Колл центр для Інтернет магазину

Як і в будь-якому сервісному бізнесі, питання організації якісної клієнтської підтримки надзвичайно важливе для інтернет магазину, адже важливо не тільки «що ви продаєте», а й «як ви продаєте».

icon
  • 1

    Проблема

    Саме контакт-центр є однією з перших взаємодій контакту вже так званого «гарячого клієнта» з Вашим інтернет-магазином. Для того, щоб клієнт зробив замовлення тільки ви знаєте, скільки маркетингових зусиль було витрачено на сайт, на генерацію трафіку. І ось клієнт поклав товар в корзину.

    Далі враження клієнта від першої покупки будуть залежати саме від контакт-центру: від професіоналізму та клієнто-орієнтованості оператора, його експертності у Вашому бізнесі і знання товарної номенклатури. Не менше значення відіграє контакт-центр і в обслуговуванні вже постійних клієнтів.

    І тут виникає питання, чи варто організовувати свій КЦ, інвестувати понад 40 000 доларів, залучатися до нескінченного процесу вирішення безлічі завдань пов’язаних із забезпеченням безперебійної роботи колл-центру або є альтернатива?

    Навіть якщо інтернет-магазин вже має власний колл-центр, є сувора реальність в якій, дзвінки надходять в колл центр нерівномірно з піками в різний час дня. У погоні за 100% прийняттям дзвінка, компанія змушена тримати overstaff, розширювати кількість робочих місць, збільшувати бюджет на адміністративний персонал.

     

  • 2

    Рішення

    Чи варто інвестувати час і сили, коли ринок вже давно знайшов рішення цієї задачі?

    Очевидно, що скористатися аутсорсингом вигідніше, якщо планується невелике завантаження центру (кілька операторів), вирішуються разові або періодичні завдання і, головне, немає коштів, часу і фахівців для створення власного call-центру. Якщо ж компанія планує вирішувати за допомогою call-центру постійні завдання, потребує, принаймні, декілька десятків, а то і сотень операторів, готова виділяти кошти, людей і час – розумніше зробити комбінований підхід, при якому частина завдань лягає на власний call -центр, а частина – на аутсорсинговий.

    Які завдання може ефективно вирішувати колл центр Еколл?

    • консультація клієнтів і обробка заявок клієнтів інтернет магазину
    • актуалізація бази, збір і обробка статистичних даних
    • систематизація інформації про клієнтів наданих їм послуги
    • робота зі скаргами
    • підготовка звітів
  • 3

    Результат

    Як наслідок компанія отримає наступну вигоду:

    • Розвантаження власного колл центру шляхом переадресації дзвінків в КЦ Еколл
    • Оптимізація роботи телефонних ліній, спрощення процесу складання графіків для персоналу
    • Зростання лояльності клієнтів завдяки скороченню часу очікування на лінії
    • Зростання прибутку за рахунок скорочення витрат на персонал, оренду, оснащення
    • Збільшення кількості продажів послуг, за рахунок своєчасної та якісної роботи з базою клієнтів
    • Підвищення рейтингу щодо конкурентів.

Other cases

Відправити заявку

Результати роботи з перших днів