Диспетчерська для таксі

Прийом дзвінків від клієнтів, супровід он-лайн чатів і додатків для обслуговування замовлень є основою для будь-якої служби таксі.

icon
  • 1

    Проблема

    Щодня в службу таксі приходить понад 1000 дзвінків від пасажирів, де понад 60% трафіку припадає на пікові ранкові години з 8.00 до 11.00 і вечірні з 17.00 до 20.00., та вихідні дні. Тут виникає складність з розподілом навантаження, підбором операторів під нестандартний графік, формування рваних змін. В результаті компанії страждають від того, що диспетчера не справляються з потоком дзвінків і замовлення переходять до іншої служби, текучка кадрів зростає, якість обслуговування падає.

    Багато служб таксі намагаються вирішити цю задачу самостійно, шляхом розширення власного штату менеджерів, що веде до необхідності додаткового і часом дорогого навчання персоналу, оснащення робочих місць, розширення орендованих площ і.т.і. До всього цього також варто додати ще один недолік даного підходу – відсутність необхідної кількості замовлень в будні дні, що веде до простою робочого персоналу.

  • 2

    Рішення

    Ідеальним рішенням для прийняття 100% дзвінків з високою якістю обслуговування буде передача дзвінків в години пікових навантажень на аутсорсинговий колл центр eCall.

    Чому?

    Еколл вже має 800 операторів і зможе з легкістю їх задіяти в піки навантажень. Наша технічна база дозволяє реалізувати швидку інтеграцію з ПО автоматизації роботи служб таксі, наявність генераторів на кожному майданчику забезпечує безперебійність 24/7. Експертність проектної команди eCall дозволяє службі таксі виконувати ключові показники ефективності колл центру, такі як Service Level -80/20, Call answer rate -95%, C-Sat – 8,80, Quality list control – 95%, з перших днів запуску проекту .

  • 3

    Результат

    Як наслідок бізнес служби таксі отримує:

    • збільшення кількості замовлень за рахунок 100% прийняття вхідних звернень.
    • зростання лояльності клієнтів завдяки скороченню часу очікування на лінії.
    • зростання прибутку за рахунок скорочення витрат на персонал, оренду, оснащення.

Other cases

Відправити заявку

Результати роботи з перших днів