Колл центр для державного колл центра

На сьогоднішній день державні служби поступово теж переймають тенденції комерційних структур по формуванню якісного клієнтського сервісу.

icon
  • 1

    Проблема

    Навіть для державних комунальних служб з’являється конкуренція у вигляді ОСББ в умовах яких, державний сектор повинен розвиватися. Організація власного контакт центру вимагає багато часу і грошей. Для державної структури особливо необхідно узгоджувати бюджет для кожної одиниці, а якщо щось не врахував департамент із закупівлі чекай рік до наступного формування бюджету. Паличкою виручалочкою в цьому питанні стане аутсорсинговий контакт-центр, в якому вже побудовані всі бізнес процеси.

    Компанії залишається тільки провести тендер і визначити найбільш цікавого претендента під свої потреби.

  • 2

    Рішення

    Але очевидно, що скористатися аутсорсингом вигідніше, якщо планується невелике завантаження центру (кілька операторів), вирішуються разові або періодичні завдання і, головне, немає коштів, часу і фахівців для створення власного call-центру. Якщо ж компанія планує вирішувати за допомогою call-центру постійні завдання, потребує, принаймні, декілька десятків, а то і сотень операторів, готова виділяти кошти, людей і час – розумніше зробити комбінований підхід, при якому частина завдань лягає на власний call -центр, а частина – на аутсорсинговий.

    Які завдання може ефективно вирішувати колл центр eCall?

    • консультація клієнтів з акцентом на продаж послуг
    • організація холодних дзвінків
    • пошук клієнтів, зацікавлених у купівлі послуг
    • актуалізація бази, збір і обробка статистичних даних
    • систематизація інформації про клієнтів наданих їм послуги
    • робота зі скаргами
    • підготовка звітів
  • 3

    Результат

    Як наслідок компанія отримає наступну вигоду:

    • Розвантаження власного колл центру шляхом переадресації дзвінків в КЦ eCall
    • Оптимізація роботи телефонних ліній,
    • Спрощення процесу складання графіків для персоналу
    • Зростання лояльності клієнтів завдяки скороченню часу очікування на лінії зростання прибутку за рахунок скорочення витрат на персонал, оренду, оснащення
    • Збільшення кількості продажів послуг, за рахунок своєчасної та якісної роботи з базою клієнтів
    • Підвищення рейтингу щодо конкурентів

Other cases

Відправити заявку

Результати роботи з перших днів