Блог

Тут ми публікуємо цікаві статті, дослідження, роздуми. Все що стосується продажів, спілкування, роботи з клієнтами. Також будемо намагатися тримати вас в курсі новин зі світу продажів, технологій та інших цікавих сфер.

Як покращити якість обслуговування колл центру?

Вирішення питання абонента в першому дзвінку, поліпшення його настрою - ось головне завдання контакт центру. Кожен підприємець заточений на те, щоб конвертувати задоволеність споживача в прибуток для компанії, а головним інструментом в якості обслуговування є голос, позитивно заряджений, впевнений, заточений на вирішення проблеми.

Як збільшити продажі в колл центрі на 20% Чек лист заснований на best practice контакт центру Еколл.

Високий сезон продажів уже почався практично у всіх сферах бізнесу, що активізувало діяльність маркетологів та фахівців клієнтського сервісу на пошук та розширення каналів збуту. Зараз існує безліч варіантів генерації потоку лідів через Facebook, Google, Messengers, Instagram, та весь цей потік, який коштує величезних грошей вливається безпосередньо в воронку кол-центру, від якого залежить, що бізнес отримає в сухому залишку.

Читати далі

Як зменшити витрати колл центра на 30% за допомогою резервного партнера у часи пік?

На сьогоднішній день колл-центр є основою для будь-якого виду бізнесу. Будь це інтернет-магазин або студія манікюру. У контакт центрі здійснюється прийом дзвінків від клієнтів, супровід он-лайн чатів та додатків для обслуговування замовлень, обробка емейл повідомлень. Щодня в колл-центр може надходити від 10 до 10 000 дзвінків в залежності від масштабу бізнесу. Незалежно від обсягів колл-центру кожен власник бізнесу замислюється над оптимізацією витрат та поліпшенням якості обслуговування. На сьогоднішній день є рішення, як домогтися обох показників.

Читати далі

Відправити заявку

Результати роботи з перших днів