Колл центр для телекомунікаційної компанії

У сучасних умовах ведення бізнесу все більш важливим стає якість обслуговування замовників для телекомунікаційних компаній

icon
  • 1

    Проблема

    Провайдери послуг мережі Інтернет, глибоко проникли в наше життя і якщо так сталося, що виникають перебої в мережі – це буквально вводить в ступор користувачів.

    Але від технічних неполадок ніхто не застрахований, і рятувальним кругом в складних ситуаціях може виступити професійний колл-центр, який вислухає, грамотно зафіксує звернення, посприяє у вирішенні питання.

    Організувати власний колл-центр – рішення далеко не завжди доцільне в фінансовому плані. Це підбір персоналу, його навчання, зарплати, податки, соціальні внески. Крім того, необхідно шукати відповідне приміщення і купувати дороге обладнання.

    Але якщо так сталося, що компанія інвестувала у власний колл-центр, то рано чи пізно вона все одно зіткнеться з піковими навантаженнями, з причини того, що користувачі частіше дзвонять у позаробочий час та вихідні дні.

    І перед власниками виникає дилема, чи варто виділяти додатковий бюджет на overstaff, розширення робочих місць, залучення адміністративного персоналу? Або є варіант, який допоможе скоротити витрати?

    Кращим рішенням для організації підтримки дзвінків в пікові години є аутсорсинг колл-центру.

  • 2

    Рішення

    Але очевидно, що скористатися аутсорсингом вигідніше, якщо планується невелике завантаження центру (кілька операторів), вирішуються разові або періодичні завдання і, головне, немає коштів, часу і фахівців для створення власного call-центру. Якщо ж компанія планує вирішувати за допомогою call-центру постійні завдання, потребує, принаймні, декілька десятків, а то і сотень операторів, готова виділяти кошти, людей і час – розумніше зробити комбінований підхід, при якому частина завдань лягає на власний call -центр, а частина – на аутсорсинговий.

    Які завдання може ефективно вирішувати колл центр Еколл?

    • технічна підтримка вхідних звернень клієнтів інтернет-провайдера
    • консультація клієнтів з акцентом на продаж послуг
    • організація холодних дзвінків
    • пошук клієнтів, зацікавлених в підключенні послуг інтернет від Компанії-провайдера
    • актуалізація бази, збір і обробка статистичних даних
    • систематизація інформації про клієнтів наданих їм послуги
    • робота зі скаргами
    • підготовка звітів
  • 3

    Результат

    Як наслідок інтернет-провайдер отримає наступну вигоду:

    • Розвантаження власного колл центру шляхом переадресації дзвінків в КЦ Еколл
    • Оптимізація роботи телефонних ліній, спрощення процесу складання графіків для персоналу.
    • Зростання лояльності клієнтів завдяки скороченню часу очікування на лінії зростання прибутку за рахунок скорочення витрат на персонал, оренду, оснащення
    • Збільшення кількості продажів послуг, за рахунок своєчасної та якісної роботи з базою клієнтів
    • Підвищення рейтингу щодо конкурентів

Other cases

Відправити заявку

Результати роботи з перших днів