і обробка статистичних даних
    • систематизація інформації про клієнтів наданих їм послуги
    • робота зі скаргами
    • підготовка звітів
  • 3

    Результат

    Як наслідок компанія отримає наступну вигоду:

    • Розвантаження власного колл центру шляхом переадресації дзвінків в КЦ eCall
    • Оптимізація роботи телефонних ліній,
    • Спрощення процесу складання графіків для персоналу
    • Зростання лояльності клієнтів завдяки скороченню часу очікування на лінії зростання прибутку за рахунок скорочення витрат на персонал, оренду, оснащення
    • Збільшення кількості продажів послуг, за рахунок своєчасної та якісної роботи з базою клієнтів
    • Підвищення рейтингу щодо конкурентів

Other cases

Відправити заявку

Результати роботи з перших днів