Колл центр для компаниї каталожної торгівлі

Компанії каталожної торгівлі, це завжди масовість. Коли ти створюєш такий продукт, як добірка рецептів на кожен день, курси англійської мови або каталог одягу, твоєю цільовою аудиторією стає велика частина всієї країни.

icon
  • 1

    Проблема

    На плечі маркетолога компанії дистанційної торгівлі лягає не просте завдання – організувати якісну сегментацію, підібрати стратегію, зробити директ-маркетинг, спрямований на базу передплатників. Для досягнення цілей маркетологу необхідно в команді мати професійний колл-центр, з великою кількістю персоналу, який зможе обробити величезну кількість контактів передплатників з метою презентації товару або послуги в певні терміни.

    Для реалізації цих цілей власнику необхідно інвестувати значну суму в створення колл центру понад 40 000 доларів, але навіть це, не забезпечить бізнес від нескінченного рішення безлічі завдань пов’язаних із забезпеченням безперебійної роботи колл-центру. І навіть наявність власного колл центру не завжди може вирішити проблему прозвона бази, наприклад 50 000 контактів за 2 тижні, якщо того вимагає акційна пропозиція. Ось тут виникає дилема, варто, виділяти додатковий бюджет на overstaff, розширювати робочі місця, залучати адміністративний персонал? Або є варіант, який допоможе скоротити витрати і виконати роботу?

  • 2

    Рішення

    Але очевидно, що скористатися аутсорсингом вигідніше, якщо планується невелике завантаження центру (кілька операторів), вирішуються разові або періодичні завдання і, головне, немає коштів, часу і фахівців для створення власного call-центру. Якщо ж компанія планує вирішувати за допомогою call-центру постійні завдання, потребує, принаймні, декілька десятків, а то і сотень операторів, готовий виділяти кошти, людей і час – розумніше зробити комбінований підхід, при якому частина завдань лягає на власний call -центр, а частина – на аутсорсинговий.

    Які завдання може ефективно вирішувати колл центр eCall?

    • консультація клієнтів з акцентом на продаж послуг
    • організація холодних дзвінків
    • пошук клієнтів, зацікавлених у купівлі послуг
    • актуалізація бази, збір і обробка статистичних даних
    • систематизація інформації про клієнтів та наданих їм послуги
    • робота зі скаргами
    • підготовка звітів
  • 3

    Результат

    Як наслідок компанія отримає наступну вигоду:

    • Розвантаження власного колл центру шляхом переадресації дзвінків в КЦ eCall
    • Оптимізація роботи телефонних ліній,
    • Спрощення процесу складання графіків для персоналу
    • Зростання лояльності клієнтів завдяки скороченню часу очікування на лінії зростання прибутку за рахунок скорочення витрат на персонал, оренду, оснащення
    • Збільшення кількості продажів послуг, за рахунок своєчасної та якісної роботи з базою клієнтів
    • Підвищення рейтингу щодо конкурентів

Other cases

Відправити заявку

Результати роботи з перших днів