Вихідні дзвінки

Вихідні дзвінки - потужний інструмент для масової комунікації з існуючими клієнтами, а також для залучення нових. Цілями вихідних дзвінків є продажу або просування товарів і послуг, а також аналітичні дослідження.

Оптимізація ресурсів операторів і виключення простоїв забезпечується за рахунок використання алгоритмів Predictive Dialing, які скорочують час очікування операторів на встановлення з'єднання з викликаються абонентами. Спочатку система виконує число викликів, відповідне числу операторів. Однак не всі абоненти відповідають на дзвінки, тому в міру накопичення статистики про швидкість відповідей, число наборів номерів буде збільшуватися, так щоб максимально зайняти час операторів.

Основні послуги eCall по обробці вихідних дзвінків:

1
Телемаркетинг

Вихідні телефонні кампанії по активному просуванню товарів і послуг. Робота по «холодній» і «теплою» базі. За підсумком проведення пілотного проекту, перехід на оплату за результат

2
Обслуговування СРА проектів

Обслуговування СРА проектів Відповідність високим вимогам по SLA першого дзвінка (від 1 хвилини), висока конверсія cross- і up-sale

3
анкетування

Обзвон абонентів по базі і надання їм інформації, без отримання зворотного зв'язку. Для інформування використовується автоматична система IVM (Interactive Voice Messaging) без участі оператора. Послуга орієнтована на обов'язкове донесення інформації до абонента - для цього дозвон по кожному номеру проводиться протягом усього періоду дії послуги, до тих пір поки абонент не відповість.

4
Актуалізація бази даних

Підтвердження наявної інформації та отримання додаткових необхідних даних про сьогоденні або потенційного споживача.

6
Mystery call або таємний покупець

Тестові дзвінки з метою перевірки рівня і якості роботи співробітників замовника. Оператори звертаються за телефонами гарячої лінії, інформаційної та сервісної підтримки з проханням надати інформацію, покупки товару / послуги або рішення проблем. Послуга реалізується на постійній основі, або для разової перевірки рівня якості. При цьому проводиться статистичний аналіз і може виконуватися порівняння з аналогічними сервісами конкурентів.

7
Масове інформування

Надання існуючим користувачам нової інформації про компанію, акціях, що проводяться, товарах та послугах. Основною метою послуги є збільшення продажів, тому інформування зазвичай проводиться в момент проведення акції або програм знижок, а оператори, що задіяні в проекті, проходять спеціальну підготовку в сфері продажів.

8
автоматичний інформатор

Обзвон абонентів по базі і надання їм інформації, без отримання зворотного зв'язку. Для інформування використовується автоматична система IVM (Interactive Voice Messaging) без участі оператора. Послуга орієнтована на обов'язкове донесення інформації до абонента - для цього дозвон по кожному номеру проводиться протягом усього періоду дії послуги, до тих пір поки абонент не відповість.

Зв'язатися з менеджером

Вкажіть ваше ім'я та номер телефону і протягом
найближчого часу ми з вами зв'яжемося