Кейси

Унікальність сервісу eCall полягає у високому професіоналізмі підготовки та запуску проекту, які дають відчуття клієнтам наших Замовників, що вони спілкуються з експертами вузької спеціалізації.

Як ми працюємо

Ми створюємо якісну комунікацію з Вашими клієнтами за рахунок досконального опрацювання кожного процесу в ланцюжку завдань по запуску проекту:

icon
arrow
Погодження плану проекту
  • Погодження плану проекту
  • Отримання даних від замовника
  • Погодження схем включення та параметрів тонкої настройки для телефонного трафіку та корпоративної мережі замовника
  • Інтерфейси та права доступу до баз даних
icon
arrow
Технічна настройка
  • Розробка програмного забезпечення для проекту
  • Погодження форм звітів з продажу, впровадження та тестування
  • Конфігурація обладнання для взаємодії Еколл та замовника через Інтернет
icon
arrow
Підбір та навчання персоналу
  • Підбір персоналу
  • Проведення базового навчання для операторів, супервізорів, фахівців контролю якості (інформація про компанії-замовника, спеціальні знання по продуктах та процесам)
  • Перевірка ефективності навчання
icon
arrow
Запуск проекту
  • Щоденний контроль та зріз показників проекту, коригування процесів та узгодження їх з Клієнтом

Тарифні плани

icon
Стандарт
  • icon
    від 0 до 1500 дзвінків
  • icon
    набір операторів, навчання, тестування,
  • icon
    налаштування технічної частини: телефонія, СРМ
  • icon
    керівник проектів, звітність, статистика

9 000 грн

icon
Оптимальний
  • icon
    від 1500 до 3000 дзвінків
  • icon
    набір операторів, навчання, тестування,
  • icon
    налаштування технічної частини: телефонія, СРМ
  • icon
    керівник проектів, звітність, статистика

17 000 грн

15 000 грн

icon
Преміум
  • icon
    від 1500 до 3000 дзвінків
  • icon
    набір операторів, навчання, тестування
  • icon
    налаштування технічної частини: телефонія, СРМ
  • icon
    керівник проектів, звітність, статистика

25 000 грн