eCall это

15 років роботи в сфері контакт-центрів, eCall має досвід роботи з провідними компаніями різних галузей України, Росії, Німеччини, Британії та інших країн. Клієнтами нашої компанії в різний час були та є провідні мобільні оператори, провайдери ТБ, інтернет-магазини, банки та фінансові структури.

photo
img
  • icon
    15

    років стабільної роботи

  • icon
    900

    мультиязичних операторів

  • icon
    150

    задоволених клієнтів

  • icon
    250 000

    дзвінків в день

  • icon
    24/7/365

    наш постійний графік

  • icon
    100%

    запис розмов

Наша історія

2005

створення компанії 50 співробітників

2008

відкриття філії в м. Чернігів 150 співробітників

2016

відкриття філії в м. Рівне 150 співробітників

2017

відкриття філії в м. Конотоп 150 співробітників

2018

відкриття філії в м. Біла Церква 130 співробітників

Наша команда

Юрій Шавлюк
Генеральний директор
Олена Анікіна
Коммерційний директор
Юлія Пінчук
Операційний директор
Марія Грушун
Керівник відділу набору персоналу
Лілія Валевач
Керівник проектного менеджменту
Наталія Літвіненко
Проектний менеджер
Оксана Бойко
Проектний менеджер
Юлія Папернік
Проектний менеджер
Наталія Дарчик
Керівник майданчику в Рівне
Олександр Селезнев
Керівник майданчику в Конотопі
Дарья Татушенко
Керівник майданчику в Білій Церкві

Як ми працюємо

Ми створюємо якісну комунікацію з Вашими клієнтами за рахунок досконального опрацювання кожного процесу в ланцюжку завдань по запуску проекту:

icon
arrow
Погодження плану проекту
  • Погодження плану проекту
  • Отримання даних від замовника
  • Погодження схем включення та параметрів тонкої настройки для телефонного трафіку та корпоративної мережі замовника
  • Інтерфейси та права доступу до баз даних
icon
arrow
Технічна настройка
  • Розробка програмного забезпечення для проекту
  • Погодження форм звітів з продажу, впровадження та тестування
  • Конфігурація обладнання для взаємодії Еколл та замовника через Інтернет
icon
arrow
Підбір та навчання персоналу
  • Підбір персоналу
  • Проведення базового навчання для операторів, супервізорів, фахівців контролю якості (інформація про компанії-замовника, спеціальні знання по продуктах та процесам)
  • Перевірка ефективності навчання
icon
arrow
Запуск проекту
  • Щоденний контроль та зріз показників проекту, коригування процесів та узгодження їх з Клієнтом

Що про нас говорять клієнти?

icon

За 5 років співробітництва Ecall зарекомендував себе як професійний та надійний партнер, відмінною рисою роботи є оперативність та висока організованість співробітників компанії, готовність реагувати на обставини. Хотіла б відзначити високий потенціал компанії яка націлена на результат, та на подальший успішний розвиток.

Марина Пушкіна, Директор з клієнтського сервісу, Логістичної компанії СДЕК
icon

Більше 5 років працюю з Еколл відмінні фахівці в області холодних продажів, здатні вести великі маркетингові проекти, швидко реагувати на проектні зміни, а також продажні тенденції.

Керівник відділу телемаркетингу, Імператорський монетний двір, Тетяна Циммерман
icon

Працюю з ecall вже дуже давно працювали та працюємо разом по більш ніж 5 проектам на самому початку роботи проекту запускала відразу на кілька різних call-центрів, щоб бути впевненим у достовірності результатів тестів. Згодом зрозуміла, що саме хлопці з Еколл дають найкращі результати, тому при розрахунку бізнес-моделі, того чи іншого проекту впевнено довіряю саме їм та вже не витрачаю час на інші майданчики. Як людина довгий час займався побудовою та розвитком call-центрів я добре розумію як повинна бути організована робота скільки це коштує та де можна заощадити, тому відвідую особисто всі колл-центри з якими збираюся працювати.

Незалежний консультант, Марія Тріполітова
icon

Наша компанія дякує контакт центру Еколл за здійснювану роботу в області телемаркетингу. За результатами нашої спільної роботи, хочеться відзначити організованість та старанність команди, глибокий професіоналізм та чуйність колег. Роботу в такий складний період проводити якісно під силу тільки сильній команді, такий як колектив колл центру Еколл. За час нашої співпраці при призначенні будь-якої задачі, робота завжди виконувалися в строк та якісно. Особливо хочу відзначити професіоналізм проектного менеджера та супервізора. Колеги завжди готові до нових завдань та з задоволенням їх виконують. Під чуйним керівництвом операційного директора на наших очах проект піднявся на нові висоти. Якісна робота з операторами, багато годин переговорів із замовником в пошуках вирішення поставленого завдання дали свої плоди. В цілому проект набирає обертів завдяки зусиллям групи професіоналів, керівників нашого проекту. Безумовно хочу виділити роботу комерційного директору якій висловляю окрему подяку за особисту участь у переговорах та вирішенні дуже багатьох гострих питань. У зв'язку з цим ми можемо рекомендувати Ecall як відмінних фахівців в області телемаркетингу які гарантують своїм клієнтам високу результативність, а також використання контакт центру як ефективного маркетингового інструменту.

Ганна Мананнікова, Керівник департаменту по роботі з клієнтами, Дайджест Директ

Наші клієнти

Відправити заявку

Результати роботи з перших днів