Школа

У сучасному світі можна навчитися практично всьому в будь-якому віці. Будь-то англійська мова або курси з розробки програмного забеспечення

icon
  • 1

    Проблема

    Для залучення клієнтів школи використовують інструмент маркетингу – телемаркетинг. Для цього маркетологи описують портрет ЦА – вік, місце проживання, дохід. Розробляють спеціальну пропозицію, скрипт розмови і вперед за клієнтами. Для цих цілей необхідно створювати свій колл-центр з акцентом на продаж, а можна зробити простіше і передати послугу на аутсорс.

  • 2

    Рішення

    Які задачі ефективно вирішує контакт центр eCall?

    • консультація клієнтів з акцентом на продаж послуг
    • організація холодних дзвінків
    • пошук клієнтів, зацікавлених у купівлі послуг
    • актуалізація бази, збір і обробка статистичних даних
    • систематизація інформації про клієнтів наданих їм послуги
    • робота зі скаргами
    • підготовка звітів
  • 3

    Результат

    Як наслідок компанія отримає наступну вигоду:

    • Зростання продажів
    • Розвантаження власного колл центру шляхом переадресації дзвінків в КЦ eCall
    • Оптимізація роботи телефонних ліній,
    • Спрощення процесу складання графіків для персоналу.
    • Зростання лояльності клієнтів завдяки скороченню часу очікування на лінії зростання прибутку за рахунок скорочення витрат на персонал, оренду, оснащення
    • Збільшення кількості продажів послуг, за рахунок своєчасної та якісної роботи з базою клієнтів
    • Підвищення рейтингу щодо конкурентів

Other cases

Відправити заявку

Результати роботи з перших днів