Колл центр для медичного центра

Великий наплив вхідних дзвінків - особливість медичних установ. Щодня реєстратура приймає сотні звернень від клієнтів, які хочуть записатися на прийом до лікаря, дізнатися розклад або отримати консультацію.

icon
  • 1

    Проблема

    Питання здоров’я завжди стоять на першому місці для клієнта, тому оперативне отримання допомоги в медустанові особливо актуально. Відповідно КЦ життєво важливий для медичної служби. Для реалізації цих цілей власнику необхідно інвестувати значну суму в створення колл центру, понад 40 000 доларів, але навіть це не збереже бізнес від нескінченного рішення безлічі завдань пов’язаних із забезпеченням безперебійної роботи колл-центру.

    Важливо врахувати, що наявність власного колл центру не завжди може вирішити проблему піку навантажень, яка існує в медичному бізнесі. Ось тут виникає дилема, чи варто виділяти додатковий бюджет на overstaff, розширювати робочі місця, залучати адміністративний персонал? Або є варіант, який допоможе скоротити витрати і виконати роботу?

    Кращим рішенням для виконання цього завдання є аутсорсинг колл-центру.

  • 2

    Рішення

    Але очевидно, що скористатися аутсорсингом вигідніше, якщо планується невелике завантаження центру (кілька операторів), вирішуються разові або періодичні завдання і, головне, немає коштів, часу і фахівців для створення власного call-центру. Якщо ж компанія планує вирішувати за допомогою call-центру постійні завдання, потребує, принаймні, декілька десятків, а то і сотень операторів, готовий виділяти кошти, людей і час – розумніше зробити комбінований підхід, при якому частина завдань лягає на власний call -центр, а частина – на аутсорсинговий.

    Які завдання може ефективно вирішувати колл центр eCall?

    • консультація клієнтів з акцентом на продаж послуг
    • організація холодних дзвінків
    • пошук клієнтів, зацікавлених у купівлі послуг
    • актуалізація бази, збір і обробка статистичних даних
    • систематизація інформації про клієнтів та надані їм послуги
    • робота зі скаргами
    • підготовка звітів
  • 3

    Результат

    Як наслідок компанія отримає наступну вигоду:

    • Розвантаження власного колл центру шляхом переадресації дзвінків в КЦ eCall
    • Оптимізація роботи телефонних ліній,
    • Спрощення процесу складання графіків для персоналу
    • Зростання лояльності клієнтів завдяки скороченню часу очікування на лінії зростання прибутку за рахунок скорочення витрат на персонал, оренду, оснащення
    • Збільшення кількості продажів послуг, за рахунок своєчасної та якісної роботи з базою клієнтів
    • Підвищення рейтингу щодо конкурентів

Other cases

Відправити заявку

Результати роботи з перших днів