Банк

У ділових реаліях Банк нічим не відрізняється від інших галузей та відчуває ті самі труднощі в роботі, як плинність персоналу, відсутність робочої сили для обробки існуючих клієнтських баз та здійснення холодних дзвінків, піки навантаження дзвінків.

icon
  • 1

    Проблема

    У сукупності всі ці фактори призводять до упущеної вигоди, демотивації персоналу, не виконання ключових показників якості колл-центру такі як:

    • Service Level -80/20
    • Call answer rate -95%,
    • C-Sat – 8,80,
    • Quality list control – 95% 

    На ринку існує рішення цієї проблеми – аутсорсинг.

  • 2

    Рішення

    Певно, що вибір ідеального партнера для кожного конкретного банку – індивідуальна задача, і немає єдиного алгоритму в його пошуку і використанні його ресурсів найбільш оптимально. Але очевидно, що скористатися аутсорсингом вигідніше, якщо планується невелике завантаження центру (кілька операторів), вирішуються разові або періодичні завдання і, головне, немає коштів, часу і фахівців для створення власного call-центру.
    Якщо ж банк планує вирішувати за допомогою call-центру постійні завдання, потребує, принаймні, декілька десятків, а то і сотень операторів, готовий виділяти кошти, людей і час – розумніше зробити комбінований підхід, при якому частина завдань лягає на власний call -центр, а частина – на аутсорсинговий.

    Як варіант, на банківських операторів може бути покладено обслуговування юридичних осіб і VIP-клієнтів, а менш складні завдання можна делегувати аутсорсинговому call-центру.

    Які завдання може ефективно вирішувати колл центр eCall?

    • Організація ефективної гарячої лінії
    • Створення та технічна підтримка колл-центру компанії.
    • Просування банківських послуг і телемаркетинг Прийом та переадресація вхідних дзвінків на цільові відділи.
    • Впровадження IVR (голосове меню)
    • Проведення опитувань і анкетування з метою оцінки якості сервісу
    • Актуалізації бази клієнтів за допомогою вихідного обдзвону.
  • 3

    Результат

    В результаті Банк отримає наступну вигоду:

    • Розвантаження власного колл центру Банку шляхом переадресації дзвінків в КЦ eCall
    • Оптимізація роботи телефонних ліній Банку, спрощення процесу складання графіків для персоналу.
    • Зростання лояльності клієнтів завдяки скороченню часа очікування на лінії
    • Зростання прибутку за рахунок скорочення витрат на персонал, оренду, оснащення
    • Збільшення кількості продажів кредитних продуктів, за рахунок своєчасної та якісної роботи з існуючою базою клієнтів.

Other cases

Відправити заявку

Результати роботи з перших днів